Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en positiv eggløsningstest for to uker siden. Jeg har hatt brunt utflod i 3 dager og skikkelig mens smerter i to dager. Smertene føltes som om jeg samtidig fossblødde, men som sagt så var det bare så vidt litt utflod. 

Skal i tillegg begynne på femar denne pp, men må jo vente til dag 3 i syklusen. Er 14 DPO idag oskjønner ingenting.. hva om jeg ikke blør?? Hjelp!

Anonymkode: b3e81...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager for hva du har gått i gjennom. Dersom du har hatt eggløsning vil du få en blødning innen 2-3 uker. Ellers kan jeg anbefale deg å ta det med ro og ta tiden til hjelp. Jeg har vært gjennom det samme selv, og det de sier om ar man ikke skal stresse stemmer. 

Anonymkode: 29de5...8bb

Skrevet

Hvor lenge siden er du hadde MA? Jeg har hatt dette noen ganger og det kan ta tid før syklusen er i rute igjen. 

Anonymkode: 4daee...b8a

Skrevet

Nei det var forrige måned. Men er det mulig å ha EL uten Mensblødning?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det var forrige måned. Men er det mulig å ha EL uten Mensblødning?

Var den helt positiv? Kan også være at den slo ut på rester av hcg etter graviditeten.

Regner du dpo fra dagen med positiv test eller 1-2 dager etter det? Og hvis du er 14 dpo i dag så er det jo mest ideelt at mensen kommer i morgen, så du får 14 dager lutealfase. 

Anonymkode: 95d41...984

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var den helt positiv? Kan også være at den slo ut på rester av hcg etter graviditeten.

Regner du dpo fra dagen med positiv test eller 1-2 dager etter det? Og hvis du er 14 dpo i dag så er det jo mest ideelt at mensen kommer i morgen, så du får 14 dager lutealfase. 

Anonymkode: 95d41...984

Ja, og den var kun positiv denne dagen i tillegg. Jeg regner DPO 1 dag etter dette. Normalt har jeg kort lutealfase, men det er jo helt sikkert mye krøll nå. I tillegg kom spottingen 11 DPO, så jeg føler at det er veldig sannsynlig at EL var da jeg trodde.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...