sixx Skrevet 31. mai 2005 #61 Del Skrevet 31. mai 2005 Herregud da....Tyrkiatråden var jo helt utrolig! Kan tenke meg at den gjesten som lagde tråden hadde det morsomt ja Enig...er nesten så jeg ser for meg de to ivrigste i en tv-debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mai 2005 #62 Del Skrevet 31. mai 2005 Lapskaus-tråden er også ganske morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 31. mai 2005 #63 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir aldri ferdig med denne jeg.....det som er uthevet er skrevet feil....så jeg leste den som at "man vanligvis ikke trenger den" (Europa). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #64 Del Skrevet 31. mai 2005 Nå har jeg ledd jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 31. mai 2005 #65 Del Skrevet 31. mai 2005 "Minnie/Milla" var et samarbeidsprosjekt mellom flere. En ganske fargerik figur, jeg var en av de som skrev endel av innleggene. Alvorlig??!! Dette har jeg ikke fått med meg! Samarbeidet dere om Milla? Det kuuleste som har skjedd på KG ever... Hvis dere klarte å dikte opp dette, er dere jammen dyktige! Fortell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 31. mai 2005 #66 Del Skrevet 31. mai 2005 Men hva med tråder vi husker med mer alvorlig undertone? Noen som har noen der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #67 Del Skrevet 31. mai 2005 Herregud som jeg ler!!! Jeg SPYTTET på skjermen i sprutlatter mens det stod på som verst! Dette er jo virkelig inspirerende. Jeg har jo laget tråder med eget brukernavn hvor jeg er ekstrem i meningene mine (og det er helt sant, jeg er det), men dette tar jo kaka!!! Jeg som leste Minnies dagbok før, syntes hun levde et så spennende liv og sånn!!! Og jeg ble lurt jah! Oppgitt kvinne-tråden: "Hun kommer fra ett lite sted nord i landet så det er kanskje ikke så rart." og "Blant gjestene vil det være 8 profesjonelle fotomodeller som med ett blunk vil ta fra henne all oppmerksomhet om hun ikke får hjelp med utseendet sitt" Jaja, godt man har noe å le av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 31. mai 2005 #68 Del Skrevet 31. mai 2005 Det er utrolig hva vi kg-ere kan koke ihop av galskap og idioti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 31. mai 2005 #69 Del Skrevet 31. mai 2005 Men hva med tråder vi husker med mer alvorlig undertone? Noen som har noen der? Eples tråd "Skal snart dø" husker jeg godt. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 31. mai 2005 #70 Del Skrevet 31. mai 2005 Uff ja, den var tragisk og trist....!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #71 Del Skrevet 31. mai 2005 Huff, ja... En tråd til ettertanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 31. mai 2005 #72 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg synes denne er ganske gripende jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. juni 2005 #73 Del Skrevet 1. juni 2005 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. juni 2005 #74 Del Skrevet 1. juni 2005 Mange av de virkelige gullkornene er borte, men men, gøy uansett Evig eies kun det tapte, vet du. Forøvrig er nicket ditt og avataren virkelig et av de bedre på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. juni 2005 #75 Del Skrevet 1. juni 2005 Alvorlig??!! Dette har jeg ikke fått med meg! Samarbeidet dere om Milla? Det kuuleste som har skjedd på KG ever... Hvis dere klarte å dikte opp dette, er dere jammen dyktige! Fortell!!! Man skal ikke tro alt man leser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #76 Del Skrevet 15. juni 2005 Denne kan kanskje passe minne om nå i disse ferietider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. juni 2005 #77 Del Skrevet 15. juni 2005 Denne kan kanskje passe minne om nå i disse ferietider.... Kikket på de første innleggene.....vil ikke lese mer nå....den skal jeg kose meg med en dag jeg har behov for å le litt ekstra. Takk for at du fant den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #78 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er mange flotte tråder her - det være seg både triste og morsomme - og det er ikke alltid lett å få med seg "alle" Mange av de gamle trådene er virkelig verd å børste støv av .. noen dukker opp igjen når man leter etter noe - eller en annen tråd trigger minnene litt - og er de bra .. er de jo absolutt verd å dele med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. november 2005 Forfatter #79 Del Skrevet 21. november 2005 Dytter litt på denne jeg --- her er det mye fornøyelig for folk som kjeder seg.. Kjøttråden og Tyrkiatråden f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. november 2005 #80 Del Skrevet 21. november 2005 Alle de gamle linkene er ødelagt jo Noen som har lyst til å lete dem opp igjen? *kjeder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå