AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Jeg og typen har vært sammen i fem år. Det har aldri vært mangel på sexlyst, og vi begge blir fort klare. Men det siste året har vi begynt å slite litt. Sikkert mistet gnisten litt etter mye krangling osv. På ett tidspunkt begynte jeg å "gjøre meg klar" før han kom, så jeg ikke trengte så mye forspill, men ikke alltid at jeg får forvarsel. Andre ganger kan vi sende mld'er og si hvor mye vi savner hverandre osv, "bygge opp spenningen", men når han kommer, er jeg liksom ikke helt "der" likevel. Jeg sliter vel mer enn han, med å bli klar. Noen ganger ligger vi bare å koser, også blir han kåt, og da trenger kanskje JEG litt starthjelp, men da spør han om ikke jeg kan gjøre sånn og sånn for han. Da er det snakk om å suge han i 15-20min, slikke kroppen hans osv. Og når han er klar, er jeg enda ikke klar, for han har ikke gjort noe for meg! Før ble jeg kåt av å suge han og gjøre han klar, fordi jeg elsker han, men nå begynner jeg å bli litt lei det.. Kan ikke huske sist han slikket meg, føler at hver gang han skal gjøre meg klar, må han være i riktig humør. Jeg er jo sjelden i humør hver gang jeg suger han..? Det er ikke lett å snakke med han om sex heller, for hvis jeg sier for mye, mener han at det ødelegger stemningen. Noen ganger har jeg bare "plikt-sex", og prøver å gjøre en god innsats, så vi kan bli fort ferdig.. Jeg tar ansvar for egne orgasmer, med vibrator, så er ikke så mye jeg krever. Hvordan rette opp i dette? Er det mulig å få tilbake sexlivet? Anonymkode: e15ba...36a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan rette opp i dette? Er det mulig å få tilbake sexlivet? Ved å prate sammen, med klærne på. Anonymkode: 2a3e1...9da 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ved å prate sammen, med klærne på. Anonymkode: 2a3e1...9da Men da må det ligge til rette for det, og legges frem på en humoristisk måte. Hvis jeg skulle tatt opp hva jeg følte i en seriøs kontekst, kunne jeg risikert å ødelegge lysten hans i flere dager, fordi han er så sensitiv.. Han kan huske ting vi har snakket om, når vi skal ha sex, også dør lysten. Fordi han vil gjøre ting han har lyst til, og fordi jeg BER han om det.. Så hvordan legge frem at han kan bli flinkere til å gjøre noe for meg også? TS Anonymkode: e15ba...36a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 Kona trenger oftest ikke noe særlig forspill, men jeg elsker forspillet og det å få henne så «overkåt» som mulig. Anonymkode: b2380...82b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 Alt henger sammen med hverandre. Noen ganger kan en god prat være viktig før man gjør noe mer fysisk. Noen ganger kan det gjerne være fint med en litt leken innledning. Å kle av hverandre plagg for plagg kan være pirrende. Av og til går det an å gå rett på, hvis man kke har så mye tid til rådighet. Skal det snakkes under elskoven, må det være gode, myke ord, sagt med lav stemme, gjerne litt sakte. Det kan være skikkelig sexy. Anonymkode: ab66e...dc8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 Gå til innkjøp av en Hitachi magic wand som han bruker på deg, så blir du klar på sekunder 👍 Anonymkode: f18a0...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå