Gå til innhold

"Han er god i senga"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mang en gang sittet med venninner og hørt de snakke om at "han er den beste i senga" "han er så god i senga". De refererer til one night stands, og beskriver de ut fra hvor flinke de var etter ETT ligg.. Jeg kan ikke si verken eller for noen jeg har ligget med, for man får ikke særlig mye ut av ett ligg! Man er gjerne fulle begge to, og alkoholnivået avgjør hvor eksperimentell man er.. Det føles ikke ekte, uansett hvor "bra" det enn var.

Jeg har derimot vært i ett forhold nå i seks år, og først nå, kan jeg si at jeg har opplevd GOD sex. Fordi vi er trygge på hverandre og tør å eksperimentere mye. Det gjør man ikke med en random.. Hva mener dere? Venninnene mine debuterte lenge før meg, men husker jeg synes det var veldig barnslig å sitte å høre på dem..

Anonymkode: a291f...eaa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

De fleste som jeg tenner på , er gode i sengen.. Bare det å kjenne en varm og hard kuk trenge inn er nok for meg. Så kan hende det er det for dine venninner også? Jeg trenger iallefall ikke avansert sex for at det skal være god sex :) 

Skrevet

Jeg var sammen med en type i 3 1/2 år... sexen ble bare dårligere og dårligere.. så møtte jeg en ny type og allerede første gangen var sexen hundre ganger bedre enn med eksen.. så er ikke noe problem for meg å si at det var beste sexen jeg har hatt. 

Anonymkode: 5eade...05b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt fantastisk sex på noen ons, andre har ikke vært så bra.  Så ja,  det går an å ha fantastisk sex første gang du er med en mann.  

Anonymkode: 8c0f0...aaf

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mang en gang sittet med venninner og hørt de snakke om at "han er den beste i senga" "han er så god i senga". De refererer til one night stands, og beskriver de ut fra hvor flinke de var etter ETT ligg.. Jeg kan ikke si verken eller for noen jeg har ligget med, for man får ikke særlig mye ut av ett ligg! Man er gjerne fulle begge to, og alkoholnivået avgjør hvor eksperimentell man er.. Det føles ikke ekte, uansett hvor "bra" det enn var.

Jeg har derimot vært i ett forhold nå i seks år, og først nå, kan jeg si at jeg har opplevd GOD sex. Fordi vi er trygge på hverandre og tør å eksperimentere mye. Det gjør man ikke med en random.. Hva mener dere? Venninnene mine debuterte lenge før meg, men husker jeg synes det var veldig barnslig å sitte å høre på dem..

Anonymkode: a291f...eaa

Jeg trodde det kun var harry menn som hadde slike samtaler jeg.

Anonymkode: 9a034...7b4

Skrevet

Det går helt fint å ha kjempebra sex første gang. Jeg har hatt det med flere.

Begge er aktive, kreative og kjemien er kjempebra.

Er begge veldig selvsikre, trygge og utadvendte, blir det fort slik.

Jeg trenger ikke tid på å bli trygg, og det trenger ikke alle menn heller.

Anonymkode: 44869...5fd

• Liker 1
Skrevet

Det betyr vel at han behandler deg godt, så godt at du gjerne vil treffe han igjen👌Han er en mann som ikke er egoist og gjør ting du ikke har fått tidligere. Han har mest sannsynlig gitt deg flere orgasmer, og er flink med fingrene og munn😉

På ons er det jo viktig å gi nesten alt man har, spesielt til de jeg liker...Til dem jeg ikke liker så godt får ikke samme behandling, men de blir bestandig godt behandlet❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...