Gå til innhold

Kvinner, 50 pluss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe sexlyst igjen, eller er det heller lite?

Anonymkode: 14533...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

K inner over 50 er beste. Plenty erfaring, i forhold til yngre som ofte er som forvokste tenåringer.  Synd det er så få 50+'er'e her på KG. 

Anonymkode: 0d387...4f4

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

K inner over 50 er beste. Plenty erfaring, i forhold til yngre som ofte er som forvokste tenåringer.  Synd det er så få 50+'er'e her på KG. 

Hæ?

Anonymkode: 542e6...325

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring er at de er litt tungstartet (mulig min feil) men når de først har fått fart på skinkene er de umulig på stoppe❤️ Kan sammenlignes med godstog uten bremser🙈😂

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Min erfaring er at de er litt tungstartet (mulig min feil) men når de først har fått fart på skinkene er de umulig på stoppe❤️ Kan sammenlignes med godstog uten bremser🙈😂

Helt enig! Disse unge er som å hompe å sted to en. Moped.  😁

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støttes 110 %.   Du vet ikke hva god sex er før du har prøvd ei skikkelig heit, understimulert og lengtende 50+. Sørg bare for å ha et godkjent brannslukningsapperat i nærheten, for det kan bli skikkelig varmgang  🤪

Ingenting er som kåt ung mann og lengtende moden kvinne. De har en helt annen sensualitet, kvinnelighet og femininitet enn yngre, selvsikkerhet og ro. Ikkeno mas om mens og hormoner og graviditetsrisk, barna er store, å de har mye mer energi og tid til seg selv. Mannen (hvis de fortsatt har) er mer opptatt av mat, øl og sport på tv. Endelig får de utløp for et undertrykt begjær og spenningsbehov. Mange har ubeskyttet også, bare sex for nytelsens skyld nå, dampende rå, dyrisk og lidenskaplig. 

Anonymkode: a628c...9d6

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har en helt annen sensualitet, kvinnelighet og femininitet enn yngre, selvsikkerhet og ro. Ikkeno mas om mens og hormoner og graviditetsrisk, barna er store, å de har mye mer energi og tid til seg selv. Mannen (hvis de fortsatt har) er mer opptatt av mat, øl og sport på tv. Endelig får de utløp for et undertrykt begjær og spenningsbehov. Mange har ubeskyttet også, bare sex for nytelsens skyld nå, dampende rå, dyrisk og lidenskaplig. 

Full pott👌 jeg liker måten du hyller kvinner på, men jeg synes du kunne ha tatt med noen 40+ også, og det er på tide noen hyller dem også❤️40+❤️50+❤️

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støttes 110 %.   Du vet ikke hva god sex er før du har prøvd ei skikkelig heit, understimulert og lengtende 50+. Sørg bare for å ha et godkjent brannslukningsapperat i nærheten, for det kan bli skikkelig varmgang  🤪

Ingenting er som kåt ung mann og lengtende moden kvinne. De har en helt annen sensualitet, kvinnelighet og femininitet enn yngre, selvsikkerhet og ro. Ikkeno mas om mens og hormoner og graviditetsrisk, barna er store, å de har mye mer energi og tid til seg selv. Mannen (hvis de fortsatt har) er mer opptatt av mat, øl og sport på tv. Endelig får de utløp for et undertrykt begjær og spenningsbehov. Mange har ubeskyttet også, bare sex for nytelsens skyld nå, dampende rå, dyrisk og lidenskaplig. 

Dette kaller jeg god markedsføring!! Ble helt klar for 50-årene nå 👍

Skrevet
18 minutter siden, Paramount skrev:

Dette kaller jeg god markedsføring!! Ble helt klar for 50-årene nå 👍

:helen:    De som har forsøkt, vet hva jeg snakker om.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:helen:    De som har forsøkt, vet hva jeg snakker om.

Vakkert❤️

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er her!👋👋

Anonymkode: 23041...aad

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Full pott👌 jeg liker måten du hyller kvinner på, men jeg synes du kunne ha tatt med noen 40+ også, og det er på tide noen hyller dem også❤️40+❤️50+❤️

Det kunne jeg godt, også 60+. Noen bare har det uansett alder. Men nå var det 50+ TS spesifikt spurte om så......

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok svært individuelt. Men generelt sett er det nok dessverre slik at kvinner mellom 50 og 60 har mindre lyst enn f.eks kvinner mellom 35 og 45.  Overgangsalderen har en negativ effekt for flertallet kvinner, beklageligvis. I mitt forhold er det sånn at sexfrekvensen har falt radikalt, til kanskje 20% av det den var før hun kom i overgangsalderen. Noe kan selvsagt skyldes at jeg etterhvert har gitt opp å invitere til sex, siden hennes lyst er såpass laber. Min erfaring med 50+: gjelder altså bare en kvinne, har ikke hatt noe forhold med andre i overgangsalder (heldigvis).

Men det finnes sikkert noen hederlige unntak, iallefall om man kikker rundt på diverse nettsider hvor folk søker etter sexpartnere.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Resignert skrev:

Det er nok svært individuelt. Men generelt sett er det nok dessverre slik at kvinner mellom 50 og 60 har mindre lyst enn f.eks kvinner mellom 35 og 45.  Overgangsalderen har en negativ effekt for flertallet kvinner, beklageligvis. I mitt forhold er det sånn at sexfrekvensen har falt radikalt, til kanskje 20% av det den var før hun kom i overgangsalderen. Noe kan selvsagt skyldes at jeg etterhvert har gitt opp å invitere til sex, siden hennes lyst er såpass laber. Min erfaring med 50+: gjelder altså bare en kvinne, har ikke hatt noe forhold med andre i overgangsalder (heldigvis).

Men det finnes sikkert noen hederlige unntak, iallefall om man kikker rundt på diverse nettsider hvor folk søker etter sexpartnere.

Kanskje du ikke er så attraktiv lenger.. Hvis du er over 50 selv så er jo glansdagene dine over for 20 år siden. 

Anonymkode: e15bf...e94

• Liker 4
Skrevet

Mer enn nok sexlyst her. Mangler bare en mann å ta det ut på

Anonymkode: a6b25...701

Skrevet

Mye sexlyst her også.. Og av en eller annen merkelig grunn har den økt kraftig de siste par årene (er 51 år) Har lurt på om det er en hormonell greie? Kanskje en økning av enkelte hormoner siden jeg ikke har startet overgangsalderen ennå. Trist hvis alt dabber av om noen år da 😏

Anonymkode: 05862...728

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje du ikke er så attraktiv lenger.. Hvis du er over 50 selv så er jo glansdagene dine over for 20 år siden. 

Anonymkode: e15bf...e94

Litt usaklig kanskje? Hun ønsker nå iallefall, ifølge egne utsagn, at hun hadde mere lyst (underforstått på meg). Å prøve å vri kvinners hormonrelaterte  lystproblemematikk over mot at deres mannlige partnere er uattraktive, er i beste fall simpel hersketeknikk.

Forøvrig så vi nok bedre ut begge to, for 20 eller 30 år siden.  Det gjelder faktisk de aller fleste som er over halvveis i livet.

Endret av Resignert
  • Liker 4
Skrevet

Men alle vet jo at menns sexlyst er for nedadgående fra 30-årsalderen.  For oss kvinner er det motsatt - vår sexlyst øker med alderen.  Slik er biologien. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Resignert skrev:

Støtter denne.

21 minutter siden, Zienna skrev:

Men alle vet jo at menns sexlyst er for nedadgående fra 30-årsalderen.  For oss kvinner er det motsatt - vår sexlyst øker med alderen.  Slik er biologien. 

Til noen få kansje. Majoriteten ligger i innlegget over her.

Skrevet
34 minutter siden, Zienna said:

Da har du enten vært uheldig med mennene i ditt liv, eller så handler det om argumentet til ABen som svarte på mitt første innlegg,bare med motsatt fortegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...