Gå til innhold

For lite i lønn plutselig??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal snakke med arbeidsgiver og lønnskontoret,men tenkte jeg skulle spørre litt her først. Er nemlig ikke så flink til å lese lønnsslippen.

Dukket plutselig opp et trekk der det står

»timelønn u/pensjon», også er trekket på 3680 kr..!!  Også nå i desember. Jeg har plutselig fått mindre i lønn enn jeg har hatt resten av året, og skjønner ikke hvordan jeg skal få handlet siste rest av julegaver og julemat. Det er kanskje ikke det store beløpet,men for meg er det det. Er det noen som vet hva dette trekket er, og hva det betyr? Hva innebærer det? Ingen andre har fått dette trekket, og jeg har ikke hatt det tidligere..

Anonymkode: c8dd3...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun arbeidsgiver/lønningskontoret som kan svare deg her 😊

Anonymkode: 8d2e8...c1d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal snakke med arbeidsgiver og lønnskontoret,men tenkte jeg skulle spørre litt her først. Er nemlig ikke så flink til å lese lønnsslippen.

Dukket plutselig opp et trekk der det står

»timelønn u/pensjon», også er trekket på 3680 kr..!!  Også nå i desember. Jeg har plutselig fått mindre i lønn enn jeg har hatt resten av året, og skjønner ikke hvordan jeg skal få handlet siste rest av julegaver og julemat. Det er kanskje ikke det store beløpet,men for meg er det det. Er det noen som vet hva dette trekket er, og hva det betyr? Hva innebærer det? Ingen andre har fått dette trekket, og jeg har ikke hatt det tidligere..

Anonymkode: c8dd3...317

Snakk med lønnskontoret de vil kunne svare deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...