Gå til innhold

Hvilke spørsmål ville du stilt først ang preferanser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Singel, men funnet meg en fast ff. Vi er blitt enige om et lengre forhold. Har møttes tre ganger. Vi har bare så vidt begynt hverandre å kjenne seksuelt, men ingen av oss har turt å ta opp emnet og snakke om det. Aner ikke hva han liker best, hva han vil jeg skal gjøre eller ikke, hva han kunne tenkt seg å gjøre med meg. Føler han skal være litt gentleman, men helst vil jeg han skal ta initativ. I tillegg til å ta meg hardt, være mer rå enn han er. Har dere noen tips?

Anonymkode: 32c62...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Spør rett ut. Hvordan liker du å bli sugd? Liker du dominans, selv tenner jeg på xxx, eller det gjør meg ekstra kåt. også er samtalen i gang. Også viktig å si ha man ikke liker. 

Anonymkode: ee120...0f6

• Liker 1
Skrevet

Prøv antydningens kunst er mitt tips. Kom inn på tema via en slags 3 part f.eks en film eller bok snakk litt ufarlig om det i starten. Høres jo ut som du har tilbøyligheter til å være sub, om han er en utlært Dom er vel tvilsomt. Da ville han ha gjort det som jeg foreslår over for lenge siden, for å sjekke det ut med deg. 

Skrevet

Jeg er absolutt sub. Usikker på hva han egentlig er. Han slår meg ikke som dom heller. Kanskje en switch eller noe. Skurrer litt med hvor forsiktig han er. Virker redd for å gjøre noe galt. Han er eldre enn meg.

Anonymkode: 32c62...29e

Gjest commeilfaut
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker redd for å gjøre noe galt. Han er eldre enn meg.

På bare tre møter kan dette bare være naturlig forsiktighet i starten.

Skrevet

Kan jo være han ikke er helt "våknet" hverken som det ene eller andre enda, men at han har fantasier, lyst og evne til å knulle deg så hardt og bestemt som du trenger det. I samspillet mellom Dom og sub så ligger jo mesteparten av spenningen i den mentale kommunikasjonen mellom partene. Viser han evne til å lese mellom mellom linjene? 

Skrevet

Når vi har havnet i senga så er dialogen ganske åpen mtp. "vanlig" sex ihvertfall. Ser ingen problemer med å ta opp ting jeg liker og ikke minst hva jeg liker å gjøre motsatt. Har ikke fått mye motstand for det egentlig. Nå liker jeg å kose masse og spør jo litt innimellom. Hun siste her var veldig fornøyd med dialogen slik jeg førte den mente hun. Hun følte seg veldig trygg og det var veldig vanskelig å missforstå. Hun likte godt at jeg var så direkte noe som gjorde at hun ble litt bestemt over uten at ble følt som noe press.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...