Gå til innhold

Han slo katten i hodet, foran barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså...jeg er ikke så sjokkert akkurat, for dette er min hverdag. Likevel har jeg en slags klump i magen rundt dette og vil spørre dere hva dere syns. 

I går etter frokost, hoppet katten opp på bordet og begynte å spise av smørboksen. Jeg tok henne selvsagt  ned og sa bestemt "nei". 

Han sa "det der er ikke godt nok, jeg skal lære den!". Så går han bort til katten og slår den hardt i hodet med hånden. Katten sjanger og kommer seg under en sofa.. 

Barna begynte gråte. Katten er det kjæreste de har. Den er også gammel og syk. 

På kvelden tar jeg opp dette og han bare ler av meg "det er jo bare en katt!". Jeg sa"det er en katt med følelser, og ikke minst så slår du på det som barna er veldig glad i. Tenker du ikke på at det er skremmende og vondt for dem?". Han bare fnøs.. Jeg ba han si unnskyld til barna.  Fikk ingen unnskyldning, hverken jeg eller barna. 

Tankene deres,takk?

Anonymkode: df134...4aa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde kasta ham på hue og ræva ut, den dritten, Fy faen for en drittsekk.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er verst her er jo at det lar det skje! Du burde dumpet denne voldelige mannen for lenge siden! Nå lærer du barnet at det er helt greit å slå siden du ikke har forlatt mannen!

Anonymkode: 00aec...60e

Akkurat dette har faktisk ikke skjedd før og JEG LAR det ikke skje. Det skjedde fort og jeg sto for langt unna til å rekke gripe inn. Syns det er rart du legger stein til byrden ved å gi MEG skylden her. 

• Liker 22
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tankene deres,takk?

Jeg hadde faktisk gått fra en som var voldelig mot dyr. Jeg beklager å si det, men jeg hadde nok vært ganske så utagerende om jeg hadde sett noe sånt. Og det hadde faktisk ungene også. Hun yngste hadde angrepet ham, garantert. 

Anonymkode: 754ef...6f1

• Liker 40
Skrevet

Akkurat dette har faktisk ikke skjedd før og JEG LAR det ikke skje. Det skjedde fort og jeg sto for langt unna til å rekke gripe inn. Syns det er rart du legger stein til byrden ved å gi MEG skylden her. 

Er dette den første - og eneste - gangen han har vært voldelig (mot mennesker eller dyr)? 

Anonymkode: d296d...efd

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette den første - og eneste - gangen han har vært voldelig (mot mennesker eller dyr)? 

Anonymkode: d296d...efd

Ja mot dyr

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo du står bare å ser på at han mishandler katten å tar det ikke opp med han før om kvelden?? Da lar du det skje jo!

• Liker 39
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja mot dyr

Ja for det jo bedre at han mishandler mennesker.. 

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo du står bare å ser på at han mishandler katten å tar det ikke opp med han før om kvelden?? Da lar du det skje jo!

Det var ett slag. Det skjedde fort og jeg sto langt unna. Det ene barnet ble rasende på han og det andre gråt. Jeg hadde mer enn nok med å trøste der og da. Det var viktigere enn å gi han inn. Ventet til tidlig kveld pga barna var rundt hele tiden. 

Takk for at du er ute etter å finne feil hos meg . Jeg trenger ikke forsvare meg overfor deg mer. 

• Liker 7
Skrevet

Ja mot dyr

Så han slår deg? Barna?

Anonymkode: b1424...e52

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mor har du ikke bare ansvar for hva du selv gjør med barna. Du har også et ansvar for hva slags miljø du utsetter dem for. Din mann høres ut som en skadelig person å vokse opp med. 

• Liker 43
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en del av din hverdag skrev du.

Uansett burde du ha gjort noe der og da. Til og med barna reagerte, de begynte å grine. Hva gjorde egentlig du? 

Anonymkode: be77c...5aa

• Liker 10
Skrevet

Fyren er jo ikke god, dyremishandling er ikke et godt tegn eller en handling du vil vise barna dine at er ok! Jeg hadde nok anmeldt og flyttet, fort som f. 

Anonymkode: 4628b...0b8

• Liker 17
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tankene deres,takk?

Min umiddelbare tanke er at her hadde jeg krevd et sinnemestringskurs.

En person som benytter seg av vold, i dette tilfellet for å understreke et poeng, har problemer med seg selv!

Når jeg leser videre, og ser at han har vært voldelig før, har dette vært et ultimatum fra min side.

"Få sinnet under kontroll, eller bli alene!"

Anonymkode: e62e0...300

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde mer enn nok med å trøste der og da. Det var viktigere enn å gi han inn.

Der er jeg igjen uenig. Man må stå opp mot folk som gjør sånt, det er viktig at ungene ser at mamma setter ned foten og har grenser. At hun beskytter dem og andre som ikke kan beskytte seg selv. 

Men jeg tror kanskje det er vanskelig fordi du er redd for ham. Stemmer det? Hvis du hadde sagt fra så hadde han kunnet angripe deg foran ungene? Da kan jeg forstå reaksjonen din. 

Uansett er min konklusjon den samme. Sånn oppførsel —> brudd. 

Anonymkode: 754ef...6f1

• Liker 23
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at noen behøver "tanker" fra andre rundt denne hendelsen. Akkurat som du ikke vet hvor ille det er? Tviler du så mye på din egen forståelse av hva som er rett og galt her i verden?

Men ok, du skal få mine tanker. Vold mot dyr er noe av det jævligste jeg kan tenke meg. Kunne aldri vært sammen med en sånn mann. Det er ikke en lettvint overdrivelse fra meg, det sier jeg i fullt alvor.

Anonymkode: 35e0d...433

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...