AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Har en far som gjør det, og lurer på om det er vanlig? Jeg ble tagget på et gruppebilde, sammen med en venninne som ikke er på hans Facebookliste. Han sier at han føler det er greit å gjøre det, siden de som var med på bildet uansett ikke er venner på Face. slettet innlegget fort. Liker det ikke, dessuten er jeg ikke fornøyd med bildet hva tenker dere? Er jeg for sårbar? Anonymkode: 8e67e...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Jeg må godkjenne taggene, så bryr meg ikke hva venner tagger. kommer ikke på min vegg uansett. Anonymkode: ad53b...bee 3
Jacuzzi Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Du endre dette i instillingene dine. Det er mulig å forby andre å tagge deg. Jeg tagger folk ofte (jobber i en eksponeringsbransje hvor folk som regel setter pris på å bli tagget ettersom det fungerer som en subtil markedsføring). Jeg stoler på at de som ikke ønsker det uansett har tagge-sperren påskrudd. Da får jeg opp et varsel som sier "du har ikke tillatelse til å tagge denne personen". Helt greit for alle parter. 3
Scarlet Witch Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 Jeg synes det å tagge folk uten å spørre om tillatelse er en ordentlig uting. Ville absolutt endret innstillingene om jeg var deg, det er mye enklere for alle involverte. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 Har en dame som er bekjent. Hun MÅ legge ut bilde og tagge alle hun er sosial med. Skal vise verden at hun faktisk har venner sikkert 🤦 Har stengt veggen min pga henne. Vet det er fleire som ikke liker det. At man ikke kan omgås og være venner uten at det skal dokumenteres hver gang 😵 Anonymkode: ccae5...1bc 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 Sett på innstilling som gjør at du må godkjenne tagger. Enkelt og greit Anonymkode: a369c...55c 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #7 Skrevet 16. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett på innstilling som gjør at du må godkjenne tagger. Enkelt og greit Anonymkode: a369c...55c Det som er det verste er ikke egentlig taggingen men at jeg er med på et bilde på hans Facebookvegg. Nå fjernet jeg taggingen men jeg er fortsatt med på bildet Anonymkode: 8e67e...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #8 Skrevet 16. desember 2019 59 minutter siden, Scarlet Witch skrev: Jeg synes det å tagge folk uten å spørre om tillatelse er en ordentlig uting. Ville absolutt endret innstillingene om jeg var deg, det er mye enklere for alle involverte. Hva med bildene han legger ut. De et jo fortsatt der uavhengig av om han tagger meg Anonymkode: 8e67e...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå