Gå til innhold

Menn som vasker seg etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at menn vasker seg sånn sykt lenge etter de har hatt sex med deg? Er med en som gjør det.. syns han jeg er ekkel ell no?

Anonymkode: d2970...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han synes at du er ekkel ville han vel ikke hatt sex med deg. Sannsynligvis har han litt OCD angående vasking.

Anonymkode: 89c10...d41

• Liker 3
Skrevet

Kommer vel an på din definisjon av sykt lenge 🤷🏼‍♀️ 
Hvis han går i dusjen kan det jo tenkes at han bare liker å dusje? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5b27e...52d

Skrevet

Jeg må det ihvertfall hvis dama har ridd meg. Det er sperm og helt sikkert andre ting også over alt. Da mener jeg over alt. Så jeg da er en dusj greit å fått tatt. Tørker det blir det jo bare skorpegreier som er stivt og ekkelt. 

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke han synes du er ekkel eller noe:) Jeg tar meg da gjerne en dusj etterpå selv, jeg, for jeg føler meg ikke helt fresh med både svette og annen kroppsvæske både her og de. Typen min tar en dusj eller vasker seg, han og, men har ikke tenkt så mye mer over det. Selv bruker jeg gjerne lang tid i dusjen - ikke fordi typen er ekkel, men fordi jeg rett og slett elsker å dusje:)

Anonymkode: b4326...869

Skrevet

Er vel ganske normalt å dusje etter sex? Lenge eller ei, har vel ingenting med at han syns du er ekkel! 😃 

Anonymkode: dc043...58b

• Liker 3
Skrevet

Mannen min går alltid i dusjen etterpå. Jeg pleide å spørre han om jeg var ekkel eller hva som er problemet, men han er oppdratt som muslim, og hygiene er en stor del av det. At man er litt "skitten" etter sex, uansett om man er gift eller ikke. Jeg er like hygienisk selv, men om vi ikke hadde "sølete" sex, holder det å vaske meg der nede, trenger ikke full dusj.

Anonymkode: e49d5...935

Skrevet

Både jeg og dama mi går i dusjen å vasker oss etter sex.

Totalt uakseptabelt å legge seg til å sove uten en vask.

Anonymkode: 3dd81...45f

Skrevet

Aldri opplevd noe annet jeg. Vasker meg selv også. 

Anonymkode: c5568...dc0

• Liker 1
Skrevet

Litt mer skeptisk enn de andre her..

Tenker:

1. Han er ikke interessert og har behov for å "vaske deg bort".

2. Han skal treffe noen andre etterpå/har dame.

Anonymkode: e74ae...d87

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at menn vasker seg sånn sykt lenge etter de har hatt sex med deg? Er med en som gjør det.. syns han jeg er ekkel ell no?

Jeg gjør ikke det, i respekt for dama. Hun kan jo tro hun er spedalsk. Ingen fare å vente til om morgenen, men at dama vasker seg, har jeg bedre forståelse for. Noen ganger synes jeg det er deilig å lukte på fingrene dagen etter🤪❤️

Skrevet

Haha, jeg reagerer Litt hvis en mann ikke vasker seg etter sex 😅 Men jeg er litt over gjennomsnittet når det kommer til sånt!

Typen min dysjer ikke alltid etter sex, av og legger han seg for å såve, dysjer dagen etter! Jeg personlig får litt fnatt! Men jeg må i dysjen å vaske underlivet og stumpen etter hvert dobesøk også 😹

Men forstår at det kan bli litt mye for alle! Jeg skal være veeeldig trøtt & giddalaus om jeg IKKE skulle gjort det en kveld 😅 

Ville ikke reagert Negativt på det om jeg var deg, det er jo helt normal hygiene å vaske seg før/etter sex, en blander jo kroppsvæsker osv! 🤗

Anonymkode: 070ad...d98

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke reagert Negativt på det om jeg var deg, det er jo helt normal hygiene å vaske seg før/etter sex, en blander jo kroppsvæsker osv! 🤗

Greit nok å være hygienisk, men vasker du munnen for hver gang du kysser også da?

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: d2970...812

Er det feil? Synes det er litt rart å ha klissete kuk og ansiktet fullt av fittesaft. Greit mens det står på, men vasker det av etterpå.

Anonymkode: 03263...298

Skrevet

Så klissete er ikke fittesafta, da tror jeg du har møtt på ei urenslig ei med antydning til mensen, da blir det klissete ja😂

Skrevet
18 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Så klissete er ikke fittesafta, da tror jeg du har møtt på ei urenslig ei med antydning til mensen, da blir det klissete ja😂

"Fittesafta", omg. Hvordan får du til å skrive noe sånt uten å cringe?

Skrevet
5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Greit nok å være hygienisk, men vasker du munnen for hver gang du kysser også da?

Va den seriøs?😹 Seff ikke! 2 forskjellige ting

fittesaft + sæd, og spytt er jo ikke helt sammenlignbart syntes jeg da 😹 

jeg personlig liker bare å vaske med nedentil før og etter sex!:) Hva andre gjør Og føler for er opp til de 👌🏽 

Anonymkode: 070ad...d98

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...