Gå til innhold

Hva synes du er det beste med å ha sex med ny partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gleder du deg til? Hva ønsker du å gjøre/oppleve?

Anonymkode: cb1e7...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker å bli så fort tent bare av at en ny mann tar på meg, og at man ikke helt vet hva man får og spenningen med det. Når mannen er god og klarer å trykke på de riktige knappene, som ikke er så vanskelig nettopp bare fordi man er tent når det er en ny fyr, er det et helt himmelriket av kåtskap. 

Anonymkode: fc56c...fb6

• Liker 6
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å bli så fort tent bare av at en ny mann tar på meg, og at man ikke helt vet hva man får og spenningen med det. Når mannen er god og klarer å trykke på de riktige knappene, som ikke er så vanskelig nettopp bare fordi man er tent når det er en ny fyr, er det et helt himmelriket av kåtskap

Spot on! ✌️🤤

Anonymkode: 9b1b4...433

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker å bli elsket for den jeg er. Ei som setter pris på å oppleve kos og sex sammen med meg. Ei som tar imot min kjærlighet og omsetter den til ekte gjensidige følelser. Ei som forteller meg hvordan hun liker det og motsatt. Sammen bygger vi hverandres orgasmer som etter hvert vil møtes i perfekt timing. 

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å bli så fort tent bare av at en ny mann tar på meg, og at man ikke helt vet hva man får og spenningen med det. Når mannen er god og klarer å trykke på de riktige knappene, som ikke er så vanskelig nettopp bare fordi man er tent når det er en ny fyr, er det et helt himmelriket av kåtskap. 

Helt enig!! Åh som jeg savner det 🤤

Anonymkode: 850fc...b1f

• Liker 3
Skrevet

Å bruke god tid på oppvarming, gjerne heftige kyss, sakte avkledning, kiling utenpå bh og truse, kjenne og se at hun får gåsehud, pusten øker og hun går plutselig amok på meg. Resten går av seg selv...Men etter at vi ligger der helt utmattet og svett, liker jeg gjerne å prate litt, stryke og kose til vi sovner... Liker jeg henne skikkelig godt tilbyr jeg gjerne henne en dusj, frokost og skyss hjem😉

• Liker 2
Skrevet

Når jeg opplever at partneren viser sin menneskelige sårbarhet. Når hun viser sitt autentiske selv, møter jeg henne, ser henne og fullt ut aksepterer henne for den hun er - og hun gjør det samme med meg. Når dette skjer med en ny sexpartner blir opplevelsen langt mer enn et knull. Opplevelsen blir av langt mer grunnleggende og dyp karakter for begge.  

Skrevet
16 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Å bruke god tid på oppvarming, gjerne heftige kyss, sakte avkledning, kiling utenpå bh og truse, kjenne og se at hun får gåsehud, pusten øker og hun går plutselig amok på meg. Resten går av seg selv...Men etter at vi ligger der helt utmattet og svett, liker jeg gjerne å prate litt, stryke og kose til vi sovner... Liker jeg henne skikkelig godt tilbyr jeg gjerne henne en dusj, frokost og skyss hjem😉

Omg!!! 😭🙆🏽‍♀️😅🙏🏽 Skulle ønske mannfolke mitt, kunne lest dine innlegg / kommentarer, å lært deretter! 😪 (Har forsøkt å fortelle han, prate med han, osvosv! Går inn det ene øret og ut det andre! Endrer seg å gjør dt godt igjen, forså fallle tilbake til gamle uvaner! Offff...... blir gal av det.) 

Heldig, heldig, hun som får deg 😅🙏🏽

Anonymkode: 94948...49f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Omg!!! 😭🙆🏽‍♀️😅🙏🏽 Skulle ønske mannfolke mitt, kunne lest dine innlegg / kommentarer, å lært deretter! 😪 (Har forsøkt å fortelle han, prate med han, osvosv! Går inn det ene øret og ut det andre! Endrer seg å gjør dt godt igjen, forså fallle tilbake til gamle uvaner! Offff...... blir gal av det.) 

Heldig, heldig, hun som får deg 😅🙏🏽

Heldig som blir kjørt hjem ? 

Anonymkode: 29812...389

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig som blir kjørt hjem ? 

Anonymkode: 29812...389

Nope!☺️

Han skrev mye annet, Som jeg fokuserte på + har lest hans tidligere kommentarer, måten han beskriver sex osv på, er akkuratt slik jeg liker det å setter pris på! Syntes dt skulle vært flere menn som han på dette punktet ☺️👌🏽 For han kan det x) 

• Liker 1
Skrevet

Slippe at eksen faker kjærlighet. 

Spontanitet. 

Anonymkode: 59165...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...