Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No veit ikkje eg kor du bur, men i Bergen har dei ein eigen Friis butikk og der har dei slike anheng. Ellers veit eg dessverre ikkje....

Gjest minette i.i
Skrevet

Kunne kanskje nevnt at jeg tenkte på østlandet, evnt i Kristiansand.

Eller takk :)

Skrevet

Har sett sånne i veskebutikken på byporten i oslo.

Skrevet

DNA (skobutik) har.

Gjest siri piri
Skrevet

De har nøkkelringene (pluss den kule fordømt kule vesken) på Georgie i Oslo city.

Gjest Rilokiley
Skrevet

Ojojoj. Liker egentlig ikke friis så godt, da jeg til stadighet ser 12- 13 åringer går rundt med friis vesker og belter, men denne var faktisk utrolig fin. Er det samarbeid mellom mulberry og friis? Den mittet ihvertfall om en mulberryveske jeg har ønsket meg leeenge. Er 500,- prisen i butikken også? og hvor mye koster nøkkelringene?

Rilo

Skrevet
Ojojoj. Liker egentlig ikke friis så godt, da jeg til stadighet ser 12- 13 åringer går rundt med friis vesker og belter, men denne var faktisk utrolig fin. Er det samarbeid mellom mulberry og friis? Den mittet ihvertfall om en mulberryveske jeg har ønsket meg leeenge. Er 500,- prisen i butikken også? og hvor mye koster nøkkelringene?

Rilo

Egen tråd om denne veska! :) Tror den heter Venteliste på Friis-veske.

Jeg kjøpte min i Danmark for 300, men tror den koster 500 i butikker (hvis du får tak i den).

Skrevet

Butikkene og feks nettbutikken nbags.no eller hva den heter sier at det kommer inn et nytt parti i midten av juni. Da kommer den i lys brun rosa og grønn om jeg ikke tar feil.

Prisen er 499.-

Gjest siri piri
Skrevet
hvor mye koster nøkkelringene?

Rilo

kr 149,- da jeg sjekket i alle fall

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...