Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #21 Skrevet 1. juni 2005 Jeg sluttet for en måned siden i DAG!!! Er så flink atte!!!! Gratulerer, så flink du er!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #23 Skrevet 1. juni 2005 jeg også røyker... "skammer meg litt" Synes det er dumt at røykere skal skamme seg jeg. Samfunnet har gjort det slik at vi sniker oss hutrende rundt hjørner for å få oss noen trekk. Det er skammelig det!
Pepita Skrevet 1. juni 2005 #24 Skrevet 1. juni 2005 Sluttet for 1,5 år siden! Røyker noen ganger på fest nå, men må slutte med det å!!!
Gjest Aloha Skrevet 1. juni 2005 #25 Skrevet 1. juni 2005 Egentlig kaller jeg meg sosial røyker - men nå på våren/sommeren blir det dessverre myyyye mer. MEN slutter helt den dagen jeg blir gravid, det er bankers! Marlboro Light duger for meg. :-?
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #26 Skrevet 1. juni 2005 Har aldri røyka jeg treffende navn du har valgt deg da....
Arwen Skrevet 1. juni 2005 #27 Skrevet 1. juni 2005 Har aldri smakt en gang og kommer heller ikke til å gjøre det. Røyk er noe av det ekkleste jeg vet
Gjest Stumpen Skrevet 1. juni 2005 #28 Skrevet 1. juni 2005 Jeg røyker prince/petterøe's 3.. Ca 20 i døgnet.. Ingen planer om å slutte..
Gjest røykslutt Skrevet 1. juni 2005 #29 Skrevet 1. juni 2005 Og jeg sluttet for 2 minutter siden :hår:
Arkana Skrevet 2. juni 2005 #30 Skrevet 2. juni 2005 Har aldri smakt en gang og kommer heller ikke til å gjøre det. Røyk er noe av det ekkleste jeg vet Samme her.
*Lene* Skrevet 2. juni 2005 #31 Skrevet 2. juni 2005 Røyket før, men har nå vært røykfri i 2 år og snart 3 mnd.. Liver er heeeerlig uten :D
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #32 Skrevet 2. juni 2005 Jeg gjorde, men sluttet :-) Ingen aning hvor lenge siden.. Har aldri telt noen tid, men det må være mange mnd siden nå. Jeg kan anbefalle det på det sterkeste! Nå i ettertid er det veldig vanskelig å forstå hvordan jeg 'kunne' for det er ufattelig deilig å 'slippe'. Men det tror jeg man ikke helt forstår før man har kuttet selv. Det er merkelig, for når man går rundt og fremdeles røyker, så tenker man at "åh! hva skulle man gjort i den og den situasjonen" osv osv - dersom man ikke røkte. Men når man har sluttet, og det værste suget etter sigaretter er borte - så er jo dette et ikke eksisterende problem pluttselig. Helt vidunderlig! Jeg kan anbefalle det
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 #34 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har aldri røyka. Prøvde første gang da jeg var 7, men det var første og siste gang. Snuse gjør jeg i ny og ne.
LilleBille Skrevet 3. juni 2005 #36 Skrevet 3. juni 2005 Jeg røyker hvertfall ikke "her inne" - det tror jeg nemlig ingen gjør .. Jeg sluttet heldigvis for 16 år siden .. - men tror vel egentlig jeg før sen tid hadde røykt nok for et helt liv :oops:
Cr@sh Skrevet 3. juni 2005 #38 Skrevet 3. juni 2005 Røyker ikke' date=' har aldri gjort det og har ikke tenkt å begynne heller. [/quote'] Ikke jeg heller!
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2005 #39 Skrevet 3. juni 2005 eg har akrat kjempa meg gjennom en lang personlig kamp for å slutte å røyke.. har klart det no, og håååpa eg ikkje begynne igjen... men, petterøes sigaretta va tingen..... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå