Gå til innhold

Når folk på Facebook klikker på 🤣på seriøse artikler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er veldig seriøs artikkel, kanskje det er noe veldig trist, og det er et par stykker som har klikkket på 🤣 istedenfor 👍🏻eller ❤️, sjekker du HVEM som lo? Jeg gjør det. Noen ganger passer det seg ikke å "le" av noe på Face, og man tenker at man må jo være helt rasshøl for å le av det, så da pleier jeg å sjekke hvem som gjør det. For ekesmpel: Jeg leste en artikkel om en tannlege fra Iran her i Norge som er gift med norsk mann og har en seks måneder gammel baby som hun fremdeles ammet, og UDI ville sende henne av landet (uten baby) for en eller annen latterlig grunn, og det var ca. 20 mannfolk som hadde klikket 🤣.  Hva feiler?  Hva er det som er morsomt med det?
Og det er nesten alltid bare mannfolk som bruker upassende smilefjes. Det er umulig at de gjør det med et uhell, ikke når det er så mange. 

Anonymkode: 790e6...4f7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant nettopp en gjeng som ler av at Kina låser muslimer inne i konsentrasjonsleirer. Jeg dømmer dem!! 

Anonymkode: 790e6...4f7

• Liker 4
Skrevet

Noen mennesker eier bare ikke sunn respekt for andre folk og seriøsitet. 

• Liker 2
Skrevet

Noen har også pølsefingre og trykker rett og slett feil. En stor andel av disse er vel nettopp eldre menn. Bestefedrene mine er blant de som ikke helt har skjønt dette med reaksjoner på like-knappen, og trykker egentlig bare helt vilkårlig. 

Anonymkode: 7a3f8...f45

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig lett å trykke feil og ikke oppdage at du har gjort det.

Anonymkode: 8e5fb...0c4

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange trykker feil. Og er det egentlig noe å bry seg om? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvilken reaksjon-smiley folk trykker på. Da er det kleinere med de som leker moralpoliti i kommenatarfelet, og skal konfrontere folk som trykket på feks. 😂.

Anonymkode: 74b2b...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...