Gå til innhold

Tråder vi husker ...

LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest barne- og familiemedister

En gang i fortiden ble det lagt ut en tråd på Skråblikk med tittelen Jeg hater østlendinger.

Tråden var bygget på samme lest som alle de 39 innvandrertrådene som til enhver tid ligger inne på slike fora, bortsett fra at argumentene i østlendingstråden var mye bedre dokumentert.

Noen tok ironien, noen forsto poenget... - andre ikke. Makan til haug med PM'er av forsøksvis truende og trakasserende karakter har man ikke sett siden brukerkollektivet 3M etc var på sitt mest utagerende. Det festligste var at et par av de mest aktive innvandringsgeneralisererne i rasende ordelag påpekte at "husk at ikke alle østlendinger er like" og andre velartikulerte lekkerheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Oioioi, best å slutte lesingen nå, ellers er resten av arbeidsdagen ødelagt. Leste om tenåringsdatteren på campingseng og om Tyrkia er en del av Europa, og gjør store øyne! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::tristbla:

Slik føler jeg det. På den ene siden tror jeg mange av disse trådene er fake, og dermed sitter jeg og ler så jeg griner. Men så blir jeg litt lei meg fordi jeg har møtt på personer IRL som er så ille, så en vet aldri.

Minneverdige tråder er det uansett. Holder en knapp på kjøttdeigtråden, da den er ganske så ufarlig (om den er sann eller ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste gjennom noen av trådene så jeg at modereringen i hvert fall hadde en helt annen tendens den gangen enn nå. Men det er kanskje naturlig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...