AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Må bare ha en utblåsning! Jeg arbeider i en lokalavis, og redaktørene er helt grusomme... Han som har ansvar for papiravisen, er sur og gretten. Men han er nå stabil i humøret... Øverste leder er det verre med. Hun er hyggelig til tider, men eier ikke humoristisk sans. Hun henger ut ansatte på den interne faceboksiden vår, uten å nevne navn. I dag kjeftet hun fordi noen hadde lest en e-post i redaksjonsboksen og ikke gjort noe med den. Deretter roser hun to som vi andre ser på som favorittene til ledelsen. En annen gang tok en av de to ovennevnte opp en sak som gikk på omtrent det samme, og hun responderer med «Så rart at man kan lese den, men ikke svare på den». Enda en annen hending kjeftet hun fordi noen hadde rettet kritikk. Hun visste hvem det var, men tok det opp foran alle ansatte på fellesmøtet og lot som om hun ikke visste! Hun snakker om personalsaker med alle ansatte. Alle vet hva de andre sine svake sider er og hvorfor de er sykemeldt. De kjefter på den eldste ansatte og har ingen respekt «gamle tulling» har vært brukt i et morgenmøte! Mix alt dette i en daglig blanding med null positiv feedback, ingen involvering av ansatte, konstant hakking og sur sur stemning... Jeg har jobbet altfor lenge her. Det slo meg nylig «hvorfor holder vi ut det her?»... Anonymkode: 4bf6e...e92
Krakatoa Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Dessverre er det mange ledere som ikke egner seg som ledere, og det verste er at de ofte ikke skjønner selv at de gjør en dårlig jobb. Husk: man er sin egen lykkes smed. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 For det første, dette kan være gjenkjennelig pga informasjon du gir. Istedet for å klage kan det være lurt å søke ny jobb. Anonymkode: ac00d...086
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 På 17.12.2019 den 17.13, AnonymBruker skrev: For det første, dette kan være gjenkjennelig pga informasjon du gir. Istedet for å klage kan det være lurt å søke ny jobb. Anonymkode: ac00d...086 Har selvsagt anonymisert litt. På den andre siden kunne de gjerne sparke meg. Har begynt jobbsøking👍🏼 Men har akkurat fått lederstilling selv... Anonymkode: 4bf6e...e92
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 Når ingen tør å stå i mot ledere som oppfører seg sånn er det ikke rart oppførselen fortsetter. Anonymkode: b5577...481 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå