AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Kan man bli plassert på mødrehjem hvis man har jobb? Hvordan fungerer det? Såvidt jeg har skjønt kan man sendes til et mødrehjem hvorsomhelst i landet, og i min bygd benyttes ofte et mødrehjem flere timer unna. Hvordan blir det da hvis man har fast jobb, og må være på mødrehjemmet i uker og måneder av gangen? Anonymkode: 1d2bd...0c6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Ulønnet permisjon. Anonymkode: 20879...f59
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ulønnet permisjon. Anonymkode: 20879...f59 Hvordan får en da råd til utgifter? Anonymkode: 55018...d0e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får en da råd til utgifter? Anonymkode: 55018...d0e Ja, det lurer jeg også på. Hvis man må ra ulønnet permisjon blir det veldig vanskelig å betale husleie, strøm, og andre faste utgifter. I tillegg mister man sykepengerettigheter hvis man tar ulønnet, og det er jo veldig dumt. Anonymkode: 1d2bd...0c6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 Hvis du er såpass at du trenger mødrehjem så får du sikkert sykmld til et slikt opphold. Er det barnevernet som krever at du skal dit? Så får du nok dekt det økonomiske gjennom de eller sosialkontoret vil jeg tro. Anonymkode: 58f8f...04c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan man bli plassert på mødrehjem hvis man har jobb? Hvordan fungerer det? Såvidt jeg har skjønt kan man sendes til et mødrehjem hvorsomhelst i landet, og i min bygd benyttes ofte et mødrehjem flere timer unna. Hvordan blir det da hvis man har fast jobb, og må være på mødrehjemmet i uker og måneder av gangen? Anonymkode: 1d2bd...0c6 Det heter ikke mødrehjem men familiehjem/familiesenter. Stemmer det andre har svart deg. 《I løpet av de siste årene har vel de fleste mødrehjem skiftet navn til familiesenter.》 Anonymkode: 405ce...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå