Gå til innhold

Er det noen forskjell på personlighetene til kvinner med langt, halvlangt og kort hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig trives jeg best med skulderlangt hår. Er 32 år og kunne aldri tenkt meg veldig langt hår. Synes egentlig at rygglangt hår på kvinner over 35 år blir litt «rart». Det er bare min synsing. Det er alltid noen som kler det. Men lurer på om personlighet henger sammen med hårlengde/ frisyre. 

Anonymkode: 947a1...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Personlig trives jeg best med skulderlangt hår. Er 32 år og kunne aldri tenkt meg veldig langt hår. Synes egentlig at rygglangt hår på kvinner over 35 år blir litt «rart». Det er bare min synsing. Det er alltid noen som kler det. Men lurer på om personlighet henger sammen med hårlengde/ frisyre

Anonymkode: 947a1...c2b

Tviler jeg sterkt på. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt alle lengder og frisyrer og personligheten min har ikke endret seg mellom hver hårklipp. 

Anonymkode: 36a1a...b26

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jøss, eg endra heile personligheten min når eg som 25 åring barberte av meg alt håret, hår som då rakk meg ned til midt på ryggen 🤪

Frå spøk til alvor, det har vel mest med kva som er praktisk og lettest å håndtere, pluss at tjukkelsen/kvaliteten på håret dessverre ikkje blir bedre med åra. Eldre kvinner har jo ofte kort hår, og det er nok mange grunner til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
42 minutter siden, Anonymous_ skrev:

Tviler veldig.😂 Det er nok ikke personligheten, men mer sine egne meninger.😊

jeg ha hår ett under haken fordi det er det som kler ansiktet mitt. :)

Anonymkode: d8f14...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir 40 år i år. Har veldig langt hår. Klippet det to ganger helt kort til halsen i mitt liv, bob, og føler meg helt helt naken og eksponert. Men i desperasjon måtte en endring komme. Men ikke nå lenger. Langt til korsryggen er meg. 

Kan klippe det opp foran, men ikke kortere enn korsryggen på selve lengden. Stusser det ca 4 ganger i året. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Nei, jeg har hatt både langt, kort og halvlangt hår, men personligheten min har ikke forandret seg av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med veldig kort hår ser jeg tøff og rocka ut, med kort bob (følger kjevelinjen) ser jeg veldig damete ut, og hår som er lenger enn til skuldrene ser jeg litt shabby ut (tynt og pistrete hår).  Personligheten er dog den samme,  uansett sveis 😁

Anonymkode: b7f5b...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener det er bevist at personligheten til damer sitter i håret. Så om du klipper deg får du litt mindre personlighet. Men ingen fare, den vokser ut igjen 🧐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha! Morsomt spørsmål som jeg kanskje også tenker på når jeg møter kvinner. De med kort hår kan jeg gjerne tenke er litt "tøffere" enn de med langt hår. Og se med rødthår tenker jeg oftere kan være sintere eller ha mer temperament enn andre som feks har annen farge. De med svart hår og er mulogens mer hissige enn andre? 

Anonymkode: fd8f4...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...