Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2005 #41 Skrevet 4. juni 2005 På et spørsmål som "hvem av dere her inne røyker?" så svarer over halvparten "nei, jeg har slutta" eller "nei jeg har aldri røykt" Så da vet ikke jeg om jeg vil svare her jeg
Gjest Daniella_ Skrevet 4. juni 2005 #42 Skrevet 4. juni 2005 Røyker 10-15 prince ekstra mild om dagen, og har ingen som helst planer på å slutte. Samme her, men jeg skal slutte... snart
Trampe Skrevet 4. juni 2005 #43 Skrevet 4. juni 2005 Jeg begynte å røyke da jeg var fjorten, og slutta da jeg var 20. Og glad er jeg for det....! :D Røykes fremdeles av og til på fest, og det kommer jeg ikke til å slutte med. Jeg er ikke akkurat den som fester så ofte, så det blir vel en gang annenhver måned eller no slikt.
Laila Skrevet 4. juni 2005 #44 Skrevet 4. juni 2005 Jeg røyker desverre.Og det mye. Føler det er en kjempehemmende. :cry:
Ephemera Skrevet 4. juni 2005 #46 Skrevet 4. juni 2005 Jeg røyker ikke, og har heller aldri gjort det. Tok et halvt trekk fra en venninnes sigarett på et vorspiel en gang, og da var jeg kjempesår i halsen i ei uke etterpå... :-?
Gjest Embla s Skrevet 4. juni 2005 #47 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har vært fast røyker, også har jeg røkt litt innimellom (når jeg har vært sammen med røykere, på fest, ol) lenge. Nå har jeg bestemt meg for å ikke røyke innimellom lenger, har hørt at man helsemessig settes tilbake pga bare et par trekk. Det er det ikke verdt!
Mossa Skrevet 6. juni 2005 #50 Skrevet 6. juni 2005 Her inne røyker jeg ikke....men jeg går støtt og stadig ut for å ta meg en!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå