Gå til innhold

Omgangssyken eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 1,5 år kastet opp idag. Kun en gang og han har god allmenntilstand. Løper rundt og leker. Men jeg er rimelig nervøs her nå for at det skal være omgangssyken, for vi skal ut å reise om 2 dager. Det går omgangssyke i barnehagen, men han har ikke vært der siden fredag, og jeg mener inkubasjonstiden er 24-48 timer? 

Han var på besøk hos bestemor igår kveld, som stappet han full av is, noe han aldri har smakt før. Kan det være så enkelt som det? Han har ikke diaré. Når deres har hatt omgangssyke - hvor mye har de kastet opp? Og har de hatt diaré i tillegg? 

Anonymkode: 9e52b...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være, men trenger ikke være det. Mine har hatt en oppkast og siden har både jeg og far ligget rett ut med skiten. Så man må bare se det litt an. Hold hjemme fra barnehagen i 48 timer ihvertfall. 

Anonymkode: fd03b...085

Skrevet

Mine har flere ganger hatt kun én oppkast etter de har spist for mye av noe som ikke magen vil ha. Det har vært forskjellige ting, men aldri ført til mer sykdom eller andre smittet. Andre ganger har de hatt omgangssyke, men da har de vært mer kvalme.

Anonymkode: b991f...64d

Skrevet

Mi kastet opp bare en gang, deretter fikk hun diaré. Men var i helt fin form ellers. Men det var omgangssyke. 

Anonymkode: a1711...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...