AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Del Skrevet 16. desember 2019 Har hatt to Mill varmeovner på to ulike rom, og nå er begge helt død. Lyser temperatur på dem, men begge er kalde og rommet likeså. Noen erfaringer med det samme? Vil ikke kjøpe den samme igjen dersom dette er noe som skjer ofte med andre også. Anonymkode: 207e8...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 16. desember 2019 #2 Del Skrevet 16. desember 2019 Har Mill panelovner, de er to år, og jeg har aldri hatt noe problem med dem. Jeg kjøpte de fordi alle omtalene tydet på at det er ovner med god kvalitet. Har du prøvd øke temperaturen betraktelig på dem, for å se om de blir varme da? Hvis de lyser, men ikke blir varme, så ville jeg gått tilbake til forhandler med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #3 Del Skrevet 16. desember 2019 Vi har noen som programmeres over nett, og eneste problemet er om wifien kobles ut, men det tror jeg ikke er ovnenes problem... Hva slags trykking har du prøvd? Anonymkode: 212fb...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Del Skrevet 16. desember 2019 Akkurat det samme skjedde på en av mine. Du får ny der hvor du kjøpte den hvis du har kvittering. Termostat var defekt. Anonymkode: 05bd3...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Del Skrevet 17. desember 2019 Da vi skulle kjøpe ovn til barnerommet ble vi sterkt anbefalt å unngå Mill, fordi det er mye reklamasjoner på de i forhold til Adax, f.eks. Vi endte med Clea fra Adax, da den har likt utseende som Mill. Anonymkode: f5485...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 17. desember 2019 #6 Del Skrevet 17. desember 2019 Skjedd det samme med to av våres! De to andre vi har fungerer fortsatt som de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Del Skrevet 18. desember 2019 Hadde en mill varmeovn, skjedde akkurat det samme, kjøp adax evt annet anerkjent merke Anonymkode: 3b87b...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrGreve Skrevet 18. januar 2021 #8 Del Skrevet 18. januar 2021 Kjøpte 4 Mill-panelovner for et år siden. 2 stk 600 watt AV600Wifi glass, 1 stk tilsvarende 800 watt og en 1200 watt. Begge 600-ovnene tok kvelden innen et halvår, den ene etter bare én måned eller to. I dag måtte jeg også reklamere på 1200-ovnen da den lyste, men ikke ga varme. I forkant av dette var det noen små lysbuer og småknitring til tider. Jeg har gitt opp Mill nå og venter bare på at de resterende ovnene dør. Hårreisende dårlig kvalitet. Den siste byttet jeg til en Adax Clea 1200 og får krysse fingrene for at den holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 18. januar 2021 #9 Del Skrevet 18. januar 2021 Oi! Så kjipt å lese at dere har så dårlig erfaring. Jeg er knallfornøyd med mine, men har bare hatt de et års tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Del Skrevet 18. januar 2021 Vi måtte reklamere to ganger før vi fikk en som fungerte i mer enn ett år. Styrer unna neste gang, og tar gjerne i mot tips om mer stabile merker 😊 Anonymkode: 71bd6...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Del Skrevet 18. januar 2021 Mill har jo nærmest monopol på ovn-markedet, de er overalt som paddehatter. Hadde en gulvstående for noen siden der termostaten takket for seg, hadde hatt den under ett år. Så kjøpte jeg en ny for snart ett år siden, den skurer og går enda. Har skjedd èn gang at ovnen ikke varmet/det var dårlig kontakt eller noe? Sånn som din. Men dyttet litt på kontakter/skrur den av og på, så finner den ut at den kan virke litt til. De er jo ganske billige så en får vel hva en kjøper, det er litt tilfeldig med de ovnene er mitt inntrykk. Etter den forrige ovnen var jeg fast bestemt på å ikke ha en mill til, men det var søren ikke å få tak i andre ovner, så da måtte jeg bare kjøpe den. Anonymkode: 5ff4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #12 Del Skrevet 18. januar 2021 Min ovn med WiFi fungerer, men den må nå kontrolleres manuelt, for WiFi’en har takket for seg. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte ovnen. Er dette grunn nok til å reklamere? Anonymkode: 70211...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Del Skrevet 18. januar 2021 Har en på badet, husker ikke når vi kjøpte den. Synes ikke den varmer noe særlig, og den skal være stor nok. Anonymkode: d1d17...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellowstar Skrevet 18. januar 2021 #14 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min ovn med WiFi fungerer, men den må nå kontrolleres manuelt, for WiFi’en har takket for seg. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte ovnen. Er dette grunn nok til å reklamere? Anonymkode: 70211...2fb Absolutt! Jeg har også med wifi, som er grunnen til at jeg kjøpte den sånn at jeg kan styre den når jeg er ute. Den med wifi er jo også dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 19. januar 2021 #15 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg har én i et vindfang. Den står på året rundt og har vært i gang ca seks år nå. Den har kun en lokal termostat, altså ikke nettstyring. Nettstyring av panelovner er noe jeg unngår. En ovn bør kunne vare 30 år eller mer, det er en enkel innretning, men jeg har ikke noen tro på at elektronikk og spesielt appen som skal brukes for å styre det vil vare så lenge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #16 Del Skrevet 19. januar 2021 blåtimen skrev (21 timer siden): Oi! Så kjipt å lese at dere har så dårlig erfaring. Jeg er knallfornøyd med mine, men har bare hatt de et års tid. Jeg har hatt mine i mange år, de funker bra. Blir overrasket over hvor mange her som er misfornøyde, jeg synes omtrent alle har disse ovnene og har ikke hørt noen som har klagd på dem... Anonymkode: 23318...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #17 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde mill i forrige leilighet. Brukte ikke WiFi funksjonen på den (og for et par år siden ble det jo avslørt hvor lite sikkert dette var). Etter et år sluttet termostaten på ovnen å fungere, og den varmet dermed ikke. Fikk ny, men mye styr med å måtte lete frem kvittering. Så viktigste rådet er å ta vare på kvitteringen 😊 Nå pusser jeg opp ny leilighet og kommer til å gå for et annet merke. Anonymkode: 05bd3...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #18 Del Skrevet 19. januar 2021 Har også en mill vifteovn eller hva det heter, som står på gulvet. Den første døde før den var ett år gammel, reklamerte og fikk ny. Den virker fortsatt nå, etter 4 år. Men, sikringen gikk hele tiden. Når jeg kjøpte en annen ovn, sluttet det å skje. Så, nå står den i millen i boden. Du kan få den Anonymkode: d7c98...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #19 Del Skrevet 19. januar 2021 Vi har to stk Mill ovner, en vegghengt og en gulvstående, altså to ulike modeller. Har hatt de i snart 2 år og aldri opplevd problemer med dem. Men jeg har hørt flere har klagd. Anonymkode: 897c7...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrGreve Skrevet 19. januar 2021 #20 Del Skrevet 19. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.12.2019 den 16.25): Endret 19. januar 2021 av DrGreve Feil sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå