Gå til innhold

Lang sprut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når partneren runker til det går,  så spruter han helt opp til halsen når han ligger på ryggen. Kuken hans er ikke spesiell stor. Andre som er sånn, aldri opplevd det før, jeg. 

Anonymkode: ec857...263

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og noen ganger sprutes det over hodet også. 

Skrevet

Sprutlengden avtar med årene, men tidligere kunne jeg ofte sprute helt opp til halsen, litt avhengig av hvor lenge det var siden jeg hadde utløsning sist og settingen jeg var i. Og jeg har helt normal lengde på penis.

Anonymkode: a1798...1c4

Skrevet

Schrödingers cum, det både kan og kan ikke skje det, men det vet man ikke før det kommer...

Anonymkode: 22a58...aac

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg »edger» litt så kan det bli bra trykk. Gjerne til halsen minst.

Men det er noen ganger at det bare renner fint ut

Anonymkode: 3aadd...695

Skrevet

Jeg skyter over hodet enda ja, men jeg trener jo daglig med skyteøvelser. Men jeg skyter heller ladningen mot klitten, og fordeler resten over magen og brystene. Mengden har økt med årene, det har nok dem som har sett "Norgeskartet" mitt enige i😉🤫

Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg skyter over hodet enda ja, men jeg trener jo daglig med skyteøvelser. Men jeg skyter heller ladningen mot klitten, og fordeler resten over magen og brystene. Mengden har økt med årene, det har nok dem som har sett "Norgeskartet" mitt enige i😉🤫

Er du seriøs ift skyteøvelser? Hvilke øvelser er dette og åssen gjøres de? 😂 Trodde dette var noe en ikke kan kontrollere og at det ikke er noe en kan trene seg til? 

Anonymkode: be8d6...ff8

• Liker 1
Skrevet

Og hva er "Norgeskartet"? Er det et ord du har funnet opp selv eller? Beklager om jeg er dum, men skjønner ikke hvordan dette henger sammen med sæd/sprut/penis/ noe seksuelt? 

• Liker 1
Skrevet

Ladningen på et bilde som ligner på det ja🙈

Skyteøvelser er jo å prøve å holde igjen så lenge som overhode mulig, så dupper jeg den i varmtvann, to raske drag så spruter du mye lengre. Kegel (knipeøvelser) forsterker jo prostataen, pisser glatt to meter og lengre, stopper opp, og fortsetter igjen. Jeg har holdt på med dette i over 5 år, uten tvil derfor jeg har så stor utholdenhet og hardhet👌

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs ift skyteøvelser? Hvilke øvelser er dette og åssen gjøres de? 😂 Trodde dette var noe en ikke kan kontrollere og at det ikke er noe en kan trene seg til? 

Det er vel snakk om teknikk, spesielt hvordan man holder rundt penis, og kniper rett før det kommer. Timing er viktig, og selvfølgelig et skikkelig grunn-trykk.

Er dog lenge siden jeg lot meg imponere av min egen sprut, etter mange år blir det en vane. Kanskje kult om man har ei pervo-dame som elsker lang tjukk sprut, la seg filme av et nedsprutet tryne fra høytrykksspylern og slikt.

Anonymkode: 96bf7...dd0

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel snakk om teknikk, spesielt hvordan man holder rundt penis, og kniper rett før det kommer. Timing er viktig, og selvfølgelig et skikkelig grunn-trykk.

Er dog lenge siden jeg lot meg imponere av min egen sprut, etter mange år blir det en vane. Kanskje kult om man har ei pervo-dame som elsker lang tjukk sprut, la seg filme av et nedsprutet tryne fra høytrykksspylern og slikt.

Anonymkode: 96bf7...dd0

Ja, sånne dame finnes. Jeg rotet litt med ei sånn ei en stund.  Hun ville alltid at jeg skulle trekke meg ut på slutte, dra av kondomet å sprute over kroppen hennes.  

Anonymkode: 55185...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...