Gå til innhold

Hva har du som tilbehør til riskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

jeg er vant med jevnet solbærsirup men ikke særlig begeistret for det. Har du et alternativ til meg?

Anonymkode: b5360...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du smakt rislunsj med rips og bringebærsaus? Jeg synes den kombinasjonen er så god, tror noe lignende vil fungere utmerket til riskrem. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Har du smakt rislunsj med rips og bringebærsaus? Jeg synes den kombinasjonen er så god, tror noe lignende vil fungere utmerket til riskrem. 

Samme.  Hver for seg eller sammen. Syrlig og friskt.  Solbær blir for søtt her.

• Liker 2
Skrevet

I mitt barndomshjem er det alltid bringebærsaus. Noe jeg syns blir for søtt, så har alltid spist riskrem uten noe på. Men smakte vaniljeis med moltesyltetøy på i sommer, noe som var kjempegodt. Og tenkte jeg skulle prøve noe lignende på riskrem i år. 

Anonymkode: 1c817...82a

Skrevet

Jeg er vandt med den rød sausen fra piano😂 Men tenker at en frisk bærsaus ville vært godt. Har også sett oppskrifter med pasjonsfruktsaus og karamellsaus😊

Skrevet

I min familie er det enten hjemmelaget bringebærsaus eller dansk kirsebærsaus som serveres til riskrem. Jeg liker ikke riskrem, men de sausene er gode, begge to.

Skrevet

Kirsebærsaus er veldig godt syns jeg. Eller rørte bringebær.

Anonymkode: aa66b...84c

Skrevet

Forskjellige bær

Anonymkode: 1b62a...978

Skrevet

Dansk kirsebærsaus! 

Anonymkode: e16fc...d1a

Skrevet

Bringebær - eller jordbærsaus. Kirsebærsaus synes jeg personlig ikke er så godt, men det er nok en særhet jeg har. 

Skrevet

Vi pleier bare å ha kirsebærkompotten til Nora over riskremen hjemme hos oss😊

Anonymkode: 6ae91...d47

Skrevet

Jeg liker den danske kirsebærsausen som fås i boks på meny.

Anonymkode: 526f9...014

Skrevet

Jeg lager bringebærsaus av god bringebærsaft, gjerne fra lokal småskalaprodusent slik at den er som hjemmelaget uten tilsetningsstoffer. Så heller jeg sausen over frosne bringebær som jeg fryser ned når de er på sitt beste i juli. Da får jeg bringebærsaus med hele bær, og en veldig frisk og fin smak. 

Viktig å smake på sausmiksen og justere smaken med ekstra sukker og evt litt sitron. Sødmen i saften skal jo også da søte de usukrede bærene. 

Anonymkode: 01054...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...