AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Har vært singel i mange år og da hatt lite sex. Dater en nå hvor vi er begynt å ha sex. Virkelig bra sex og han tar seg tid til meg. Kjenner det har vært et stort savn. Hvordan er det for dere? Anonymkode: 16180...5b2 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Deilig å våkne fra dvalen. Hva gjør han med deg da? Anonymkode: 5c88e...85e
Gjest Warrior Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Selvfølgelig er sex godt. Alltid.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deilig å våkne fra dvalen. Hva gjør han med deg da? Anonymkode: 5c88e...85e Ja, skikkelig deilig. Nesten sånn at jeg angrer den tapte tiden som singel. Det at kysser, koser, fingring. Har tilgode med slikking, men siden han ikke har gjort det er det ikke sikkert han liker det. Jeg har aldri prøvd det så vet ikke hva jeg liker selv. Anonymkode: 16180...5b2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, skikkelig deilig. Nesten sånn at jeg angrer den tapte tiden som singel. Det at kysser, koser, fingring. Har tilgode med slikking, men siden han ikke har gjort det er det ikke sikkert han liker det. Jeg har aldri prøvd det så vet ikke hva jeg liker selv. Anonymkode: 16180...5b2 Orgasmen ved slikking må du få oppleve. Han er nok veldig nyskjerrig på å bringe deg i himmelen på den måten også. Barber deg til neste gang dere sees. Det gir han nok et klart hint😀 Anonymkode: 5c88e...85e 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 58 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært singel i mange år og da hatt lite sex. Dater en nå hvor vi er begynt å ha sex. Virkelig bra sex og han tar seg tid til meg. Kjenner det har vært et stort savn. Hvordan er det for dere? Anonymkode: 16180...5b2 Ingenting kommer opp mot å ha en viril naken mann i sengen.Kjenne han er hard og vite han har lyst på meg. Som en unghingst. Puh! Anonymkode: fb202...3f8 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #7 Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært singel i mange år og da hatt lite sex. Dater en nå hvor vi er begynt å ha sex. Virkelig bra sex og han tar seg tid til meg. Kjenner det har vært et stort savn. Hvordan er det for dere? Anonymkode: 16180...5b2 Si det til alle kvinner der ute som mener det er 100 ganger bedre å leve alene og i sølibat 😂 Det er nok av de på KG. Ingenting slår en deilig stiv kuk som smyger seg inn. Ingenting. Anonymkode: 394de...408 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #8 Skrevet 16. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det til alle kvinner der ute som mener det er 100 ganger bedre å leve alene og i sølibat 😂 Det er nok av de på KG. Ingenting slår en deilig stiv kuk som smyger seg inn. Ingenting. Anonymkode: 394de...408 Det å være kåt å gi og få nytelse. Skjønner ikke de som ikke liker det. Har vært altfor lenge uten. Må ta igjen med renter. Anonymkode: 16180...5b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå