AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Kan kun kvinner med en kroppsvekt over 150kg, eller BMI over 40 svare på hva de synes er god sex? Merker dere egentlig stor forskjell på om en mann er "vanlig" eller FA? På forhånd takk 🥰 Anonymkode: 41c59...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Jeg har BMI på 41, men veier 110 kg ^^ Alle samarbeid fungerer best når det er flyt i samspillet. Anonymkode: e777b...774
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Hva er FA forkortelse for? Jeg syns god sex er når man tar seg tid til hverandre og utforsker hverandre. Gir faen og gjør hva man vil, og tør og utforske ting å gjøre, stillinger, og slike ting uten å være redd for hva den andre mener. Av stillinger er nok doggy den jeg liker best, men har testet en annen jeg ikke helt husker eller vet hva heter - siden det bare er gjort en gang 😛 Tror jeg lå på siden og han gjorde ett eller annet. Bmi på over 50. Anonymkode: abc59...f51 1
Miramira95 Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 Over på begge. Merker stor forskjell i alle fall. Du ser hvor oppglødd en fa blir av å "kose" med fett og valker. Dessuten ser det ut som de har en helt egen greie når det gjelder magefett og stor mage, som nesten alltid får de til å nyte det på en helt egen måte. For min egen del er det doggy som fungerer best. Men jeg blir fort sliten og andpusten, noe som også egentlig får de fleste fa's til å bli enda mer opphisset 😅 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er FA forkortelse for? Anonymkode: abc59...f51 Fat admirer. Anbefaler deg å sjekke ut et nettsted som heter Feabie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå