Gå til innhold

Forstyrret andre under muntlig eksamen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hadde muntlig eksamen på Onsdag. Dagen etter da jeg var på skolen kom jeg på at jeg hadde glemt blyanten min i eksamensrommet. Gikk defor for å hente den. Uten å tenke meg om åpnet jeg døren og så at det fremdeles var eksamen der, men så også at blyanten min lå en meter ifra meg. Gikk derfor et skritt inn og plukket den opp for så å skynte meg ut igjen. Var der inne i maks 3 sekunder. Og det virket ikke som om jeg forstyrret noen. Skulle få karakteren på torsdag men jeg har enda ikke fått den og nå er det søndag. Er sykt redd for at jeg har brøte en eller annen eksamensregel og at det er derfor jeg enda ikke har fått karakter. Er det mulighet for at jeg kan ha gjort det? 

Anonymkode: 5a8db...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stryker nok ikke. Men du burde bare rygget kjapt ut igjen! Hvorfor var det så viktig med den blyanten? 

Anonymkode: fa0de...014

• Liker 10
Skrevet

Det er da vanlig å få karakteren direkte etter muntligeksamen? Sikker på at du ikke skulle møtt opp til noe? Hva slags sted tok du eksamen?

Anonymkode: c4c86...bab

• Liker 2
Skrevet

Kan sensor vite at det var deg da?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er sykt redd for at jeg har brøte en eller annen eksamensregel og at det er derfor jeg enda ikke har fått karakter.

Da ville nok læreren din sagt i fra til deg. Det skal nok gå bra, å hente en blyant mens noen andre fremfører er nok ikke grunnlag for stryk. Men om du er veldig nervøs kan du alltids sende en mail til læreren din og spørre om når karakteren blir lagt ut, det skader ikke.

• Liker 1
Skrevet

Kom ikke på at det skulle være eksamen dagen etterpå før jeg var der inne. Bare tenkte meg ikke om men tenker veldig på det nå. Skjønner at det var respektløs ovenfor hun som satt der inne.

Er den eneste blyanten jeg har og liker den veldig godt. Har brukt den de siste 3 årene på studie. Så hvis jeg ikke hadde den måtte jeg ha skrevet med fargeblyanter.

Tror det rett og slett var eksamensstesset / tåken som fikk meg til å ha ta et dårlig valg.

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei hadde muntlig eksamen på Onsdag. Dagen etter da jeg var på skolen kom jeg på at jeg hadde glemt blyanten min i eksamensrommet. Gikk defor for å hente den. Uten å tenke meg om åpnet jeg døren og så at det fremdeles var eksamen der, men så også at blyanten min lå en meter ifra meg. Gikk derfor et skritt inn og plukket den opp for så å skynte meg ut igjen. Var der inne i maks 3 sekunder. Og det virket ikke som om jeg forstyrret noen. Skulle få karakteren på torsdag men jeg har enda ikke fått den og nå er det søndag. Er sykt redd for at jeg har brøte en eller annen eksamensregel og at det er derfor jeg enda ikke har fått karakter. Er det mulighet for at jeg kan ha gjort det? 

Anonymkode: 5a8db...dec

drit i blyanten, ikke stress med det. kunne gjort det samme selv, man er så sløv og stressa rundt eksamen at slikt får folk tåle. Men muntlig eksamen får man jo karakteren umiddelbart?

Anonymkode: bacd7...dec

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

drit i blyanten, ikke stress med det. kunne gjort det samme selv, man er så sløv og stressa rundt eksamen at slikt får folk tåle. Men muntlig eksamen får man jo karakteren umiddelbart?

Anonymkode: bacd7...dec

Nei, det er ikke alle muntlige eksamener ved høyere utdanning man får den med en gang.

Anonymkode: 67a76...09d

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle få karakteren på torsdag men jeg har enda ikke fått den og nå er det søndag.

Kanskje eksamenskontoret har mye å gjøre?

Anonymkode: 56a0e...777

Skrevet

Hahahaha dette er det morsomste jeg har lest på lenge😂😂😂 god vits😂😂😂

Anonymkode: 4ce85...bfd

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Rotekoppen34 skrev:

Kom ikke på at det skulle være eksamen dagen etterpå før jeg var der inne. Bare tenkte meg ikke om men tenker veldig på det nå. Skjønner at det var respektløs ovenfor hun som satt der inne.

Er den eneste blyanten jeg har og liker den veldig godt. Har brukt den de siste 3 årene på studie. Så hvis jeg ikke hadde den måtte jeg ha skrevet med fargeblyanter.

Tror det rett og slett var eksamensstesset / tåken som fikk meg til å ha ta et dårlig valg.

Husk å huke av for anonym😂

Anonymkode: 4ce85...bfd

Skrevet

Du vet du kan kjøpe flere blyanter av samme variant? eller har den gått ut av produksjon?

Går nok greit, sensorer kan være litt treige :P

Anonymkode: 1728b...f62

Skrevet

Veldig kjipt for de som satt der inne. Tenkte du ikke på at du forstyrret en som kanskje var nervøs og midt i et innlegg? For en blyant? 

Anonymkode: b6c53...c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...