AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Har hørt noen barn viske til hverandre om at jeg er så rar, noe jeg reagerte på. For det er vel fra barn og fulle man får høre sannheten? Jeg blir fort stukket i og frosset ut av andre kvinner, så jeg går stort sett alene. Får i det minste en liten prat med noen i ny og ned, men det er det. Har lært meg å leve litt på dette, da det er bedre enn ingenting. Menn forøvrig er ikke redde for å snakke med meg, så takket være dem får jeg litt sosial omgang når jeg er ute. Har for ordensskyld en mann, så driver ikke på med flørterier😊 Har et barn i skolealder, og h*n sier at h*n ikke vil klemme meg ved henting, fordi det er så flaut. Jeg er visst rar også.. Så hva er rar? Hva gjør en person rar? Gi meg først og fremst råd for hvordan jeg kan kamuflere at jeg er rar. For hvordan jeg kan framstå som en respektert og oppegående person? Må jeg både tro og late som om jeg er noe, for at folk skal la seg lure til å være trygg på meg? Jeg hadde ei tidligere veninne som var slik. Hun var i følge henne selv en «ensom ulv». Men så bestemte hun seg for gå etter det hun anså som elite mennesker. Hun jobbet virkelig steinhardt for å bli godtatt og likt av den gjengen, og nå sitter hun på sin grønne gren.. Men dette oppnådde hun bare ved å skjule den hun egentlig var, og spisse albuene sine. Jeg kuttet henne ut fordi hun begynte å bli så utrolig falsk, og oppførte seg som en narsissist. Men for alt jeg vet så var vel dette hennes sanne jeg, eller noe hun har tillært seg i livet for å overleve. Hun hadde på en måte signalisert til meg at jeg ikke var like bra som henne. Hun ville så veldig gjerne henge med de damene som mobber, og som har makt/innflytelse på stedet. Nå sitter hun selv der med dem. Men både jeg og mannen har hørt at hun blir baksnakket ute. Hun er jo fremdeles den samme som hun alltid har vært, untatt den siste tiden hvor hun begynte med strategisk rævsleiking ute. Det har båret frukter. Men så over til meg. Jeg lurer på om jeg bare må gjøre det samme, altså å kjøre «fake It til you make It». For det er tydelig at folk virkelig lar seg lure. Det er inn med kvinner som hevder seg og alltid er på vakt. Jeg må altså passe på å bli sett med de kule menneskene 😛 For da blir jeg visst kanskje akseptert.. Anonymkode: 2bd8a...34d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt noen barn viske til hverandre om at jeg er så rar, noe jeg reagerte på. For det er vel fra barn og fulle man får høre sannheten? Jeg blir fort stukket i og frosset ut av andre kvinner, så jeg går stort sett alene. Får i det minste en liten prat med noen i ny og ned, men det er det. Har lært meg å leve litt på dette, da det er bedre enn ingenting. Menn forøvrig er ikke redde for å snakke med meg, så takket være dem får jeg litt sosial omgang når jeg er ute. Har for ordensskyld en mann, så driver ikke på med flørterier😊 Har et barn i skolealder, og h*n sier at h*n ikke vil klemme meg ved henting, fordi det er så flaut. Jeg er visst rar også.. Så hva er rar? Hva gjør en person rar? Gi meg først og fremst råd for hvordan jeg kan kamuflere at jeg er rar. For hvordan jeg kan framstå som en respektert og oppegående person? Må jeg både tro og late som om jeg er noe, for at folk skal la seg lure til å være trygg på meg? Jeg hadde ei tidligere veninne som var slik. Hun var i følge henne selv en «ensom ulv». Men så bestemte hun seg for gå etter det hun anså som elite mennesker. Hun jobbet virkelig steinhardt for å bli godtatt og likt av den gjengen, og nå sitter hun på sin grønne gren.. Men dette oppnådde hun bare ved å skjule den hun egentlig var, og spisse albuene sine. Jeg kuttet henne ut fordi hun begynte å bli så utrolig falsk, og oppførte seg som en narsissist. Men for alt jeg vet så var vel dette hennes sanne jeg, eller noe hun har tillært seg i livet for å overleve. Hun hadde på en måte signalisert til meg at jeg ikke var like bra som henne. Hun ville så veldig gjerne henge med de damene som mobber, og som har makt/innflytelse på stedet. Nå sitter hun selv der med dem. Men både jeg og mannen har hørt at hun blir baksnakket ute. Hun er jo fremdeles den samme som hun alltid har vært, untatt den siste tiden hvor hun begynte med strategisk rævsleiking ute. Det har båret frukter. Men så over til meg. Jeg lurer på om jeg bare må gjøre det samme, altså å kjøre «fake It til you make It». For det er tydelig at folk virkelig lar seg lure. Det er inn med kvinner som hevder seg og alltid er på vakt. Jeg må altså passe på å bli sett med de kule menneskene 😛 For da blir jeg visst kanskje akseptert.. Anonymkode: 2bd8a...34d Seriøst? Hvem gidder å slikke ræva til kvinner som ikke er seg selv. Hold deg sammen med mennesker som ligner deg selv. Anonymkode: e4a52...229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå