AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Hei! Jeg er en dame på 28 år, og har begynt å føle på at min panne blitt noe annet enn sprek i det siste. Dette har gått hardere inn på meg enn hva jeg trodde det ville gjøre, mest sannsynlig fordi jeg slet med mye depressjon i tennårene opp til 22-års alder og derfor ikke har følt jeg har hatt alle de ungdomsårene jeg ønsket enda. Det er ikke mye sagging eller rynker, men det eneste jeg kan tenke på er at de er der og at det bare vil bli verre. Har derfor tenkt at jeg vil snakke med en plastikkirurg om å løfte panna bitt litt så at den blir flat igjen, men – er veldig ubekvem for ifall legen vil le av meg fordi jeg ikke er noen med sårt mye problem. De fleste sier at det bare er tull i hodet mitt, men jeg ser jo i speilet at linjene er der. Kort og godt, hvis jeg for exempel booker tid hos Aleris, vil de le av meg og sende meg ivei, eller vil de faktisk snakke med meg og ta meg seriøst? Noen som har erfaring? Setter stor pris på deres erfaringer. Anonymkode: 3749e...0ed
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Nei, en profesjonell lege vil nok aldri le av pasienten, i så fall veldig uproft. Men hvorfor ikke vurdere Botox eller restylane i første omgang? Jeg har linjer i pannen, bruker Botox. Linjene er helt borte. Som en bonus har jeg fått mye mindre hodepine siden jeg ikke rynker pannen min. Er forresten 29 år. Gå til en profesjonell plass for å få best mulig og naturlig resultat. Anonymkode: e3e78...d2e 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Herregud... Bruk botox å ikke ansiktsløft. Det er som å drepe en flue med en buss. Anonymkode: c2f00...9d3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå