Gå til innhold

Kvinner, 50 pluss.

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet

Har hatt sex med en halv håndfull kvinner i femtiårene. De har vært rene fyrverkerier.

Energiske, erfarne, eksperimentelle og ikke redde for å vise hva de ønsker.

Et lite antall partnere trenger ikke være representative, men mine erfaringer gjør jeg ikke er redd for den dagen min partner bikker 50.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

60+ er mine favoritter.  😂

Anonymkode: 0d387...4f4

• Liker 2
Skrevet

Mange kvinner mister sexlysten i og etter overgangsalderen. Hun jeg er sammen med har ikke en gang en brøkdel igjen av lysten på sex. Og når saken er oppe til diskusjon argumenteres det med at ingen venninner har det heller.

Et kjapt søk i Google gir drøssevis med sider om temaet, så det er nok dessverre ganske vanlig.

Damene her inne sier kanskje noe annet, men jeg er redd damer på 50+, som bruker tid på et forum om sexualitet, kanskje ikke representerer gjennomsnittet. 

Anonymkode: 8b53d...b95

• Liker 2
Skrevet

Har dere noe sexlyst igjen, eller er det heller lite? Mente jeg spørre kvinner om, men mest parten av svarene er det menn som svarer på. Jeg gir opp. Hilsen TS.

Anonymkode: 14533...5cb

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere noe sexlyst igjen, eller er det heller lite? Mente jeg spørre kvinner om, men mest parten av svarene er det menn som svarer på. Jeg gir opp. Hilsen TS.

Du får ikke mange svar fra kvinner over 50 om sex. Fordi de ikke interesserer seg eller bryr seg om det. Hvorfor skulle naturen innrette seg slik at kvinner som ikke er fruktbare skulle ha lyst på sex? 

Anonymkode: bb0a9...5a6

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får ikke mange svar fra kvinner over 50 om sex. Fordi de ikke interesserer seg eller bryr seg om det. Hvorfor skulle naturen innrette seg slik at kvinner som ikke er fruktbare skulle ha lyst på sex? 

Det er individuelt, noen har og noen ikke.  Det blir like dumt som når noen påstår at alle menn over 40 er impotente. Det er forskjell på folk både kvinner og menn, slutt å generaliser så voldsomt. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

:hoho:

Anonymkode: 542e6...325

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har, mer enn noen gang. Ikke blir jeg gravid lenger, ikke har jeg travle dager med småbarn hjemme, jeg har tid å trene, noe som gir meg mer energi, jeg har øvd i mange år og har fått god erfaring og vet hva og hvordan jeg vil ha det. Ikke har jeg særlige overgangsplager heller. Bare velstand, mao. Bare så synd det går motsatt vei med ektefellen....

Anonymkode: 23041...aad

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også fortsatt sexlyst, men mindre enn før overgangsalderen. Heldigvis ikke borte da, men har ingen partner nå så da blir det ikke noe. Har lyst på fast partner eller kjæreste, men orker ikke ons og sånt lenger som jeg hadde mer av før. 

Anonymkode: 87fbd...a6c

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har, mer enn noen gang. Ikke blir jeg gravid lenger, ikke har jeg travle dager med småbarn hjemme, jeg har tid å trene, noe som gir meg mer energi, jeg har øvd i mange år og har fått god erfaring og vet hva og hvordan jeg vil ha det. Ikke har jeg særlige overgangsplager heller. Bare velstand, mao. Bare så synd det går motsatt vei med ektefellen....

Vet mannen at han er sammen med en sexmaskin da?

Anonymkode: d76b0...1d5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet mannen at han er sammen med en sexmaskin da?

Anonymkode: d76b0...1d5

Nå får du meg til å føle meg som en mekanisk "ting", jeg har jo følelser, lyst og og vil så gjerne. Han føler seg overfalt og overtalt mange ganger, jeg føler meg avvist nesten alltid. Lite samspill mellom oss. Om noen har en god løsning på det, så takker jeg for seriøse innspill, for dette er kjipe greier. 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 

Jeg kan skrive under på denne. Har fått hodet over vannet etter småbarnstid, mer tid til egenpleie av kropp og sjel, og mer tid og overskudd til å kjenne på lyst og begjær. Jeg vet selvsagt ikke hvor lenge det varer, men nyter det mens jeg kan.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, Moden dame skrev:

Jeg kan skrive under på denne. Har fått hodet over vannet etter småbarnstid, mer tid til egenpleie av kropp og sjel, og mer tid og overskudd til å kjenne på lyst og begjær. Jeg vet selvsagt ikke hvor lenge det varer, men nyter det mens jeg kan.

Samme her. Har sex med yngre menn, men noen ganger tar følelsene overhånd og jeg må ta en realitetssjekk for meg selv ;)

Anonymkode: 26502...fcf

• Liker 1
Skrevet

53 år her, langt på vei med overgangsalder og har fortsatt sexlyst. Mye mer enn for ti år eller så siden. MEN - jeg har lite plager i forbindelse med overgangsalder. Mulig det spiller inn?  Har dessverre ikke partner og har ikke sans for ONS. Dessverre. 

Anonymkode: 21684...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...