AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Jeg husker en TV-serie jeg så på da jeg var barn, men jeg husker ikke hva den heter! Den handlet om noen figurer som bodde i en gruve. Jeg tror de var fire? fem? stykker med ulike personligheter, som var mer eller mindre like i utseende bortsett fra at de hadde forskjellige farger. Jeg husker og at det var et PC-spill som jeg spilte mye. Det var forskjellige maskiner nede i gruven, som du kunne få forskjellige gjenstander av som de forskjellige figurene likte. For eksempel mat, en smokk? og lignende. Jeg vet at det ikke er mye å gå på, men er det noen som husker hva jeg mener? 😂 Det er ikke Fragglene! Anonymkode: fef12...5c8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Gnottene? Anonymkode: 3fba2...a92
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Fraglene ? Anonymkode: 42bcb...f45
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gnottene? Anonymkode: 3fba2...a92 Åååå jaa det var det! Takk! 😍 Anonymkode: fef12...5c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå