SnillScorpion Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Ja! Har dere det? Hvis ja, hvorfor? Er det noen fornuftig menske du har møtt der? Hadde dere møtt en person derfra kun for sex?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Ja.Hatt bruker siden høsten i år.Hadde lyst til å skaffe en ff der først og fremst. Ville møte en normal mann, men var innlogget 1 dag og hadde 44 meldinger fra menn som hovedsaklig hadde hatt bruker der i de siste 5 årene. Halvparten av meldingene var den ekle "hvem er du da?" "Hvem er denne frøkna da?" blandet med litt "møtes?Kan hente deg"/"hei jeg vil gjøre blablabla med deg osv". Resten var enten for gamle eller for unge. Var et par normale men det var først og fremst noen som skulle til Oslo den eller den helga.. Har bruker der fremdeles, men er ikke ofte innom der. Har og bruker på fetlife men er samme settet der bare mer "jeg er naturlig dominant" og blabla.. Det er så rart når folk skal hevde de er oppegående på sånne sider og alle kan jo sende melding, men så oppdager man at de fleste som sender melding er totalt idioter. Anonymkode: 23ecd...6a2 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Slettet den, da jeg ble lei av å avvise menn. Anonymkode: 51b36...df2 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Jeg har nakenprat, er 22 år gammel så støtes på mange eldre menn. Men har møtt tre stykker, det har vært vellykket😊 Anonymkode: f905d...87a 1
SnillScorpion Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja.Hatt bruker siden høsten i år.Hadde lyst til å skaffe en ff der først og fremst. Ville møte en normal mann, men var innlogget 1 dag og hadde 44 meldinger fra menn som hovedsaklig hadde hatt bruker der i de siste 5 årene. Halvparten av meldingene var den ekle "hvem er du da?" "Hvem er denne frøkna da?" blandet med litt "møtes?Kan hente deg"/"hei jeg vil gjøre blablabla med deg osv". Resten var enten for gamle eller for unge. Var et par normale men det var først og fremst noen som skulle til Oslo den eller den helga.. Har bruker der fremdeles, men er ikke ofte innom der. Har og bruker på fetlife men er samme settet der bare mer "jeg er naturlig dominant" og blabla.. Det er så rart når folk skal hevde de er oppegående på sånne sider og alle kan jo sende melding, men så oppdager man at de fleste som sender melding er totalt idioter. Anonymkode: 23ecd...6a2 Helt enig. Har samme oppfatning selv. Lagde konto der som deg for å finne en FF, alt jeg fikk kontakt fra var damer som skulle selge truser og snapshow. 🙄 1
SnillScorpion Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nakenprat, er 22 år gammel så støtes på mange eldre menn. Men har møtt tre stykker, det har vært vellykket😊 Anonymkode: f905d...87a Da er du en av de heldigste😉 også du fikk det til tilogmed tre stk. Ikke dårlig ass👍
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #7 Skrevet 16. desember 2019 8 timer siden, SnillScorpion skrev: Helt enig. Har samme oppfatning selv. Lagde konto der som deg for å finne en FF, alt jeg fikk kontakt fra var damer som skulle selge truser og snapshow. 🙄 Hehe kan tenke meg det ja. Mye rart der ute på begge kanter. Anonymkode: 23ecd...6a2 2
Gjest bloody Skrevet 16. desember 2019 #8 Skrevet 16. desember 2019 Har bruker. Skulle møte 2, den ene gadd jeg ikke da hun var sen, og jeg bare var "en av mange", den andre nekta å suge så da var det ikke vits heller 😂
Bamseklemmer Skrevet 16. desember 2019 #9 Skrevet 16. desember 2019 Jeg har konto der, men lite brukt og lite aktuelt for meg når det ikke finnes kvinner i mitt nærområdet, jeg kjører ikke til Trondheim for et knull. Da sitter jeg heller hjemme og tar en handjager😂 Forresten er det mye truseselgere og privatcam der da, hvis du liker det. Men hvis du bor i Oslo er nok sjansene større for et nypp i ny og ne
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #10 Skrevet 16. desember 2019 Har bruker. Møtt flere, stort sett veldig vellykket. Er ung og slank kvinne, så det er veldig mye mas da, men om man filtrerer litt så finner man bra menn også. Har også funnet en jeg fikk veldig bra kjemi med og traff over litt lengre tid. Liker også at det er naturlig å være så rett på sak og åpen om fetisjer, sammenlignet med f.eks påtinder/byen/lignende. Anonymkode: ca571...c20 2
Gjest UngMann1986 Skrevet 16. desember 2019 #11 Skrevet 16. desember 2019 Jeg var der oftere for noen år siden, da det var mer liv der, og chatten fortsatt virket. Men det ble noen fine treff derfra. Noen etter veldig kort chatting, andre etter litt lengre chatting. Synes alle møtene var spennende og pirrende. Men det ble kun sex, ingen langvarige vennskap.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #12 Skrevet 16. desember 2019 Jeg har hatt en bruker på Cupido Club, der var det mange kjekke menn som virket veldig bra. Møtte aldri noen da, feiget ut. Anonymkode: 4677b...df6 1
ElskerSkinn Skrevet 17. desember 2019 #13 Skrevet 17. desember 2019 Har hadt bruker der ja, stort sett bare kvinnfolk som skulle selge camshow og truser😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå