Gå til innhold

Stress.... Ikke å skrive, men å levere eksamen.

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

:o

Eksamensoppgaven jeg skrev var glimrende, om jeg får si det selv. Innleveringsfristen var 12.00 i dag. Jeg har ikke internett hjemme for tiden, så jeg må på jobben for å maile oppgaven til sensor. Jeg tar med eksamensoppgaven på disc (har ikke printer) en ekstra-disk og en diskett. Tar t-banen hjemmefra 10.00, for å komme tidsnok.

Ok, t-banen er forsinket. Midt i en tunell underveis stander banen. Jeg sitter og biter negler. Klokka er 11.00, jeg løper bort til jobben, skrur på pc-en til vaktmesteren (som jeg får låne) og oppdager at jeg bare har lagret den første delen av oppgaven på disc. Åpner back up-discken, det jeg har lagret der er uleselig. Oppdager at pc-en ikke har diskettstasjon. Klokka er 11.30.

Spør vaktmesteren om han vet om en pc på et eller annet kontor med en diskettstasjon. Det gjør han, men husker ikke hvor. Klokka er 11.35. Vi leter. Klokka blir 11.40. Vi finner et kontor. Klokka er 11.45.

Jeg setter disketten i pc-en. Klikk klikk klikk sier det. Disketten vil ikke bli lest, eller et eller annet. Det begynner å koke i hodet mitt. Jeg sender en mail og legger ved et vedlegg som ikke er eksamensoppgaven - bare slik at jeg har levert noe, og kan komme med en tynn unnskyldning om tekniske problemer, som sannynligvis ikke blir godtatt, men det er et ørlite håp.

Så husker jeg det plutselig! Jeg har en disc til! En gammel disk, med en av de første versjonene av oppgaven jeg skrev, ikke så bra som den reviderte versjonen på de andre discene, men det er da noe. Jeg setter discen i pc-en, ber en stille bønn. Ja! Det funker. Klokka er 11.47. Jeg skriver som en rasende, som en dødsdømt som sitter med en pistol i nakken, som en... Ja. :-?

Klokka er 11.55. Jeg prøver å sende oppgaven som vedlegg, men selvfølgelig er mailen nede i samme sekund. Jeg logger meg på skolewebben, finner et faksnummer som vi kan brukes hvis vi skulle få tekniske problemer.

Printer ut den førte halvdelen av eksamen som er ok, printer deretter ut "kriseløsningen". Klokka er 11.58.

Jeg løper bort til heisen (vi er i 4.etasje nå), heisen står. Jeg spurter ned trappene til første etasje, hvor faksen er. Klokka er 15 sekunder på 12. Jeg hiver papiene i faksen, taster nummeret, og har - på sekundet - levert eksamensoppgaven.

Jeg fikk levert - men tror at jeg aldri har vært så stresset i hele mitt liv! :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

ÅÅÅÅÅ - det er MARERITTET mitt altså! Å ikke få levert!

Håper det går bra da, og så flaks at du rakk det!

Gjest GreenSky
Skrevet

Takk Tristessa! Det er sannelig marerittet mitt også. Sitter og puster ut nå, må nesten le litt. :ler: Men har vondt i hodet! :-?

Skrevet

Skal vi skru møbler i kveld eller i morgen på dagen?

Gjest GreenSky
Skrevet

:o Har hatt så mye å tenke på. Jeg må jo være helt fjern! Jeg kan ikke før neste uke, desverre. Kan du da?

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg fikk stressfølelse bare av å lese det der.

Skrevet

neste uke kan jeg tirsdag, onsdag og torsdag!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg fikk stressfølelse bare av å lese det der.

Jeg også.

Gjest GreenSky
Skrevet
neste uke kan jeg tirsdag, onsdag og torsdag!

Jeg kan på tirsdag etter 15.30. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg også.

Egentlig skrev jeg det der bare for å få litt sympati, og for å avstresse meg litt. Så få litt sympati'a! *mase* :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp, muligens derfor jeg irriterer meg litt ekstra, over det jeg nevnte. Men det går heldigvis fort over, da.

Gjest glamourgirl
Skrevet

*klemmer igjen* men nå må jeg stikke! *fniser masse*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...