AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Er det normalt å vite hvem andre er på kvinneguiden? skrev nettopp en tråd der noen sier de vet hvem jeg er? Anonymkode: 72e5a...947
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Hvor normalt det er, vet jeg ikke. Jeg har hittil kjent igjen én person, men har ikke nevnt dette for vedkommende. Syns selv det kan være litt ekkelt det der, om noen skulle kjenne meg igjen.. det er jo en grunn til at man ønsker å være anonym på et forum som dette, og anonymiteten er spesielt viktig i enkelte tråder. Men man kan nok aldri være helt sikker.. Anonymkode: ec1c2...1cb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Jeg er veldig redd for at jeg skal bli kjent igjen. Klarte å finne på et risky brukernavn, så skriver det meste i anonym. Anonymkode: 78ffa...dc6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Tror ikke det er så normalt. Men for sikkerhetsskyld så skriver jeg alltid ting som anonym hvis jeg snakker om tema som jeg ikke vil at bekjente skal vite om, eller om hendelser som kan være gjenkjennelig for folk jeg kjenner. Og kanskje av og til bytter jeg ut litt uvesentlige detaljer i det som skrives (søster kan bli til venninne og slikt) for å unngå at noen kjenner det igjen. For det er litt dumt hvis noen plutselig finner ut hvem jeg er og deretter kan gå inn på profilen min og lese det jeg har skrevet siden tidenes morgen. Jeg har av og til opplevd at min egen tråd popper opp når jeg søker etter noe på google som jeg lurer på, og hvis jeg nylig har snakket med bekjente om det samme, så er det ikke helt usannsynlig at de kan gå inn på google og komme over samme tråd. Anonymkode: aa877...12d 9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er så normalt. Men for sikkerhetsskyld så skriver jeg alltid ting som anonym hvis jeg snakker om tema som jeg ikke vil at bekjente skal vite om, eller om hendelser som kan være gjenkjennelig for folk jeg kjenner. Og kanskje av og til bytter jeg ut litt uvesentlige detaljer i det som skrives (søster kan bli til venninne og slikt) for å unngå at noen kjenner det igjen. For det er litt dumt hvis noen plutselig finner ut hvem jeg er og deretter kan gå inn på profilen min og lese det jeg har skrevet siden tidenes morgen. Jeg har av og til opplevd at min egen tråd popper opp når jeg søker etter noe på google som jeg lurer på, og hvis jeg nylig har snakket med bekjente om det samme, så er det ikke helt usannsynlig at de kan gå inn på google og komme over samme tråd. Anonymkode: aa877...12d Jeg vet hvem du er. Anonymkode: dd281...f08 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvem du er. Anonymkode: dd281...f08 😮 Anonymkode: aa877...12d
Gjest bloody Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet hvem du er. Anonymkode: dd281...f08 Å jeg vet hvem DU er, muahaha!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 5 minutter siden, bloody skrev: Å jeg vet hvem DU er, muahaha! Hoho Anonymkode: dd281...f08
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #10 Skrevet 17. desember 2019 Jeg vet hvem dere alle over her er🤪😂😂 Anonymkode: aebc4...1e8 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #11 Skrevet 17. desember 2019 Denne «jeg vet hvem du er» greia, blir bare brukt for å skremme. Har opplevd å få denne selv for noen uker siden😁 Til tross for at min historie var anonymisert og litt oppdiktet(navn, alder, kjønn, antall barn, sted, situasjon osv).. Ikke tro på det! Anonymkode: e68b3...592 12
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #12 Skrevet 17. desember 2019 Vet om ei som er på kg, tidligere venninne, hun er ingen god person. Så jeg har måtte bli veldig anonym siden hun har kjent meg igjen en gang. Anonymkode: ffaa0...368 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #13 Skrevet 17. desember 2019 Jeg ble kjent igjen for ikke så lenge siden og det var dritekkelt. Anonymkode: 37863...40e 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #14 Skrevet 17. desember 2019 Jeg har også kjent igjen en person. Hun var veldig utleverende om egen situasjon og lett å kjenne igjen. Har ikke fortalt det til henne. Anonymkode: 6b52f...d1f 2
Kjæregutt Skrevet 17. desember 2019 #15 Skrevet 17. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvem dere alle over her er🤪😂😂 Anonymkode: aebc4...1e8 Og jeg vet ikke hvem dere alle er over KG...Helt sikkert h*n var en "joker" men jeg anbefaler deg å skrive i anonym.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #16 Skrevet 17. desember 2019 Jeg ble kjent igjen i den "post et bilde av din kropp". Hadde sladdet godt, men plutselig fikk jeg en pm med spm om jeg var *navnet mitt*. Aner ikke hvem det var, men tok vekk bilde fort som fy Anonymkode: ee77d...d48 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #17 Skrevet 17. desember 2019 Er en del slike : Er det du K? Begynner navnet hans på J? De leter etter kjente. Og selv om historien er oppdiktet fra A til Å vil de føle gjenkjennelse med noen de vet om fordi de ønsker det. Litt samme typen som tror på horoskop og åndenes makt. Anonymkode: 62de2...e8e 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #18 Skrevet 17. desember 2019 Jeg fant tilfeldigvis ut hvem en av de faste nickene er. Man trenger ikke være stalker eller PST for å skjønne sammenhenger. Dette er en person jeg ikke kjenner irl. En annen bruker kjente jeg irl før. Noen er så gjennomsiktige at det ikke nytter at de prøver seg med AB eller bytte nick med jevne mellomrom. En av disse er ekstremt utleverende og den andre er ikke det. Antar de ikke synes det er så farlig at noen skulle kjenne dem igjen. Anonymkode: 0f945...795
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #19 Skrevet 17. desember 2019 Jeg har kjent igjen to. Ene var egentlig ganske ubehagelig. Forstod hvem det var i en tråd om mat. Innlegget var ikke en gang veldig spesifikt, men jeg kjente igjen akkurat den ene kommentaren fra en samtale over lunsjbordet på jobb for et-par uker tilbake. Klikket meg inn på profilen. En god del faktum som var vridd på og endret. Men utvilsomt henne. Og der var problemstillinger på jobb, om kollegaer, felles venner, og sexliv med mannen.... Klikket meg ut igjen, og har ikke snoket etterpå. Jeg er alltid AB. Selv i helt ufarlige tråder. Anonymkode: af6d6...105 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #20 Skrevet 17. desember 2019 Egentlig er dette forum et litt guffent sted å være, nettopp pga dette med mulig gjenkjenning. Skulle ønske man kunne få slettet de innleggene man ønsket, selv om man skriver som anonym bruker. Det tror jeg hadde vært viktig for mange. Man tenker ikke idet man skriver, og så plutselig innser man at man har blitt gjenkjent etter å ha skrevet mye sensitivt. Og da er det for sent. Kanskje det er best å droppe hele forumet😅 Anonymkode: ec1c2...1cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå