AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Flere som har barn later som de ikke har barn. Hva tror dere er grunnen til det? Veldig mange opptrer på en måte som at de rett og slett ikke har barn. Bryr de seg ikke? Anonymkode: 1ee5a...008 1
Sillyline Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Kan du gi et konkret eksempel på en slik opptreden? Er denne oppførselen slik når de er sammen med barnet? 17
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 7 minutter siden, Sillyline skrev: Kan du gi et konkret eksempel på en slik opptreden? Er denne oppførselen slik når de er sammen med barnet? Nei. Hvorfor skal du ha det? Vet ikke for de som gjør det går rundt med en attitude som at barna deres ikke eksisterer. Mine foreldre har aldri latet som at jeg og søsknene mine ikke finnes. Må være vanskelig for barna at foreldrene behandler dem som luft. Anonymkode: 1ee5a...008
Perle Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 (endret) Du jo blander jo dette dette med «å late som» med «å oppføre seg». Endret 17. desember 2019 av Perle 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 Populært innlegg #5 Skrevet 17. desember 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Hvorfor skal du ha det? Vet ikke for de som gjør det går rundt med en attitude som at barna deres ikke eksisterer. Mine foreldre har aldri latet som at jeg og søsknene mine ikke finnes. Må være vanskelig for barna at foreldrene behandler dem som luft. Anonymkode: 1ee5a...008 Kanskje fordi, hun som meg, ikke forstår hva du mener.. Anonymkode: ac340...c20 63
Sillyline Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Hvorfor skal du ha det? Vet ikke for de som gjør det går rundt med en attitude som at barna deres ikke eksisterer. Mine foreldre har aldri latet som at jeg og søsknene mine ikke finnes. Må være vanskelig for barna at foreldrene behandler dem som luft. Anonymkode: 1ee5a...008 For å skjønne hva du mener. Jeg kan aldri si at jeg har opplevd foreldre som later som at barna deres ikke eksisterer. 20
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Vanskelig å forstå hva du mener. Reagerer du på at folk ikke sier «hei, jeg heter Lise, jeg har barn» når du møter dem? Eller svarer de nei når du spør om de har barn? Eller sier de etter barnet deres har falt «ikke mitt barn, ikke mitt problem»? Du må gjerne spesifisere hva en slik oppførsel er. Anonymkode: e3d84...526 16
Fru Uperfekt Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som har barn later som de ikke har barn. Hva tror dere er grunnen til det? Veldig mange opptrer på en måte som at de rett og slett ikke har barn. Bryr de seg ikke? Anonymkode: 1ee5a...008 Kan du utdype? 4
youcancallmejune Skrevet 17. desember 2019 #9 Skrevet 17. desember 2019 Jeg skjønner heller ikke hva du mener. Det er nok mange som ikke vet at jeg har barn. Jeg har dem jo ikke med meg overalt og snakker ikke om dem hele tiden, men det betyr ikke at jeg elsker dem. Jeg er en veldig stolt mamma. 16
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #10 Skrevet 17. desember 2019 Jeg kan ikke si jeg kan erindre å ha møtt mennesker som later som om de ikke har barn. Noen kan oppføre seg som om de ikke har barn, kanskje spesielt på byen. Skal sies at dersom jeg selv går ut på byen, som er ca én gang per år, så går jeg ikke rundt og kaller meg selv "mamma". Ikke hyler jeg ut at jeg har barn heller, jeg ser ikke hvorfor det skulle være relevant. Er det slike situasjoner du tenker på, TS? Ellers prater jeg minimalt om barna mine på jobb, da jeg er privat av meg. De kollegaene som har småbarn, snakker definitivt nok om barn. De er tross alt ferskere i foreldrerollen, og alt omhandler barna. Det sier seg selv. Men mine barn er større, og etter å ha vært mamma i et tiår, så har jeg ikke veldig behov for å nevne barna i annenhver setning. Viktigste for meg er å være sammen med barna får jeg ikke er på jobb, og den tiden nyter jeg ☺️ Anonymkode: 2e7ed...e7b 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #11 Skrevet 17. desember 2019 Jeg forstår ikke hva du mener. Jeg har aldri møtt noen som later som om de ikke har barn. Venninner som ikke må snakke om barna hele tiden er bare befriende. Jeg er selv barnløs. Og har enkelte venninner som lever for barna, og må nevne dem i annenhver setning. Og jeg må si dette er et ganske meningsløst tema for meg... Anonymkode: 5d4d8...fa9 11
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #12 Skrevet 17. desember 2019 Behamdler de barna sine som luft eller ønsker de ikke snakke om barna m deg? Anonymkode: 34fd2...b1a 3
Mezzosoprena Skrevet 17. desember 2019 #13 Skrevet 17. desember 2019 Du må nesten komme med eksempler altså, siden ingen helt forstår hva du mener her... 10
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #14 Skrevet 17. desember 2019 Lurer egentlig litt på hva du mener.. F. Eks. På instagram og Facebook skulle en ikke tro at jeg har barn, annet enn at jeg har skrevet et hjerte med navnet hennes der.. Legger ikke ut bilder av datteren min til hvem som helst å se. Kun av meg selv og interesser.. Men jeg er jo på mange mammagrupper da😂 Anonymkode: 1aede...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #15 Skrevet 17. desember 2019 Må si som de andre her i tråden, skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: 15ee2...f25 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #16 Skrevet 17. desember 2019 Har kjent folk som har sagt at når de får barn så får barnet innrette seg etter det livet de hadde før. Det er jo litt som og distansere seg for at de har barn. De skulle både trene, ha alt det sosiale som før. Som det ene paret sa så ville de ha barnepass fra barnet var 3 uker og jobbe igjen for og komme tilbake til det som var "normalen" for de. De skjedde aldri, virkeligheten slo de skikkelig i fjeset for og se det sånn. Anonymkode: e50af...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #17 Skrevet 17. desember 2019 Jeg skjønner heller ikke hva du mener her Ts. Hvis du skal få noen vettuge svar så må du forklare og komme med eksempler. Anonymkode: 6acae...f1a 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #18 Skrevet 17. desember 2019 Hvordan oppfører man seg som om man ikke har barn? Eller som om man har barn? Jeg kan ikke se på oppførselen til folk om de har barn eller ikke. Noen folk oppfører seg av og til som drittsekker og noen folk oppfører seg som hyggelige folk. Dette kan gjøres både av foreldre og av folk som ikke er foreldre. Og jeg tror aldri jeg har vært ute for at folk som har barn sier at de ikke har det. Kan du si om det er dette du mener? Anonymkode: 06885...97b 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #19 Skrevet 20. desember 2019 På 17.12.2019 den 3.23, AnonymBruker skrev: Flere som har barn later som de ikke har barn. Hva tror dere er grunnen til det? Veldig mange opptrer på en måte som at de rett og slett ikke har barn. Bryr de seg ikke? Anonymkode: 1ee5a...008 Hæ? Anonymkode: 56fe1...c91 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #20 Skrevet 20. desember 2019 Tror TS mener de som ikke inkluderer barna i sosiale sammenhenger. Der barna på en måte ikke er del i samtalene og får minimalt med oppmerksomhet. Kjenner meg av og til igjen, da jeg elsker å diskutere politikk og voksen ting. Men jeg prøver alltid å fokusere på barna litt også. Anonymkode: 03dc3...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå