aline Skrevet 31. mai 2005 #41 Del Skrevet 31. mai 2005 jeg trodde det var mye mer bråk i den blondiner og iq-tråden altså.... var helt sikker på at det ble mer catfight en det der..... men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 31. mai 2005 #42 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg husker alle de deilige løktrådene. Saft suse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mai 2005 #43 Del Skrevet 31. mai 2005 lenge siden vi har ligget bak busker og ristet med beina i været og skreket Hellu nå ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 31. mai 2005 #44 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg husker alle de deilige løktrådene. Saft suse!! Skulle akkurat til å nevne alle løktrådene, ja! Kanskje noen får lyst til å nappe i løken bare ved å lese om dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 31. mai 2005 #45 Del Skrevet 31. mai 2005 Bremsespor-trådene er mine personlige favoritter! Både de som omhandler boksere og tanga-truser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #46 Del Skrevet 31. mai 2005 Såpetråden, ingen over ingen ved siden av. Glemmer aldri Gustenpusen og Roarrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 31. mai 2005 #47 Del Skrevet 31. mai 2005 Oppgitt Kvinnes tråd om den feite behårede venninne var jo herlig. Finner dessverre ikke del II Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 31. mai 2005 #48 Del Skrevet 31. mai 2005 Minnie Emmerdale svarer er ubetalelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 31. mai 2005 #49 Del Skrevet 31. mai 2005 Oppgitt Kvinnes tråd om den feite behårede venninne var jo herlig. Finner dessverre ikke del II Hilsen Trille Den tråden var helt min egen og du verden den var morsom å komponere, er ganske stolt over Tenåringsdatter på campingseng herregud som folk hissa seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 31. mai 2005 #50 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg kommer alltid til å huske Minni-Milla sin uendelig lange tråd der hun vurderer hva man bør ha på seg når man er gjest i bryllup, beskriver et skikkelig ovedrevent penere-enn-bruden-antrekk, påstår hun har gått i bryllup i det og fått masse ros. Mange hissa seg veldig opp og mente at man kunne da ikke gå sånn, og til slutt fikk hun så mye motbør at hun syntes hun måtte legge inn støtteinnlegg til seg selv som gjest. Bare at den ene gangen så glemte hun å logge ut, og skrev "gjesteinnlegget" under fullt navn, men signerte nederst med kallenavnet hun hadde brukt på gjesteinnleggene. Forsøkene hennes på å ro seg unna og reaksjonene til de andre når de forsto at hun skrev for å støte seg selv var hysteriske. Men tråden var på gamle KG, så jeg finner den ikke. Trodde innleggene derifra skulle ligge et sted, men det er kanskje tatt bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 31. mai 2005 #51 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg kommer alltid til å huske Minni-Milla sin uendelig lange tråd der hun vurderer hva man bør ha på seg når man er gjest i bryllup, beskriver et skikkelig ovedrevent penere-enn-bruden-antrekk, påstår hun har gått i bryllup i det og fått masse ros. Mange hissa seg veldig opp og mente at man kunne da ikke gå sånn, og til slutt fikk hun så mye motbør at hun syntes hun måtte legge inn støtteinnlegg til seg selv som gjest. Bare at den ene gangen så glemte hun å logge ut, og skrev "gjesteinnlegget" under fullt navn, men signerte nederst med kallenavnet hun hadde brukt på gjesteinnleggene. Forsøkene hennes på å ro seg unna og reaksjonene til de andre når de forsto at hun skrev for å støte seg selv var hysteriske. Men tråden var på gamle KG, så jeg finner den ikke. Trodde innleggene derifra skulle ligge et sted, men det er kanskje tatt bort? Her blander du sammen to forskjellige tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 31. mai 2005 #52 Del Skrevet 31. mai 2005 Minnie Emmerdale svarer er ubetalelig... :klø: Skjønte ikke den tråden der jeg. Hva er greia med at Minne E skal svare på spørsmål? Hvem er Minnie? Har ikke vært her så lenge, og har tydeligvis gått glipp av en del her! Blei skikkelig nysjerrig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 31. mai 2005 #53 Del Skrevet 31. mai 2005 "Minnie/Milla" var et samarbeidsprosjekt mellom flere. En ganske fargerik figur, jeg var en av de som skrev endel av innleggene. Understreker at de som er igjen på forumet i dag er her som seg selv, alt som har med Minnie/Milla å gjøre er begravet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 31. mai 2005 #54 Del Skrevet 31. mai 2005 Her blander du sammen to forskjellige tråder Mulig det, var jo i gamledager og jeg finner ikke innleggene. Sikkert like greit, men moro var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 31. mai 2005 #55 Del Skrevet 31. mai 2005 Mulig det, var jo i gamledager og jeg finner ikke innleggene. Sikkert like greit, men moro var det Mange av de virkelige gullkornene er borte, men men, gøy uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 31. mai 2005 #56 Del Skrevet 31. mai 2005 er ganske stolt over Tenåringsdatter på campingseng herregud som folk hissa seg opp Jøss...jeg husker jeg leste hovedinnlegget, og syntes det var så dumt at jeg ikke i min villeste fantasi ville trodd at noen festet lit til det som stod der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 31. mai 2005 #57 Del Skrevet 31. mai 2005 Jøss...jeg husker jeg leste hovedinnlegget, og syntes det var så dumt at jeg ikke i min villeste fantasi ville trodd at noen festet lit til det som stod der. Jeg ler ennå godt av den tråden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 31. mai 2005 #58 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ler ennå godt av den tråden jeg Har ikke lest den før nå, men den er en av de bedre, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 31. mai 2005 #59 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ler ennå godt av den tråden jeg Hehe...du har jo hatt mange da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mai 2005 #60 Del Skrevet 31. mai 2005 Herregud da....Tyrkiatråden var jo helt utrolig! Kan tenke meg at den gjesten som lagde tråden hadde det morsomt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå