Gå til innhold

Har lyst å dele nakenbilder av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne dele nakenbilder av meg, til damer.

Jeg er forresten mann. Hvorfor vil de fleste damer ikke se, selv om vi har hatt sex noen ganger.

Noen damer er "sporty", og vil gjerne se. 

Jeg trur damer gjerne vil se nakenbilder av menn, men er oppdratt til at det er tabu..?

Stemmer det?

Anonymkode: 83e6d...a35

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil ikke se deg. 

Anonymkode: a259a...727

• Liker 19
Skrevet

Om jeg vil se nakenbilder, går jeg på nettsteder hvor jeg kan finne det. Eller spør en av mine relasjoner. 

Sier de nei, mener de nei. 

Anonymkode: e1fe0...77c

• Liker 6
Skrevet

Tabu? Nope. Det er bare ikke spesielt interessant med naken mannekropp og kjønnsorganer er skrekkelig stygg på begge kjønn. Hva trodde du? At kvinner har en undertrykt drøm om nakne mannekropper som tapet f.eks?

Anonymkode: 215e5...487

• Liker 13
Skrevet

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg synes ikke bilder av nakne menn er spesielt interessant eller spennende. 

Jeg vet hvordan en naken mann ser ut, og trenger ingen ny påminnelse om det. Riktignok er jeg en godt voksen kvinne på snart femti, men har ikke blitt så gammel enda at jeg trenger å friske opp hukommelsen om hvordan en mann ser ut i nettoen. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tabu? Nope. Det er bare ikke spesielt interessant med naken mannekropp og kjønnsorganer er skrekkelig stygg på begge kjønn. Hva trodde du? At kvinner har en undertrykt drøm om nakne mannekropper som tapet f.eks?

Anonymkode: 215e5...487

Dette synet er i samsvar med de fleste trådene om temaet her inne. Det er helt greit, men det kommer fra tid til annen kvinner med et annet syn. Det som forundrer meg er at en del, som deg, mener at kjønnsorganer er stygge, samtidig som andre mener de er pene/fine. Jeg kan ikke skjønne annet at dette må på en eller annen måte være tillært. Biologisk sett er vi svært like, men på det mentale plan kan det være store forskjeller i forhold til hvilke påvirkninger vi har vært utsatt for gjennom oppvekst, og hvilket miljø vi tilhører. Kan virke som damer med et mer frigjort sexliv også i større grad setter pris på synet av et mannlig eller kvinnelig kjønnsorgan. Menn flest ligger mer i skalaen fra nøytral til å mene at synet er vakkert; veldig sjeldent at det et direkte stygt. Jeg er heterofil og mann, men kan faktisk synes at enkelte ståpikker er estetisk flotte å se på, men uten å bli bli minste tent

Anonymkode: 81385...352

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kniv & gaffel skrev:

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg synes ikke bilder av nakne menn er spesielt interessant eller spennende. 

Jeg vet hvordan en naken mann ser ut, og trenger ingen ny påminnelse om det. Riktignok er jeg en godt voksen kvinne på snart femti, men har ikke blitt så gammel enda at jeg trenger å friske opp hukommelsen om hvordan en mann ser ut i nettoen. 

Bra for nakenmodellbransjen at ikke menn (og en del kvinner) deler ditt syn; da hadde det vært kroken på døra. I den grad jeg ser på et bilde eller fem, er det for at jeg synes det er pent; ikke for at jeg holder på glemme hvordan en naken dame ser ut. Men du gav meg oppvekker. Det betyr at vi ikke lengre f.eks. behøver å dra på ferie for å se storslått norsk natur. Har jo sett den før og har ikke glemt hvordan den ser ut. Kan også bli kvitt noen hyllemeter med fotoalbum av venner og familie; husker jo hvordan de ser ut, og trenger ingen påminnelse dette

• Liker 1
Skrevet

Har kun likt å se nakenbilder av menn jeg har hatt følelser for/vært forelsket i. 

Anonymkode: ce06d...4d5

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet

Nakenbilder bør du bare dele om du blir spurt, ikke ellers. Bilder av nakne menn er totalt uinteressant og uapetittelig.  På linje med at noen sender bilde av sitt eget spy.  Kan ikke snakke for alle selvsagt, men tenker de fleste er enige. Nakenbilder = relasjon slutt. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Partner og jeg deler bilder av våre kinks på fetlife. Der blir de sett av sexpositive mennesker som deler våre kinks.

Skrevet

Tabu tenker jeg ikke at det er, men det er for min del totalt uinteressant med nakenbilder. En jeg var på date med nylig, virka hyggelig, og jeg kunne godt ha møtt han igjen selv om det ikke oppstod noen gnist på første date. Vi fortsatte å tekste noen dager etter daten, og en dag begynner han å skrive mer slibrig, og plutselig sender han uoppfordret flere nakenbilder og et nærbilde av en erigert penis. Jeg mistet den lille interessen jeg hadde for han med en gang. Jeg svarte på noen få hverdagslige meldinger i dagene som kom, men kjente at jeg allerede visste det ikke om til å bli noe mer. Ville bare ikke nevne det med en gang etter de bildene kom, lot det gå noen få dager, før jeg skrev at jeg ikke tror vi er en god match.

Sånn kan det gå. Det hadde rett og slett en avtennende virkning på meg. Jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor, det har ingen ting  med tabu eller moral å gjøre. Tror jeg mister litt respekten for menn som gjør sånt, det å sende nakenbilder på denne måten virker rett og slett litt uintelligent..

Anonymkode: cbf2d...731

• Liker 12
Skrevet

Det er digg med en vibrator som du kan bruke. Det er ikke digg med et bilde av en vibrator.

Et bilde av en tilfeldig naken mann er som et bilde av en vibrator. Det er ikke opphissende.

Anonymkode: 0cba4...5bd

• Liker 11
Skrevet

Med mindre vi er kåte synes vi ikke pikk er så veldig tiltalende - mange av oss, hvertfall... 

Anonymkode: 583ce...091

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor har du lyst til å dele? Trenger du bekreftelse?

For min egen del, nei jeg har ikke lyst til å se. Det gir meg ingenting.

Anonymkode: 21a10...bd6

• Liker 8
Skrevet

Er det en jeg har noe på gang med så kan han sende så mange nakenbilder han vil. Liker jeg han så liker jeg alt. Det jeg ikke setter pris på er menn jeg ikke har noe med på den måten sender bilder av seg selv nakne. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker ikke kjønnsorgan. Synes hverken kvinnlige eller mannlige kjønnsorgan er pent å se på, og direkte frastøtende om jeg ikke allerede er tent. Mannen er enig, forresten, i at peniser er stygge og at kvinners underliv ikke er spesielt vakkert heller. 

Jeg har heller ikke respekt for menn som sender uoppfordret bilder av seg selv uten klær. De virker desperate og rett og slett dumme, og da tenker man fort at det er en grunn til at ingen vil ha dem. Samme med menn som drar praten over på sex med en gang. Det er ufint, og viser liten respekt for meg som menneske når de ikke respekterer mine grenser. 

Har ikke erfaring med at kvinner har sendt uoppfordret. Men tror ikke jeg hadde likt det heller. 

Liker begge kjønn, om det har noe å si. 

Anonymkode: e8083...8fe

• Liker 4
Skrevet

Jeg gjør det selv, begynte med profil på steder som FetLife og xHamster.....

I tillegg til å dele med mine fuckfriends, og jeg får gjerne noe tilsendt av de også, kanskje ikke ofte nok...(men når de er fant til å få nei av andre så nøler de såklart når de får klarsignal hos meg)

Del der det er ønsket, har man ikke noen som ønsker å motta så er nettstedene jeg nevnte et godt alternativ.... Såklart uten ansikt uansett hvor/til hvem du deler....

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette synet er i samsvar med de fleste trådene om temaet her inne. Det er helt greit, men det kommer fra tid til annen kvinner med et annet syn. Det som forundrer meg er at en del, som deg, mener at kjønnsorganer er stygge, samtidig som andre mener de er pene/fine. Jeg kan ikke skjønne annet at dette må på en eller annen måte være tillært. Biologisk sett er vi svært like, men på det mentale plan kan det være store forskjeller i forhold til hvilke påvirkninger vi har vært utsatt for gjennom oppvekst, og hvilket miljø vi tilhører. Kan virke som damer med et mer frigjort sexliv også i større grad setter pris på synet av et mannlig eller kvinnelig kjønnsorgan. Menn flest ligger mer i skalaen fra nøytral til å mene at synet er vakkert; veldig sjeldent at det et direkte stygt. Jeg er heterofil og mann, men kan faktisk synes at enkelte ståpikker er estetisk flotte å se på, men uten å bli bli minste tent

Men du skjønner vel at biologisk sett så tenker menn og kvinner forskjellig? Kvinner er til en hvis grad sitt eget prevensjonsmiddel, i hodet (menn har ikke det spor av det). Det er antagelig fordi vi ikke skal gå konstant gravide. 

Anonymkode: 48dea...e0f

Skrevet

Nakenbilder synes jeg er totalt uinteressant. Ikke noe spennende med det.

Anonymkode: a9aeb...b93

• Liker 1
Skrevet

Da er det finere om du har på deg bokser. Kjønnsorgan er ikke pent. 

K31

Anonymkode: b86cc...113

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...