AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Hva tenker dere om å invitere barn i bursdag til lekeland. Og de inviterte barna må betale for inngang selv..? Skal en da også kjøpe bursdagsgave i tillegg? Anonymkode: 70b33...0d4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 16. desember 2019 Hvis du ikke har råd til å holde bursdagen i et lekeland så dropper du det! Ta heller med deg ungeflokken ut i skogen og grill pølser og marshmellows! Anonymkode: 86ad5...7d8 101
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Frekt om man har mulighet til å spandere. Er dette eneste mulighet for et barn fra en fattig familie å få selskap på synes jeg det er helt greit. Hadde det vært voksne hadde jeg droppet gave, men siden det gjelder et barm som ikke har valgt denne løsningen selv ville jeg gitt gave som vanlig. Anonymkode: 051f9...345 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frekt om man har mulighet til å spandere. Er dette eneste mulighet for et barn fra en fattig familie å få selskap på synes jeg det er helt greit. Hadde det vært voksne hadde jeg droppet gave, men siden det gjelder et barm som ikke har valgt denne løsningen selv ville jeg gitt gave som vanlig. Anonymkode: 051f9...345 Dette er ei mor som har full jobb og Ok økonomi. Hun prioriterer seg selv maks. Kjøper seg masse klær, går på kafé flere ganger i uka og lever ganske godt med seg selv. Når det kommer til barna liker hun ikke bruke penger på de. Derfor er det lettvint hvis alle foreldre betaler selv så slipper hun å orden til hjemme, og blir gratis i tillegg Anonymkode: 70b33...0d4 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er ei mor som har full jobb og Ok økonomi. Hun prioriterer seg selv maks. Kjøper seg masse klær, går på kafé flere ganger i uka og lever ganske godt med seg selv. Når det kommer til barna liker hun ikke bruke penger på de. Derfor er det lettvint hvis alle foreldre betaler selv så slipper hun å orden til hjemme, og blir gratis i tillegg Anonymkode: 70b33...0d4 I så fall er det helt uhørt!! Anonymkode: 051f9...345 24
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 Frekt, hadde ikke sendt ungene i den bursdagen. Anonymkode: 24624...3ef 8
Sirah Skrevet 16. desember 2019 #7 Skrevet 16. desember 2019 Frekt! En ting er om oppmøte er beregnet som gave, men forventes det gave i tillegg..... 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #8 Skrevet 16. desember 2019 Utrolig frekt. Anonymkode: 1014e...01d 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #9 Skrevet 16. desember 2019 Jeg hadde ikke sendt mine unger i den bursdagen. Anonymkode: b6229...c2f 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #11 Skrevet 16. desember 2019 Stakkars unge, som står uten gjester bare fordi mora er dust og de andre foreldrene vil statuere et eksempel. Ville kontaktet henne og forklart at man kjøper en pakke og at det ikke er vanlig at gjestene betaler egen inngang Anonymkode: b9385...e2d 28
Heisenberg Skrevet 16. desember 2019 #12 Skrevet 16. desember 2019 Det er drøyt! Lett å si at man da ikke hadde sendt barn i den bursdagen men da straffer man feil person. 31
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #13 Skrevet 16. desember 2019 Mine barn hadde ikke gått i den bursdagen. Har bedre ting å bruke penger på enn å sponse andre barns bursdagsfeiring. Anonymkode: e5422...643 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #14 Skrevet 16. desember 2019 Stakkars barnet da! Da må dere jo ta kontakt med moren å si at det ikke er greit. Men IKKE greit å ikke sende barna i bursdagen, da går det jo utover et uskyldig barn ☹️ Anonymkode: 79deb...c83 30
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #15 Skrevet 16. desember 2019 Selvom jeg synes det er så feil gjort av moren som det kan bli- så er det trist å se at mange skriver at de ikke ville sendt barnet sitt i bursdagen, det er ikke barnet din skyld at moren gjør dette valget. Trist for barnet om ingen kommer i bursdagen hvis alle tenker sånn. Jeg hadde sendt barna mine i den bursdagen, og tenkt at da har jeg ihvertfall gledet et annet barn. Anonymkode: dc3c9...8b4 19
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #16 Skrevet 16. desember 2019 Jeg ville sendt i bursdagen og gitt en billig gave i tillegg, så det ikke gikk ut over barnet. Barn i lekeland-alder har vel ikke så mye greie på priser uansett. Anonymkode: 16f9d...8e6 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #17 Skrevet 16. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barnet da! Da må dere jo ta kontakt med moren å si at det ikke er greit. Men IKKE greit å ikke sende barna i bursdagen, da går det jo utover et uskyldig barn ☹️ Anonymkode: 79deb...c83 Det driter jeg i, hadde uansett ikke sponset andres bursdager når jeg ikke har råd til å gi en like fin bursdag til mine egne. Dermed drar ikke barna mine på den bursdagen, og vi finner heller på noe koselig sammen for den summen! Anonymkode: 996d5...d5b 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #18 Skrevet 16. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sendt i bursdagen og gitt en billig gave i tillegg, så det ikke gikk ut over barnet. Barn i lekeland-alder har vel ikke så mye greie på priser uansett. Anonymkode: 16f9d...8e6 Åh tro meg det har mange av de. Jeg har til og med sett 4-åringer bryte ut at den og den gaven er dårlig fordi den ser veldig billig ut. Anonymkode: 996d5...d5b 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #19 Skrevet 16. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvom jeg synes det er så feil gjort av moren som det kan bli- så er det trist å se at mange skriver at de ikke ville sendt barnet sitt i bursdagen, det er ikke barnet din skyld at moren gjør dette valget. Trist for barnet om ingen kommer i bursdagen hvis alle tenker sånn. Jeg hadde sendt barna mine i den bursdagen, og tenkt at da har jeg ihvertfall gledet et annet barn. Anonymkode: dc3c9...8b4 Da lærer forhåpentligvis moren å arrangere bursdag på en annen måte neste gang, det er uansett ikke alle andre som skal sponse Leos Lekeland i tillegg til å ta med gave. Folk har regninger og egne unger å prioritere. Anonymkode: 996d5...d5b 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #20 Skrevet 16. desember 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ei mor som har full jobb og Ok økonomi. Hun prioriterer seg selv maks. Kjøper seg masse klær, går på kafé flere ganger i uka og lever ganske godt med seg selv. Når det kommer til barna liker hun ikke bruke penger på de. Derfor er det lettvint hvis alle foreldre betaler selv så slipper hun å orden til hjemme, og blir gratis i tillegg Anonymkode: 70b33...0d4 Hvordan vet du det? Anonymkode: 959bc...69f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå