AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Har dere en vibrator? To år ut i forholdet mitt, kjøpte jeg en vibrator. Ikke fordi han var dårlig, men for å gjøre orgasmen mine enklere og spare han for ekstra jobb. Uten den, måtte jeg brukt sikkert 30min på å fingre til en orgasme, mens med en vibrator kan vi løse det på 2 minutter. Synes kjærestene deres det er okay med leketøy, eller føler de seg truet av det? Anonymkode: a95ac...adb 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Bare glad til at får fart på sakene. Ufattelig kjedelig når ei dame trenger 20 minutt på å bli kåt og våt, og 45 minutter på å komme i mål. Tror damer som ikke har leketøy og må bruke et halvt århundre på å komme i mål har liten empati for mannfolka. Gi ansvaret til sexleketøy, så slipper mannen å bære det ansvaret også. Det er min mening Anonymkode: 2503a...be7 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Synes kjærestene deres det er okay med leketøy, eller føler de seg truet av det? Som mann i langvarig forhold elsker jeg vibratorer. Å skulle slikke og fingre i evigheter hver gang vi har sex ville ført til at jeg ikke har gidda mer. Takk for at du tar ansvar i senga 💝 Anonymkode: dda53...7aa
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Kjære har vært med å kjøpt de fleste leketøyene vi har, så håper da han er ok med de Vi har mange forskjellige vibrerende leketøy, dildoer osv. Anonymkode: b2ac0...ca8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Jeg må ha hjelpemidler for å få orgasme. Jeg kan få det når jeg rir han, men det er ikke en selvfølge. Hadde det ikke vært greit for han så blir det som å si «nei, din orgasme er ikke viktig», å vi hadde nok ikke vært sammen i dag. Jeg har ikke en eneste gang fått orgasme av slikking, fingring osv. Anonymkode: ccc85...656
Andrea_99 Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 Jeg liker best å fingre eller å bli fingret men noen ganger er det deilig med vibrator også 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #7 Skrevet 16. desember 2019 Fingre uten tviiil. Har vibratorer (ja i flertall) men ingen slår fingrene til mannen min😍 Anonymkode: 95057...b96 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #8 Skrevet 16. desember 2019 Vibrator. Stikker ofte på do og slår på vannet imellom tiden vibratoren er på 🤣👍 2 minutter og jeg er blid igjen 😁 Anonymkode: efecb...3ed 2
Bamseklemmer Skrevet 16. desember 2019 #9 Skrevet 16. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stikker ofte på do og slår på vannet imellom tiden vibratoren er på 🤣👍 2 minutter og jeg er blid igjen 😁 Aha ja, det er derfor venninna til mamma bruker så mye vann, når hun ligger over hos meg😂Hun smiler jo som ei sol hele tiden da....
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #10 Skrevet 16. desember 2019 Jeg kommer aldri av vibratorer, men hadde det gitt meg noe så hadde jeg regnet med at kjæresten syns det var ok. Nå er han ikke fan av sexleketøy da. Anonymkode: 62807...ab5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå