Gå til innhold

Liker jeg jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er en jente på 23 år.

Jeg vet ikke om jeg liker jenter eller bare "faker" det. Da jeg var 14-15 var det "populært" for jenter å være bifile, og jeg tenkte at det var sikkert jeg også. Jeg var alltid fascinert av jenter på film da jeg var liten. Jeg har vært sammen med en jente og datet jenter, følt meg nervøs og forelska, men kanskje litt uten den "kriblende" følelsen i magen. 

Når jeg ser lesbiske par på TV føler jeg litt lengsel, og kjenner at jeg har lyst på det samme. Jeg blir også litt i overkant opptatt av jentegrupper (i motsetning til boybands) og har alltid følt at jenter og kvinner er flotte på en måte jeg ikke føler med menn. 

Men jeg tror jeg blir mest kåt av menn - det vil si, jeg blir aldri kåt av noe visuelt (kvinner eller menn) men har hatt mest intime relasjoner med menn, og i riktig "modus" kan jeg bli kåt av så lite som en klem. Jeg har hatt flest romantiske relasjoner med menn, og ser ofte på menn som en potensiell partner, mens jeg ofte ser på kvinner som potensielle venner. I det siste har en god venninne droppet hint om at hun også liker jenter, hvor jeg plutselig ble veldig interessert og begynte å analysere vennskapet vårt, og tenker ofte på hvordan det hadde vært å være kjæreste med henne.

Når jeg fingrer fantaserer jeg likevel alltid om menn. (Men jeg har ganske harde og kanskje litt "fucka" kinks og fetisjer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal analysere dette)

Jeg er redd for at jeg ikke egentlig liker kvinner, og at jeg bare var en av de oppmerksomhetssyke tenåringsjentene som sa de var bifile back in the day. Er det noen som har samme opplevelse som kan komme med noen råd?

Anonymkode: c673e...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du? Dette er slikt folk i så vel 30- så vel som i 40-årene sliter med. En del også i 50-årene.

Dette er slikt bare du kan finne svaret på. Det er viktig at du ikke er redd for å tenke at, "nei, dette var feil - for meg", hvis du opplever noe som feil. Det være seg med menn eller kvinner. Det er like så viktig at du lærer deg å si, "nei".

Resten er opp til deg å finne ut av.

Håper noen har et langt bedre svar enn jeg har. Unnskyld! 😕 

Anonymkode: 74a2a...71c

Skrevet

Føl deg frem, først og fremst. Merkelappen er ikke viktig.

Skrevet

Du beskriver en person som er bifil, men klart mest tiltrukket av gutter.

Det er det jeg leser i innlegget ditt.

Skrevet
8 timer siden, Isambard skrev:

Dette 👆 

Anonymkode: 7950a...f20

Skrevet
10 hours ago, Isambard said:

Dette gjør meg også litt usikker. Er jeg bifil selv om jeg liker gutter mest? Har jeg lov til å passe inn i LHBT osv...

Skrevet

Bare å sleike mus er det kjedelig er det bare å gå videre på pølse. Trenger ikke å utbansere alt på facebook.

Anonymkode: 43eaa...563

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare å sleike mus er det kjedelig er det bare å gå videre på pølse. Trenger ikke å utbansere alt på facebook.

Anonymkode: 43eaa...563

Ingen har snakket om facebook

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjør meg også litt usikker. Er jeg bifil selv om jeg liker gutter mest? Har jeg lov til å passe inn i LHBT osv...

Ja, du kan være bifil selv om du foretrekker det ene kjønnet mer enn det andre. Det er ikke alltid 50/50 for alle bifile ☺️

Anonymkode: 7950a...f20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...