Gjest skindeep ik innl. Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 I sommer skal vi ut på en laaang biltur, og da kan det kanskje bli litt for kjedelig for min lille. Så jeg prøver å lete etter noen leker som man kan ha i bilen, f.eks noe som man kan feste på bilstolen. Men jeg finner ikke noe (er ganske håpløs å lete på internett). Det er ikke noe bøyle på denne bilstolen, slik at man kan feste noen leker på den... Fant en tøff sak, men den var på en australsk side. Hjelp!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Hvor liten er din lille da? Du kan jo investere i en dvd-spiller? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254396 En bærbar DVD-spiller kan du for eksempel få for 1399 kr på Elkjøp.
Gjest lilletroll Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Hvor liten er din lille da? Du kan jo investere i en dvd-spiller? Smarteste vi har gjort noen gang i hvertfall!!! Men nå er hun kanskje i minste laget il det forelpøpig, da... Når vår var så liten gjorde vi det enkelt. Hun hadde små rangler og ting og se på. Fikk låne nøkler av oss osv.
mockinbird Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 De fleste lekebutikkene bruker å ha forskjellige "bøyler" med leker på, lik de du kan feste på vogn, som kan festes på bilsetet.
Gjest tin tin Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Dere kan ta kjøringa seint på kvelden, da er det svalere og hun vil mest sansynlig sove mesteparten av turen. CD-er med morsome sanger på kan være greit. Vi dro på bilferie med sønnen vår når han var to år, og det gikk så bra som bare det, han var i godt humør hele turen og vi kjørte langt! Han hadde nok med å følge med på trærne som suste avsted eller noe sånt... :-) Men han var da nokså aktiv i hværdagen, så vi fikk oss en positiv overaskelse, vi ble faktisk fortere lei enn han... Jeg tror ikke det er nødvendig å installere en DVD... Det finnes jo noen ratt og sånt som de kan holde på med. Rosiner er også bra, barna sitter jo relativt høyt i en bil og barn pleier å like bilkjøring... God tur da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå