Gå til innhold

Trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 4 år. Barnefar har aldri vært inn i bilde. Litt av og på i begynnelsen. Men har ikke hørt fra han på snart 4 år. Og takk gud for det. Han er "narkis" drevet på med mye dop, vold under graviditet, og mye annet tull. Han har idag ett nytt barn med ny samboer, og d gjør meg trygg(han holder seg unna oss. Jeg er livredd denne mannen. Er det sånn at han kan kreve samvær?  Jeg er selvfølgelig ikke en av de som bruker barnet mitt mot eksen(for hevn) han er rett og slett ett farlig forbilde. Hva om han kommer tilbake og vil ha kontakt...? Han har sagt når gutten blir eldre så vil han ha samvær.... 

Anonymkode: eb156...798

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg krevd litt av han, rene urinprøver osv. Aner ikke... er selv sammen med en fyr som har drevet på med narkotika tidligere, son har vært dypt inne i miljøet, så vidt jeg vet har han aldri vært voldelig, og han virker ikke som typen til det heller mtp at jeg har vært sammen med han en stund. Jeg vet eksen der er veldig på bakbeina når det gjelder samvær med ungen og det skjønner jeg sånn sett, så han leverer urinprøver hver uke, er ikke helt sikker på hvor mange ganger i uken, men han har hvertfall innsett at han har dritt seg jævlig ut og prøver å ta livet sitt tilbake og ønsker samvær med ungen, så han leverer de prøvene hver uke og har gjort det i et halvt år hvertfall nå.. Vet ikke om dette var til hjelp, men han her er enten en jævla flink skuespiller eller så er han som jeg tror og har fått inntrykk av det siste året, oppegående, innsett at han har dritt seg ut og gjør det hun krever for å få samvær med ungen.

Anonymkode: 17b8d...dfb

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg krevd litt av han, rene urinprøver osv. Aner ikke... er selv sammen med en fyr som har drevet på med narkotika tidligere, son har vært dypt inne i miljøet, så vidt jeg vet har han aldri vært voldelig, og han virker ikke som typen til det heller mtp at jeg har vært sammen med han en stund. Jeg vet eksen der er veldig på bakbeina når det gjelder samvær med ungen og det skjønner jeg sånn sett, så han leverer urinprøver hver uke, er ikke helt sikker på hvor mange ganger i uken, men han har hvertfall innsett at han har dritt seg jævlig ut og prøver å ta livet sitt tilbake og ønsker samvær med ungen, så han leverer de prøvene hver uke og har gjort det i et halvt år hvertfall nå.. Vet ikke om dette var til hjelp, men han her er enten en jævla flink skuespiller eller så er han som jeg tror og har fått inntrykk av det siste året, oppegående, innsett at han har dritt seg ut og gjør det hun krever for å få samvær med ungen.

Anonymkode: 17b8d...dfb

Jeg krevde rusprøver osv for noen år tilbake, og d var derfor han forsvant.... Men kan han seriøst komme uten videre? Kan jeg kontakte BV? Har bevis at d va mishandling og rus fra Hannes side. TS

Anonymkode: eb156...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...