Gå til innhold

Svelge!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke gjort det før i helgen. Egentlig ikke tenkt jeg skulle, men ble sånn. 

Var ikke dårlig smak. 

Anonymkode: ffcdf...dd3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid svelget hver gang jeg har gitt bj, trodde alle gjorde det😅

Anonymkode: 5583b...a84

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har alltid svelget hver gang jeg har gitt bj, trodde alle gjorde det😅

Anonymkode: 5583b...a84

Det finns sånne som "ikke vil ha i munnen", og gjør bare en halv jobb

Skrevet

Hunndyret fjerner alle lukter for å beskytte seg og flokken. Hvis en hunn ikke vil dele på sin make så vil det å svelge være en naturlig handling. Lukten, om enn subtil, vil holde andre hanndyr borte. 

Beskytt forholdet - svelg.

Anonymkode: 1b8af...d87

Skrevet

Jeg har pleid å suge i starten og har komt i meg. 

Men han her kommer han aldri i meg. 

Anonymkode: ffcdf...dd3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunndyret fjerner alle lukter for å beskytte seg og flokken. Hvis en hunn ikke vil dele på sin make så vil det å svelge være en naturlig handling. Lukten, om enn subtil, vil holde andre hanndyr borte. 

Beskytt forholdet - svelg.

Anonymkode: 1b8af...d87

Så jeg må slutte å svelge altså, siden jeg mer en gjerne deler. Godt å vite... -_- 

Anonymkode: cbdc3...16b

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har svelget siden jeg var 15 og gjorde det for første gang. Likte det da og liker det enda :) 

Skrevet

Har aldri opplevd ei dame har sugd til orgasme og svelget.

Forventer heller ikke at de svelger til meg da jeg kommer ganske mye. Men sugd inntil en orgasme hadde vært fint å oppleve da.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Har aldri opplevd ei dame har sugd til orgasme og svelget.

Forventer heller ikke at de svelger til meg da jeg kommer ganske mye. Men sugd inntil en orgasme hadde vært fint å oppleve da.

Kanskje du bruker veldig lang tid? Tidskrevende for kjeven å suge i en halvtime :P 

Skrevet
2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Kanskje du bruker veldig lang tid? Tidskrevende for kjeven å suge i en halvtime :P 

Jeg slikker glatt mus i en time eller to så ser egentlig ikke problemet. Jeg bruker nok noen minutter, men ikke så lenge som du skisserer. Det er bare at damer ikke vil tenker jeg vi sier. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg slikker glatt mus i en time eller to så ser egentlig ikke problemet. Jeg bruker nok noen minutter, men ikke så lenge som du skisserer. Det er bare at damer ikke vil tenker jeg vi sier. 

Problemet er låsing av kjeven og smerter , så det er jo klart det kan skape kink i nakken og sånne diverse ting om man bruker lang tid . Får kombinere det med runking da . Selv om du klarer å slikke i to timer uten å få problemer , er det nok noen som får det.

Gjest Timian Soot
Skrevet

Alle svelger når de spiser vel. Hva spiste du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...