AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Jeg fikk en positiv eggløsningstest for to uker siden. Jeg har hatt brunt utflod i 3 dager og skikkelig mens smerter i to dager. Smertene føltes som om jeg samtidig fossblødde, men som sagt så var det bare så vidt litt utflod. Skal i tillegg begynne på femar denne pp, men må jo vente til dag 3 i syklusen. Er 14 DPO idag og skjønner ingenting.. hva om jeg ikke blør?? Hjelp! Anonymkode: b3e81...9ea
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Beklager for hva du har gått i gjennom. Dersom du har hatt eggløsning vil du få en blødning innen 2-3 uker. Ellers kan jeg anbefale deg å ta det med ro og ta tiden til hjelp. Jeg har vært gjennom det samme selv, og det de sier om ar man ikke skal stresse stemmer. Anonymkode: 29de5...8bb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Hvor lenge siden er du hadde MA? Jeg har hatt dette noen ganger og det kan ta tid før syklusen er i rute igjen. Anonymkode: 4daee...b8a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Nei det var forrige måned. Men er det mulig å ha EL uten Mensblødning? Anonymkode: b3e81...9ea
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det var forrige måned. Men er det mulig å ha EL uten Mensblødning? Anonymkode: b3e81...9ea Var den helt positiv? Kan også være at den slo ut på rester av hcg etter graviditeten. Regner du dpo fra dagen med positiv test eller 1-2 dager etter det? Og hvis du er 14 dpo i dag så er det jo mest ideelt at mensen kommer i morgen, så du får 14 dager lutealfase. Anonymkode: 95d41...984
Havfrue8 Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var den helt positiv? Kan også være at den slo ut på rester av hcg etter graviditeten. Regner du dpo fra dagen med positiv test eller 1-2 dager etter det? Og hvis du er 14 dpo i dag så er det jo mest ideelt at mensen kommer i morgen, så du får 14 dager lutealfase. Anonymkode: 95d41...984 Ja, og den var kun positiv denne dagen i tillegg. Jeg regner DPO 1 dag etter dette. Normalt har jeg kort lutealfase, men det er jo helt sikkert mye krøll nå. I tillegg kom spottingen 11 DPO, så jeg føler at det er veldig sannsynlig at EL var da jeg trodde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå