Gå til innhold

Vurderer å operere rumpa :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du dater en rompemann, vil han nok like alle romper i doggy, men det vil bli trist for ham å aldri få lov til å se deg i denne sexy stillingen. Klarer du virkelig å se på en som står på kne med svai i ryggen hvordan rompa ser ut? Dersom du har muskler der og ikke veldig mye fett rundt midjen, tror jeg det er mer enn nok for å være sexy i doggy. Det som er aller mest sexy er selvtillit. Det er ikke enkelt å fake, men om du klarer vil du få mye positiv oppmerksomhet som kan hjelpe å løfte selvtilliten. Operasjon vitner ikke om god selvtillit og kan bare skape masse problemer.

Du kan kanskje skaffe deg flere one-night-stands med spretten og stor rompe, men du får nok ikke en bedre partner av det. En partner med store krav til utseende som velger deg pga dette vil sannsynligvis ikke holde så lenge som en som velger deg for den du er inni deg. Personligheten din kan bli penere og penere jo eldre du blir mens kroppen begynner å forfalle etter 25. 

Anonymkode: 7ec7d...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre at du er misfornøyd med kroppen din. Har du målt størrelsen på baken med målebånd? Er den liten eller er det du som opplever den slik? Uansett hva, så er en slik operasjon et av de farligste kosmetiske inngrepene. Om du velger å gjøre det, unngå billigkroken i Tyrkia. Det finnes mange dyktige leger i Tyrkia og ellers, gjør grundig research først. 

Skrevet
På 16.12.2019 den 2.43, AnonymBruker skrev:

Forresten, jeg er ikke like tynn som de på bildene. Derfor er ikke liten rumpe like fint på meg, som på de på bilde... 

ts

Anonymkode: b6aa9...837

Bruk heller pengene på en god psykolog og PT som kan hjelpe hjernen din litt.

Du er helt skrudd i hodet, søk hjelp før dette går galt.

Anonymkode: 60655...c1f

• Liker 5
Skrevet
På 16.12.2019 den 2.41, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente på 20 år... Og hater rumpa mi. Jeg har en veldig trent kropp, men litt rett kroppsbygning. Har veldig store naturlige bryster da, alle damer i familien min er veldig slanke men med store bryster.

Den første kjæresten (eks nå) for for 2 år siden kommenterte rumpa mi og ga alltid små stikk hvis vi såg på TV noen med veldig fin rumpe. Jeg trener styrketrening 4 ganger i uken fast program, og har gjort det i 4 år. Jeg har som sagt en trent kropp og er veldig sterk (tar over 100kg i hip thrust f.eks.), men rumpa kan kun trenes opp til en viss grad, benbygningen kan jo ikke endres. Hvis man har en liten, flat rumpe som utgangspunkt kan man ikke få en stor rund sprettrumpe. Så vurderer å spare opp penger for å operere rumpa... Jeg er ikke ute etter en Kardashian rumpe, det synes jeg ikke er fint. Men det finnes jo en mellomting...

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde trengt det, for jeg ønsker ikke å normalisere plastisk kirurgi, og rumpeoperasjon er jo litt ekstremt da i forhold til botox, brystløft ++ Men rund sprettrumpe er jo idealet, og jeg leser hele tiden her inne om gutter/menn som baserer tenningen sin på kvinnen sin rumpe . Jeg la ut bilde av meg selv fra siden her for et år siden (ikke for å vise kroppen, men for et annet spørsmål) og et par stk kommenterte da hvor flat rumpa var :( Jeg har aldri hatt sex i doggy-stilling, for jeg nekter å la de se rumpa mi. Han jeg dater nå og er forelsket i, har tidligere sagt (ikke til meg) at han var en rumpe-person istedetfor bryster. Han har enda ikke sett min :( 

1.jpg.7dbf1f8a1cd4814558a02be0cfc2b59e.jpgfullsizeoutput_1c19.jpeg.dd19ac9c26d8b60cdc8f9588d23bb14a.jpeg

Ingen av de på bilde er meg. Men rumpa mi er nokså lik... Jeg synes hun nederste har veldig fin kropp og rumpe, men jeg er ikke mann så jeg vet ikke😔

Før var det negativt å ha stor rumpe. Du må jobbe med selvbildet og hvordan du tenker. En rumpe er en rumpe 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: d3fcf...fd1

• Liker 3
Skrevet
På 15.12.2019 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Forresten, jeg er ikke like tynn som de på bildene. Derfor er ikke liten rumpe like fint på meg, som på de på bilde... 

ts

På 15.12.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Den første kjæresten (eks nå) for for 2 år siden kommenterte rumpa mi og ga alltid små stikk hvis vi såg på TV noen med veldig fin rumpe

Hvis noen elsker deg, elsker kroppen din også. Med sin skjønnhet og sine mangler. Ingen er perfekte. Eksen din skadet deg med kommentarene hans. Ærlig talt. Han gravde dypere ned i denne usikkerhetsgraven.

Du har mange måter å utvikle kroppen du ønsker, dette er fullstendig din avgjørelse, men noen ganger er det bra at du hører på andre menneskers mening. En operasjon er en irreversibel beslutning, og du må leve med resultatet selv om dette er en suksess eller en fiasko.
Jeg forstår at dette kroppskompleks var med deg i lang tid, du hadde dårlige opplevelser med noen eksen, og du trodde dette var din kroppens skyld. Denne mentale prosessen er selvdestruktiv fordi du ikke forstår sannheten, men gir denne usikkerheten på din egen kropp. Om sex, i doggy-stilling .... Lårene driver hoftene tilbake og dette fører til at rumpa blir visuelt større 😊 Du fortjener mer enn en tullete mann som sammenligner deg med andre kvinner. Klem til deg✌❤

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en ganske stor sprettrumpe og vært singel i 4 år, så tydeligvis er det ikke sånn at rumpa er det som gjør at menn ønsker et forhold med en eller ikke. Dater en nå som er veldig seriøs, men tviler på at det er rumpa mi som gjør at han er interessert. Jeg har en ganske atletisk kropp som i mine øyne ikke er veldig feminin, men han jeg dater er helt amazed av mine muskuløse armer, så tydeligvis liker menn ulike ting på samme måte som oss damer. 

Anonymkode: 0eede...ccc

• Liker 2
Skrevet

Slutt å gi deg selv unødvendige komplekser og tro at kg representerer noe som helst annet enn folk med for mye tid som liker å erte å kverulere. 

Du er sikkert kjempefin! Skjønnhetsidealet forandrer seg hele tiden og å kronisk løpe å jakte på det er fånyttes. Selv har jeg omtrent en lang rygg med hull i, og jeg drar menn som flue papir. Men jeg har selvtillit. Skjønnhet er basert på så utrolig mye mer enn enkeltdetaljer. Så ikke la ett kompleks for noe så ubetydelig ha noe innvirkning på livet ditt. 

Anonymkode: 4e9d5...8b5

• Liker 3
Skrevet

Uansett hvordan man ser ut, kjemi er kjemi og det defineres ikke over hvor stor eller liten rumpe man har. Jeg ville aldri ha involvert meg i en mann som syntes mine fysiske trekk var i stor grad en avgjørende faktor på om jeg er verdig som kjæreste. 

En god mann liker deg for deg, og en god mann forventer ikke perfeksjon ihht det ytre. På samme måte som gode kvinner ikke forventer det av menn?? 

Jeg la på meg 30 kg etter jeg fikk kjæreste (jojo-slanker hoho)  men han er like glad i meg idag som den gang. Hadde det ikke vært trist å følt et press til å se bra ut for andre sin del?? Hva skjer da når man blir eldre? Legger på seg? Blir syk? Etc. Om og når jeg går ned i vekt så er det for egen helse og velvære, aldri for å tilfredsstille andre. Vektøkningen har selvfølgelig gjort meg litt mer reservert til tider ihht sex, men jeg kan love deg at de gangene jeg gir totalt f*** og kjører på med selvtillit uten å vise usikkerhet til kroppen er de gangene han finner meg uimotståelig. 

Jeg ville personlig ikke operert meg for å tiltrekke meg mannfolk jeg mener har feil prioriteringer ihht valg av partner for langvarig, trygt og sunt forhold. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 16.12.2019 den 2.43, AnonymBruker skrev:

ts

Du bekymrer deg garantert helt unødvendig!

For alle menn så handler det jo om helheten, og uansett, hvis du har en rumpe som er tålig lik de på bilde og i tillegg trener så har du jo garantert en flott rumpe! Jeg er helt klart mer opptatt av rumpa enn puppene, men det vil jo absolutt ikke si at jeg syns det er flottest med sånn Kim Kardash stor ass, det syns jeg ikke er noe fint i det hele tatt!

En operasjon er borkastet penger, risiko, og hvis man ser resultatet til hun Sophie E og hun ene i Skal vi danse, så blir jo resultet - etter min mening - helt for jævelig 🙈

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Skrevet

65606E3A-BE4D-4A61-85B6-04AE4EC7B42B.jpeg

Anonymkode: d3fcf...fd1

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du fått den ideen fra? Ikke fra disse ufyselige "influenserne", vel? Som plutselig fant ut at det var på moten med digre, struttende bakender (noe deres forbilder igjen hadde operert seg til), og dermed helt desperat "måtte" la noen skjære i kroppen og sette inn fremmedlegemer. Helt sjukt, faktisk, at noen er så fulle av komplekser og opphengt i utseendet sitt at de velger å operere seg fra topp til tå. De ender opp som helt deformerte, og blir aldri fornøyd. Enhver operasjon er også en helserisiko.

Da jeg var tenåring, var jeg skikkelig flau over å ha sprettrumpe. Flat "skulle" den være. Brei over baken skulle man i hvert fall ikke være, selv om noen mannfolk setter pris på akkurat dette.

Det høres ut som du har en fantastisk kropp, som også er veltrent. Nyt den fine, velfungerende kroppen din. Hva du enn gjør, la ikke menn, eller hva du tror menn ønsker eller tenner på få deg til å endre noenting på kroppen. De mannfolka som vil pirke på utseendet ditt vil du ikke ha, og de er ikke verd deg.  Det å finne en partner dreier seg om å finne kjemien og være tiltrukket av hverandre fysisk såvel som psykisk. Kan love deg at kroppen din som den er, absolutt ikke er noen hinding for å møte noen som setter pris på den!

• Liker 1
Skrevet

For all del, jeg kan forstå frustrasjonen din TS. Men du må nok bare være litt tålmodig og ikke gi deg med treninga di. At du kjører på med styrke er bra! Så må du bare tørre å legge på deg noen kg i muskler og fett, for noen tar det lengre tid, men det kommer.

Jeg er nå mann, men hadde ikke mye rumpe før jeg heller. Men jevnt over dedikert trening i 10 år, har gitt meg en sprettrumpe med mye muskler i! Så det kommer til slutt.

Men skal sies at jeg har hørt mange kvinnfolk klage over slappe eller mindre bra mannerumper også. Har inntrykk av at ganske mange damer er opptatte av rumpa på mannen også, så dette går vel begge veier.

Anonymkode: 1f04f...b7e

Skrevet

Det som er problemet med plastisk kirurgi, er at det aldri løser noen ting. Årsaken til det er at det aldri er en rent kosmetisk årsak til at man mistrives i egen kropp (med mindre man har vært utenfor en ulykke og fått kosmetiske skader på kroppen, slik at den har endret seg radikalt fra hvordan den så ut tidligere). Du er jo født med den kroppen du er ment for å ha. Din kroppsoppbygning er jo en stor del av deg. Og vi er alle misfornøyde innimellom med et eller annet. Men som regel er dette bare en "døgnflue", man er misfornøyd med et eller annet en stund før det så passerer. Kanskje blir man da misfornøyd med noe nytt. Årsaken til det kan jo f.eks. være at man måler tilfredshet med hvordan motebildet ser ut, eller liknende. Motebildet endrer seg, hele tiden. Du vil ha tjukk stor rumpe i dag fordi det er inni motebildet med en stor rumpe, når det bare for få år siden var poppis med lita rumpe. Når det så blir slutt med "store rumper" om noen år, og du sitter der med ei operert stor rumpe, sitter du pent i det. Eneste du kan gjøre da er jo å operere ut plasten fra rumpa, men sitter igjen med stygge arr og seget løshud.

Du burde kanskje google litt og se hvordan resultatene av såkalte rumpeoperasjoner blir. Fordi det blir ikke alltid så veldig velykka. Snarere tvert imot. De aller fleste rumpene som er opererte ser helt jævlige ut. Derimot så får man fantastisk fine rumper av å trene muskulaturen! Og ja, man får større rumpe av å trene rumpa. Se bare på idrettsutøvere som skøyteløpere eller skigåere, hvor store rumper de har. Her er det et godt sted å starte - trene seg til rumpa selv, da minimerer du katastrofen som kan inntreffe ved operasjon og kan samtidig få "psyken" med på laget om kroppsendringen. Sunt å trene også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...