Gå til innhold

Tråder vi husker ...

LilleBille

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
:ler: Har ledd meg sår i kjeven. En som ikke er så gammel, men som jeg ikke finner er den med å leie ut til Østlendinger, som et par tok dønn seriøst...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Ja den ja! Hvor Suz og jeg overbeviste (?) om at vi var SveinKåre og Gunnar fra Trøgstad. Skal lete litt selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Nei, tror ikke det var den :oops: her er det jo bare meg som herjer og sier stygge ord... Skal lete litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, tror ikke det var den :oops: her er det jo bare meg som herjer og sier stygge ord... Skal lete litt...

.. dette er vel ikke en av de trådene du sporer av mest i vel... :tunge1:

(har forresten Marilyn på meg i dag jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:oops: Jeg leter etter den genetisk bevist at blondiner er dumme nå :)Vil se Marilyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: You are a Wiz, honey! Nytter ikke m mms eller hva det heter, har ikke sånn avansert tlf jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glam' date=' jeg viste det jo på side 1 hvordan du gjør.....[/quote']

HUSK HUN ER BLOND :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.

Etterhvert som vi får oss flirt gjennom trådene her burde en eller annen ta ansvar for å lage en oppdatert KG topp-10... ehh -20.

Kjøtt-tråden var jo herlig og Tyrkia-tråden ubetalelig. Jeg hadde permisjon fra KG ett år og jeg ser nå at jeg har gått glipp av mye morsomt :ler:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Må hjem nå, men gud å e har ledd! (og litt av min enorme skjønner ikke no på pc evne, også)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke ett ord av dette, ikke ett, kanskje klikk og her og sånt, men alvorlig, skjønner ikke bæret, er fornøyd med å klare control c og contol v :oops:

Jeg synes det er mye lettere (og går fortere) og skrive Hva tråden skal hete uten å klikke osv..

(og nåhar jeg et bilde av Marilyn til godkjenning - kommer forhåpentligvis i albumet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...