AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Hvordan forteller jeg det til sønnen vår? Eller forteller jeg det ikke? *Rådløs* Anonymkode: 0a3c3...973
Eneri Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Det får xen din fortelle selv, tenker jeg! 12
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Hvor gammel er sønnen? Ikke gjør det til en big deal. Og ikke gjør det til DIN deal Anonymkode: 11f93...248 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Hvorfor ble det plutselig din oppgave å fortelle at pappa har giftet seg? Anonymkode: 99250...46c 7
kaleidoskop Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Hvor gammel er sønnen deres? Tenker det er veldig relevant. Og som andre sier, er ikke din oppgave å fortelle 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 Han kan vel fortelle det selv? Hva er problemet? Anonymkode: 7fc27...7b6 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 Han er 11. Anonymkode: 0a3c3...973
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 Jeg spør for jeg ble helt satt ut selv, hadde jo aldri vært noe problem å få ha med sønnen i bryllupet om han hadde spurt. Istedet har han ikke spurt og heller valgt å ekskludere sønnen i fra bryllupet, noe jeg kjenner på at jeg får vondt av gutten min for. Anonymkode: 0a3c3...973 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør for jeg ble helt satt ut selv, hadde jo aldri vært noe problem å få ha med sønnen i bryllupet om han hadde spurt. Istedet har han ikke spurt og heller valgt å ekskludere sønnen i fra bryllupet, noe jeg kjenner på at jeg får vondt av gutten min for. Anonymkode: 0a3c3...973 Kanskje de ville ha et stille og rolig bryllup alene. Kanskje de ikke hadde et barnevennlig bryllup. Det kan være mange grunner. For 11 åringer er det neppe en stor sak om de allerede bor sammen. Anonymkode: 7fc27...7b6 4
kaleidoskop Skrevet 15. desember 2019 #10 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spør for jeg ble helt satt ut selv, hadde jo aldri vært noe problem å få ha med sønnen i bryllupet om han hadde spurt. Istedet har han ikke spurt og heller valgt å ekskludere sønnen i fra bryllupet, noe jeg kjenner på at jeg får vondt av gutten min for. Anonymkode: 0a3c3...973 Tror du legger mer I det en sønnen din. Ja han er stor gutt og skjønner hva det er, men samtidig er det å bli gift en "Voksen greie". Ikke sikkert han ser noe savn eller utfrysing i det, men mindre du lager det til en greie. Men jeg er helt enig i at det er skikkelig dårlig gjort av far. Han burde hvertfall sagt ifra og forklart hvorfor sønnen ikke var med. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 Skjønner godt du reagerer. Han burde absolutt ha involvert barnet sitt med nytt giftermål. Anonymkode: a51b6...ae6 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #12 Skrevet 15. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de ville ha et stille og rolig bryllup alene. Kanskje de ikke hadde et barnevennlig bryllup. Det kan være mange grunner. For 11 åringer er det neppe en stor sak om de allerede bor sammen. Anonymkode: 7fc27...7b6 Når en av brudeparet faktisk har barn, så er ikke "et ikke barnevennlig bryllup" et alternativ, i mine øyne. Utrolig bisart å gifte seg uten å inkludere barnet man har fra før. Greit nok hvis brudeparet bare var en kjapp tur på rådhuset alene i lunsjpausen, men så lenge det var noen form for markering/gjester så burde selvsagt gutten være inkludert. Min far giftet seg på nytt da jeg var barn, selv om det bare var et lite bryllup var jeg brudepike, og selvsagt med på brudebildet. Jeg var jo den viktigste personen i pappas liv. Anonymkode: 7c6e8...f37 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #13 Skrevet 15. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når en av brudeparet faktisk har barn, så er ikke "et ikke barnevennlig bryllup" et alternativ, i mine øyne. Utrolig bisart å gifte seg uten å inkludere barnet man har fra før. Greit nok hvis brudeparet bare var en kjapp tur på rådhuset alene i lunsjpausen, men så lenge det var noen form for markering/gjester så burde selvsagt gutten være inkludert. Min far giftet seg på nytt da jeg var barn, selv om det bare var et lite bryllup var jeg brudepike, og selvsagt med på brudebildet. Jeg var jo den viktigste personen i pappas liv. Anonymkode: 7c6e8...f37 Ser ikke problemet. Hvor spennende er bryllup for barn uansett. Selv valgte vi å gifte oss uten barn, mamma giftet seg uten barn, ingen sure miner. Anonymkode: 32fb5...f8d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå