Gå til innhold

Vurderer å operere rumpa :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 20 år... Og hater rumpa mi. Jeg har en veldig trent kropp, men litt rett kroppsbygning. Har veldig store naturlige bryster da, alle damer i familien min er veldig slanke men med store bryster.

Den første kjæresten (eks nå) for for 2 år siden kommenterte rumpa mi og ga alltid små stikk hvis vi såg på TV noen med veldig fin rumpe. Jeg trener styrketrening 4 ganger i uken fast program, og har gjort det i 4 år. Jeg har som sagt en trent kropp og er veldig sterk (tar over 100kg i hip thrust f.eks.), men rumpa kan kun trenes opp til en viss grad, benbygningen kan jo ikke endres. Hvis man har en liten, flat rumpe som utgangspunkt kan man ikke få en stor rund sprettrumpe. Så vurderer å spare opp penger for å operere rumpa... Jeg er ikke ute etter en Kardashian rumpe, det synes jeg ikke er fint. Men det finnes jo en mellomting...

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde trengt det, for jeg ønsker ikke å normalisere plastisk kirurgi, og rumpeoperasjon er jo litt ekstremt da i forhold til botox, brystløft ++ Men rund sprettrumpe er jo idealet, og jeg leser hele tiden her inne om gutter/menn som baserer tenningen sin på kvinnen sin rumpe . Jeg la ut bilde av meg selv fra siden her for et år siden (ikke for å vise kroppen, men for et annet spørsmål) og et par stk kommenterte da hvor flat rumpa var :( Jeg har aldri hatt sex i doggy-stilling, for jeg nekter å la de se rumpa mi. Han jeg dater nå og er forelsket i, har tidligere sagt (ikke til meg) at han var en rumpe-person istedetfor bryster. Han har enda ikke sett min :( 

1.jpg.7dbf1f8a1cd4814558a02be0cfc2b59e.jpgfullsizeoutput_1c19.jpeg.dd19ac9c26d8b60cdc8f9588d23bb14a.jpeg

Ingen av de på bilde er meg. Men rumpa mi er nokså lik... Jeg synes hun nederste har veldig fin kropp og rumpe, men jeg er ikke mann så jeg vet ikke😔

Anonymkode: b6aa9...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, jeg er ikke like tynn som de på bildene. Derfor er ikke liten rumpe like fint på meg, som på de på bilde... 

ts

Skrevet

Jeg er også flat. Hva er vitsen med å bruke masse spenn på en liten forandring? Det er risikabel operasjon vil jeg tro. Visste ikke det var mulig å operere der. Vil tro man kan bruke eget fett.

Personlig ser jeg evig ned på sånne folk og det gjør at jeg føler meg bedre siden jeg greide å ha en fin kropp uten inngrep, en gang i tiden.

Alle kvinnene på bildene ser fine ut.

Menn er jævlige og kravstore med de unaturlige fettholdige muskuløse kvinnene de vil ha i dag. Samtidig som de feilaktig relaterer det til videre, bredere hofter for bedre babyer. Man kan ikke operere seg til videre hofter og pelvis; ikke mulig.

Pluss plastisk og kosmetisk inngrep er falsk reklamering og man kan ikke gjemme det opprinnelige for alltid, uansett om man har barn eller ikke.

Jeg har store vide hofter, men flat rumpe og menn vil ikke ha meg. Nettopp fordi de er misinformert og ser etter feil trekk. Å ha masse fett eller muskel under huden gjør ingenting for evolusjonen.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Dalmatian skrev:

Jeg er også flat. Hva er vitsen med å bruke masse spenn på en liten forandring? Det er risikabel operasjon vil jeg tro. Visste ikke det var mulig å operere der. Vil tro man kan bruke eget fett.

Personlig ser jeg evig ned på sånne folk og det gjør at jeg føler meg bedre siden jeg greide å ha en fin kropp uten inngrep, en gang i tiden.

Alle kvinnene på bildene ser fine ut.

Menn er jævlige og kravstore med de unaturlige fettholdige muskuløse kvinnene de vil ha i dag. Samtidig som de feilaktig relaterer det til videre, bredere hofter for bedre babyer. Man kan ikke operere seg til videre hofter og pelvis; ikke mulig.

Pluss plastisk og kosmetisk inngrep er falsk reklamering og man kan ikke gjemme det opprinnelige for alltid, uansett om man har barn eller ikke.

Jeg har store vide hofter, men flat rumpe og menn vil ikke ha meg. Nettopp fordi de er misinformert og ser etter feil trekk. Å ha masse fett eller muskel under huden gjør ingenting for evolusjonen.

Takk for svar!

Det er pga det uthevede jeg vil operere rumpa... Hvis rumpa mi er så turn-off som jeg tror den er utifra menn sine preferanser jeg har hørt om, vil det vel gi meg bedre sjanse til å få en partner...😔 Du har i det minste vide hofter, jeg har smale :( 

Skrevet

Ikke operer deg for menn ihvertfall.

Og ei rumpe ser mye bedre ut i doggystilling uansett, vedder på at typen din vil digge det ;)

Ellers mener jeg man lever bare en gang. Din kropp, du bestemmer. 

Anonymkode: bec80...be0

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes alle tre rumpene så flotte ut og om fettet er tett inntil kroppen så er ikke det stygt i det hele tatt. Spesielt ikke om du er trent.

Alle trenger ikke prøve være pæreformet. Personlig liker jeg ikke kvinner med skammelig mye fett under brystene og ned, med smale skuldre. Synes ikke det er bedre enn andre former.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så mange år siden man skulle være slank med store pupper. Rompa min er ikke til å skryte av, men passet fint inn i "motebildet" da. Så lenge den ikke er for slapp synes vi skal være mer enn fornøyd. Å putte inn noe er bare trist og forsterker samfunnet sitt urealistiske kvinnesyn. Hurra for mangfold! Finnes nok av menn som ikke synes slike romper er flott. Det finnes til og med menn som synes kropp ikke er så viktig.

Anonymkode: e1120...40c

• Liker 5
Skrevet

Finn en fyr som liker deg som du er. Hvorfor skal man please andre hele tiden? Du høres fin ut. 

Anonymkode: 5b35e...76c

• Liker 7
Skrevet

Lær deg heller å like deg selv som du er i dag. Får du operert rompa finner du nok nye feil andre steder. Å finn deg menn som "elsker" deg og ikke kroppen din.

Anonymkode: d7a97...b99

• Liker 3
Skrevet

nei altså ærlig talt. jeg har også flat rumpe og har aldri likt den noe særlig men hvis du gjør dette for at menn skal like deg vil jeg bare si at det finnes massevis av menn som ikke krever instagramrumpe, helt sant. jeg har selv en kjæreste som elsker rumpa mi (for en eller annen grunn 🤣) selv om jeg ikke trodde det kom til å skje. rumpeoperasjoner har også så lett for å bli mislykket og da kommer du bare til å bli enda mer misfornøyd med deg selv.

Anonymkode: 7fa11...9ef

• Liker 3
Skrevet

1. Ikke la en eks med mindreverdighetskomplekser lede deg til å endre utseendet ditt

2. Ikke la idioter på KG fortelle deg at du ikke er bra nok, du finner deg en bedre mann enn en som henger på KG for å slenge dritt om bilder av folk. 

3. Prøv å fokuser på hva du er fornøyd med med deg selv og forsøk å aksepter deg selv, du er god nok som du er! Kropp er ikke alt her i livet. Og vil du egentlig ha en mann som elsker dine rumpeimplantater, eller vil du ha en mann som elsker DEG?

Anonymkode: 501b9...1e8

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, Dalmatian skrev:

Menn er jævlige og kravstore med de unaturlige fettholdige muskuløse kvinnene de vil ha i dag. Samtidig som de feilaktig relaterer det til videre, bredere hofter for bedre babyer.

Hva snakker du om, de fleste menn er da ikke sånn?

Anonymkode: 501b9...1e8

• Liker 6
Skrevet

Det eneste du trenger, er en psykolog. Dette er galskap! Legg vekk mobilen, og gjør noe annet enn å tenke på rumper.

Anonymkode: 3aa6c...66a

• Liker 4
Skrevet

På 16.12.2019 den 8.45, AnonymBruker skrev:

Finn en fyr som liker deg som du er. Hvorfor skal man please andre hele tiden? Du høres fin ut. 

Anonymkode: 5b35e...76c

Er bare redd for hvis min fremtidige ektemann (hvis jeg får det) ikke synes rumpa mi er fin så vil han sikkert ha lavere terskel for å være utro/skille seg 😅 Det høres veldig teit ut, men har opplevd utroskap i familien, så er veldig redd og bekymret for sånn

Skrevet
På 16.12.2019 den 3.01, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Det er pga det uthevede jeg vil operere rumpa... Hvis rumpa mi er så turn-off som jeg tror den er utifra menn sine preferanser jeg har hørt om, vil det vel gi meg bedre sjanse til å få en partner...😔 Du har i det minste vide hofter, jeg har smale :( 

Er mann og har aldri hørt noen menn dumpe dama pga rumpa eller sagt de ikke liker en dame pga rumpa. Eksen din ga deg ikke stikk fordi han var misfornøyd med rumpen din, men fordi han ønsket å såre deg. 

Gjør som du vil med rumpen din, det er din kropp. Men du kommer ikke til å bli bedre likt av menn fordi du opererer rumpa. Ønsker du å bli likt bedre av daten din så la han ta deg bakfra. Er det noe som er slitsomt så er det å date eller være sammen noen med store kroppskomplekser. Du sier du dater en rumpemann. Er kanskje begrenset hvor lenge han ønsker å date deg om han aldri får se rumpen din. Ikke sikkert han heller har lyst til å være sammen med en som fikser på rumpen sin. 

Du bør for øvrig tenke over hvor mange operasjoner du kommer til å ende med i løpet av livet. Hva skjer om du ser kjæresten din titte på en annen kvinnes bryster? Kommer du til å fikse på dine egne bryster? 

Hva skjer om rumpeoperasjonen ender med at rumpen din blir permanent stygg? Kommer du da til aldri tørre å vise den frem til en kjæreste? Da ender du muligens med å aldri ha et langvarig forhold. 

Skjønner at dette med komplekser ikke er gøy. Selv hadde jeg måne fra jeg var 20 år gammel. Var flau og brukte mye lue, men jeg hadde følt meg enda mer flau om jeg hadde tatt på meg parykk. Så gikk det noen år og jeg barberte vekk alt håret mitt. Fikk masse skryt for å slutte å kamuflere hårtapet. Sikkert det samme som kommer til å skje når du tør å vise rumpen din til kjæresten din.

Anonymkode: 14cac...1a8

• Liker 9
Skrevet

Det frarådes å ta rumpeinplantater, da det er fare for lekasje og infeksjon. En slik operasjon er både dyrt og risikabelt. Pluss rumpa kan begynne å henge etter en stund.  Flere angrer og får implantatene fjernet. Ikke gjør det. Husk at kjendiser og instagram modeller photoshopper bilder av den operere rumpa si. Den ser ikke så flott ut i virkeligheten. Søk opp Kim Kardashian rumpe. Uten photoshop eller noe. Ser ikke veldig fin ut da

Ikke gjør noe du kommer til å angre på.. Heldigvis er denne latterlige rumpetrenden på vei ut 

Anonymkode: b4a5b...3e3

• Liker 2
Skrevet

Ikke operer deg. Du er helt perfekt som du er, med den rumpa du var skapt med. Opererte rumper er ikke pent.

Anonymkode: ecd45...836

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mann og har aldri hørt noen menn dumpe dama pga rumpa eller sagt de ikke liker en dame pga rumpa. Eksen din ga deg ikke stikk fordi han var misfornøyd med rumpen din, men fordi han ønsket å såre deg. 

Gjør som du vil med rumpen din, det er din kropp. Men du kommer ikke til å bli bedre likt av menn fordi du opererer rumpa. Ønsker du å bli likt bedre av daten din så la han ta deg bakfra. Er det noe som er slitsomt så er det å date eller være sammen noen med store kroppskomplekser. Du sier du dater en rumpemann. Er kanskje begrenset hvor lenge han ønsker å date deg om han aldri får se rumpen din. Ikke sikkert han heller har lyst til å være sammen med en som fikser på rumpen sin. 

Du bør for øvrig tenke over hvor mange operasjoner du kommer til å ende med i løpet av livet. Hva skjer om du ser kjæresten din titte på en annen kvinnes bryster? Kommer du til å fikse på dine egne bryster? 

Hva skjer om rumpeoperasjonen ender med at rumpen din blir permanent stygg? Kommer du da til aldri tørre å vise den frem til en kjæreste? Da ender du muligens med å aldri ha et langvarig forhold. 

Skjønner at dette med komplekser ikke er gøy. Selv hadde jeg måne fra jeg var 20 år gammel. Var flau og brukte mye lue, men jeg hadde følt meg enda mer flau om jeg hadde tatt på meg parykk. Så gikk det noen år og jeg barberte vekk alt håret mitt. Fikk masse skryt for å slutte å kamuflere hårtapet. Sikkert det samme som kommer til å skje når du tør å vise rumpen din til kjæresten din.

Anonymkode: 14cac...1a8

Dette. Enkelt og greit. 

Veldig godt skrevet, AB ❤️ 

Anonymkode: d51c7...ac7

• Liker 3
Skrevet

Det er faktisk mulig å trene fra smal rumpe til sprettrumpe. Jeg hadde tynn typisk asiatisk kropp for noen år siden. Jeg har klart å få sprettrumpe gjennom trening og mat. Kvinner som opererer rumpa er late som ikke har gjort nok research eller ikke trener eller ikke spiser riktig. 

Anonymkode: 0bf50...bba

• Liker 1
Skrevet

Motebildet forandrer seg hele tiden, så filmen "alle elsker Mary" i helgen, Cameron Diaz hadde datidens drømnekropp, slank, liten/flat rumpe og normale pupper. Nå er idealet nesten motsatt unntatt å være slank, og dette har skjedd på 20 år. Tenkt alle som tok gedigne silikonpupper også, nå er det sett på som nærmest tacky. Så ha den kroppen du har og drit i motebildet her og nå. 

Anonymkode: 7bbde...2bc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...