udiskutert Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Bruker flytende tøymykner, men er litt usikker på hvor jeg skal helle det i. Skal jeg helle det i det kvite kammeret, eller jeg skal helle det i det blå? Hva er det meningen bak det blå kammeret? Etter forrige vask der jeg tok det kun i det kvite, ble det masse vann igjen i kammeret.
Kontormus Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 I det blå. Symbolet som ligner en blomst betyr skyllemiddel 1
udiskutert Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, Kontormus skrev: I det blå. Symbolet som ligner en blomst betyr skyllemiddel Det forstår jeg. Bare lurer på om jeg skal helle det i selve blå (virker som det ikke er meningen å åpne) eller det hvite foran.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, udiskutert skrev: Det forstår jeg. Bare lurer på om jeg skal helle det i selve blå (virker som det ikke er meningen å åpne) eller det hvite foran. Det hvite foran. Anonymkode: 4849c...ce1 2
Kontormus Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Ok, sånn og forstå. Nei, det pleier ikke være slik at en må åpne noe. Tror heller ikke det gjør noe om det er vann igjen. Men for å være sikker, har du manualen?
Orchideae Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 Det til venstre er hovedvask, midten skyllemiddel, høyre forvask.
Nie Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Den blå kan du trykke ned for å ta ut hele greia hvis den trenger en skyll for å fjerne gamle såpe rester feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå