Gå til innhold

Harselering over liten tiss

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er ikke bra når damer prater om slikt!

Stakkars oss gutta! Frekt.

Vi prater om pupper, om der er store eller små, og det kan forekomme at vi prater om hvor trang/vid jenta er.

Men størrelsen på pikken er anderledes, det er så mye mas om at den skal være stor nok osv.

Dere kan jo gjøre knipeøvelser hvis dere vil bli trangere, så er dere vide er det deres egen feil. Vi kan ikke gjøre noe med størrelsen på pikken.

Selv har jeg hatt sex med ca. 40 damer, men kun en har sagt noe videre om at jeg har liten. ( Jeg har 10 cm lang og ganske tynn )

Hvorfor er det annerledes å snakke om penis enn om bryster eller hvor trang / vid skjeden er??? Ærlig talt!

Og det er kun en som har kommentert størrelsen din fordi de andre hadde sikkert takt nok til å la det være! 10 cm er kun to cm fra å være en micropenis (8 cm). Dette til orientering! Og da hjelper det fint lite med knipeøvelser...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kutyme
Skrevet
Har ikke tall på alle samtaler jeg har hørt der gutter legger ut om jenter. De diskuterer størrelser og former' date=' bollemus og alt mulig annet. Noen jenter har begynt å ta etter guttene i dette og da sutres det![/quote']

Så klart klager man hvis enda flere blir lavmåls. Det er ikke akkurat gjengs kutyme blant gutter jeg kjenner å kommentere puppa eller dåsa til dama de var borti sist. Det kan kanskje forekomme at vi kommeterer et fint puppestell hvis vi ser det, men vi kommenterer ikke personer vi har vært sammen med. En viss respekt har man da for mennesker man har hatt konktakt med.

Gjest Mann 28
Skrevet
Så klart klager man hvis enda flere blir lavmåls. Det er ikke akkurat gjengs kutyme blant gutter jeg kjenner å kommentere puppa eller dåsa til dama de var borti sist. Det kan kanskje forekomme at vi kommeterer et fint puppestell hvis vi ser det' date=' men vi kommenterer ikke personer vi har vært sammen med. En viss respekt har man da for mennesker man har hatt konktakt med.[/quote']

Istemmer fullt og helt på dette. I min vennegjeng kan vi godt diskutere puppestørrelser (de fleste foretrekker faktisk små fremfor store), og at det er bedre med en trang mus enn en vid mus. Men, vi snakker IKKE om personlige ting om/ved noen av de jentene vi har har ligget med. Arlig talt, man flyr da ikke rundt å forteller de mest intime og personlige ting om en person som de andre overhodet ikke har noe med. Jeg mener vi gutter må tåle og ikke minst leve med at jenter diskuterer størrelsen på penis, men om dere sitter å forteller intime detaljer til venninner om en gutt dere har vært til sengs med, ja da syns jeg det dere bør tenke dere om. i venninneprat/kameratprat kan man fortelle hva man ønsker om seg selv, men man har da overhodet ingen rett til å sitte å utlevere andre mennesker som denne vennen ikke har noe forhold til.

Det er faktisk stor forskjell på å si:

"I går hadde jeg sex med en gutt som hadde så liten pikk at det ikke ga med noen glede å ligge med han"

kontra:

"I går hadde jeg sex med XX, og vet du at han har så liten pikk at det ikke ga meg noen glede å ligge med han"

Gjest glamourgirl
Skrevet
I min vennegjeng kan vi godt diskutere puppestørrelser (de fleste foretrekker faktisk små fremfor store)

Trust me, vi damer som har store pupper vet dette!!!! Ikke meninga å avspore tråden! Men den "vi liker egentlig små pupper best" greia er jeg skam-lei av!

Gjest Eller hur?
Skrevet

Trust me, vi damer som har store pupper vet dette!!!! Ikke meninga å avspore tråden! Men den "vi liker egentlig små pupper best" greia er jeg skam-lei av!

Det er vel omtrent som for de mennene som har liten tiss - etterhvert så er det ganske så åpenbart at myten "størrelse betyr ingenting" er nettopp det - en myte.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Resonementet mitt skulle tas dit, men jeg kom ikke så langt... Ble litt sint og ivrig :oops:

Skrevet
Jeg og venninnen min prater sammen om stort sett alt. Forteller aldri du noe til venninnene dine?

Og jeg håper også du aldri kommer i nærheten av så råtne folk som vi er, vi kunne jo komme til å baksnakke deg.. :roll: jeez

Vet du at dette syns jeg er for drøyt. Venninner prater om stort sett alt, så det er helt greit at vi legger ut om personlig ting om andre personer liksom? Ærlig talt, her tror jeg du har missforstått loljaliteten til og mellom venninner. Man har overhodet ikke krav på å få vite intime avsløringer om andre mennesker bare fordi man er venninnen til noen. Dersom dette er en gjengs oppfattning blandt jenter som noe naturlig og ok å gjøre, ja så gjør det meg flau over min medsøstre.

Skrevet

Og det er kun en som har kommentert størrelsen din fordi de andre hadde sikkert takt nok til å la det være! 10 cm er kun to cm fra å være en micropenis (8 cm). Dette til orientering! Og da hjelper det fint lite med knipeøvelser...

Det hjalp sikkert på humøret med den "orienteringen". Flott at ditt begjær for å dele kunnskap med andre går på bekostning av takt og tone.

Gjest Venus_venus ikke pålogget
Skrevet

Det hjalp sikkert på humøret med den "orienteringen". Flott at ditt begjær for å dele kunnskap med andre går på bekostning av takt og tone.

Da vil jeg si at svaret var som fortjent til "han" som jeg svarte. Leste du innlegget "hans"? Jeg mistenker det rett og slett for å være tull!

Gjest Enda en gjest
Skrevet

Og dette skulle være et konstruktivt innlegg venus_venus? Makan til nedbrytende "kunnskap" har jeg knapt sett her. Om han har 10 cm og ikke fått noen negativ tilbakemelding, er det ikke NØDT til å være en spøk, selvom du kanskje hadde sendt han med bøyd hode ut gjennom døra.

Hvorfor er det så utenkelig at andre er fornøyde med 10 cm?

Jeg håper for alles del du vil skli gjennom livet blant gedigne greier, slik at ingen blir såret... eller i ditt tilfelle dypt skuffet...

Og hva er det for noe piss med at knipetrening ikke hjelper??? De fleste jeg har vært borti har synes det har vært deilig med en finger inn... en pikk er stort sett en del tykkere enn en finger... Dette til orientering!

• 3 år senere...
Gjest Kvinne 38
Skrevet

Jeg tror en del av guttene her inne liker å ertes for de små pikkene sine. Det er merkelig, men det er faktisk en del menn som tenner på det. Jeg var selv borti en sånn fyr for mange år siden. Han ville at jeg skulle runke ham mens jeg lo og sa ydmykende ting om penisen hans, som "helledussen se på den lille saken, så søt og bitteliten den er". Da ble han sprengkåt og sprutet omtrent med en gang. Han hadde faktisk ikke så liten pikk heller, men tente nå på det. Og det er helt ok. Men dere som bruker masse tid og plass her fordi dere har det tenningsmønsteret, husk på at det er menn der ute, som faktisk sliter med små peniser og som har alvorlige problemer med det. Så når dere tar dere jentenavn og skriver om hvordan dere ikke kunne ligge med menn med små peniser eller forteller fantasier om hvordan jenter har ydmyket dere så står dere i fare for å skremme menn med reelle problemer. Som nå kommer til å tro at mange kvinner tenker sånn. Og det er jo ikke sånn. De aller fleste kvinner rangerer penisstørrelse veldig langt nede på listen over kvaliteter ved menn de søker. For min del har jeg fått barn og kan putte mer inn i meg enn noen mann jeg har møtt er ustyrt med. Men bruker jeg musklene kan jeg ha glede av en tynn finger. Som alle kvinner er jeg mest følsom ytterst og stimuli av klitoris er alfa og omega. Så til dere menn som faktisk sliter med selvfølelsen, husk på at alle sliter med selvfølelsen med noe og dette problemet sitter mellom øra dine, ikke mellom bena.

Gjest Gjest_Gentleman_*
Skrevet

Som mann har jeg et par ting å si om dette. Som liten lærte jeg av mora mi at som mann skal man være gentleman og aldri prate om intime opplevelser med kvinnene du har vært med. Dette er privat og er mellom deg og personen du var med.

Jeg må ærligtalt inrømme at uansett om personen det blir baksnakket om aldri får vite det så er dette respektløst, samma om det er kvinne eller mann det blir baksnakket om.

Skrevet
Som mann har jeg et par ting å si om dette. Som liten lærte jeg av mora mi at som mann skal man være gentleman og aldri prate om intime opplevelser med kvinnene du har vært med. Dette er privat og er mellom deg og personen du var med.

Jeg må ærligtalt inrømme at uansett om personen det blir baksnakket om aldri får vite det så er dette respektløst, samma om det er kvinne eller mann det blir baksnakket om.

Er jo stortsett enig i å ikke kiss & tell (ikke på navn eller peke på vedkommende iallfall).

Har dog brytt den noen ganger selv, men men..

Men en uventet bonus av å ikke bla rundt seg er att kompisene mine er overbevist om att jeg har hatt meg 3x flere enn jeg egentlig har hatt, det er jo litt nice da ;)

Skrevet

Mens vi damer bør ha hatt oss med færre enn vi egentlig har...

Forøvrig harselering over liten pikk er det mest smålige og ondskapsfulle jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...