Gjest Anonymia Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Synes egentlig vi kvinner kan være ganske fæle. To ganger den siste tiden har jeg opplevd at venninner harselerer over sex-partnere som har liten tiss. Begge var tilfeldige sex-partnere. Hun ene fant på en dårlig unnskydning for å ikke ha sex når hun så hvor liten den var, mens hun andre var oppgitt over at den var "lillefinger-str" og hun kjente ingen ting. Egentlig så er vi jenter blitt ganske fæle, eller? Når vi sitter ved lunsjen og ler av dette. Har selv aldri opplevd en tiss som var så liten at det var problematisk, men syntes synd på disse mennene so blir ledd av og harselert over i ettertid..
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 På den annen side; hvorfor skal det være forbeholdt oss gutta å snakke nedsettende om sexpartneren? Jeg mener ikke at det er "greit" å omtale eller bli omtalt på den måten, men det vil strengt tatt ikke være verre for meg å bli omtalt sånn enn det vil være dersom jeg forteller hvor avtent jeg ble da jeg så at hun hadde nupper etter barberingen (eller andre ting, alt ettersom...)
Gjest gjesten Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 På den annen side; hvorfor skal det være forbeholdt oss gutta å snakke nedsettende om sexpartneren? Jeg mener ikke at det er "greit" å omtale eller bli omtalt på den måten, men det vil strengt tatt ikke være verre for meg å bli omtalt sånn enn det vil være dersom jeg forteller hvor avtent jeg ble da jeg så at hun hadde nupper etter barberingen (eller andre ting, alt ettersom...) Det er jo ganske så stor forskjell på "nupper etter barbering" som jo er en frivillig ting, kontra det å være født med liten penis som man ikke kan noe for eller gjør noe med selv da, uansett hvor mye man ønsker det. Syns det var en forferdelig dårlig sammenlikning du gjorde der Trøffelhelten.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Men da var det sikkert godt å få sagt det! Uansett velger jeg fortsatt å håpe at du tok poenget, selv om du ikke sa noe om dét...
Gjest Anonymia Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 På den annen side; hvorfor skal det være forbeholdt oss gutta å snakke nedsettende om sexpartneren? Synes ikke det er noe bedre om dere gjør det. Mitt poeng er i så fall at vi heller burde holde oss for gode til å falle ned på deres nivå.
Gjest Gjesten Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Kan ikke se at dette er så stort problem jeg, han vil jo ikke få vite om det? Og hvorfor skal man ha pliktsex med noen som man faktisk ikke tenner på lenger etter at man så at han hadde liten tiss? Vi kan jo ikke styre hva vi tenner på. Venninnesnakk skader ikke noen så lenge det ikke kommer tilbake til han det gjelder mener jeg. Og forøvrig så har jeg hatt sex med en som hadde så liten at jeg så på det som et problem.
Gjest Gjesten Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 Kan ikke se at dette er så stort problem jeg, han vil jo ikke få vite om det? Og hvorfor skal man ha pliktsex med noen som man faktisk ikke tenner på lenger etter at man så at han hadde liten tiss? Vi kan jo ikke styre hva vi tenner på. Venninnesnakk skader ikke noen så lenge det ikke kommer tilbake til han det gjelder mener jeg. Og forøvrig så har jeg hatt sex med en som hadde så liten at jeg så på det som et problem.Så det du sier er at det er helt greit å baksnakke mennesker og fortelle de mest private ting om dette mennesket til andre, kjente og ukjente? At så lenge personen ikke selv før høre at dere har snakket om hun/han og gjort personen til latter så er det helt i orden? I så fall, så håper jeg at jeg aldri kommer i nærheten av så råttne mennesker som dere.
Gjest Gjesten Skrevet 31. mai 2005 #8 Skrevet 31. mai 2005 Så det du sier er at det er helt greit å baksnakke mennesker og fortelle de mest private ting om dette mennesket til andre, kjente og ukjente? At så lenge personen ikke selv før høre at dere har snakket om hun/han og gjort personen til latter så er det helt i orden? I så fall, så håper jeg at jeg aldri kommer i nærheten av så råttne mennesker som dere. Hvem er det som prater om intime detaljer til ukjente?? Men ellers, ja - jeg mener faktisk om jeg har hatt/skulle til å ha sex med en tilfeldig mann og syns penisen hans var altfor liten så gjør det ingenting om jeg prater om dette med venninnen min. Jeg og venninnen min prater sammen om stort sett alt. Forteller aldri du noe til venninnene dine? Og jeg håper også du aldri kommer i nærheten av så råtne folk som vi er, vi kunne jo komme til å baksnakke deg.. jeez
Gjest Anonymia Skrevet 31. mai 2005 #9 Skrevet 31. mai 2005 Men ellers, ja - jeg mener faktisk om jeg har hatt/skulle til å ha sex med en tilfeldig mann og syns penisen hans var altfor liten så gjør det ingenting om jeg prater om dette med venninnen min. Men da synes du også det er greit at de som du har hatt sex med kan gå rundt og fortelle alle sine venner om hvor "rar" musa di så ut?
Gjest Gjesten Skrevet 31. mai 2005 #10 Skrevet 31. mai 2005 Men da synes du også det er greit at de som du har hatt sex med kan gå rundt og fortelle alle sine venner om hvor "rar" musa di så ut? Ja, det plager meg faktisk ikke. Det er kanskje en annen ting om man "vanker" i samme miljø, men som sagt før jeg ville aldri ha sagt noe om jeg trodde det kunne komme tilbake til han. Uansett så pleier ikke jeg å bruke menns penisstørrelse som underholdning, men jeg kan nok ha sagt et ord eller to om det til en venninne.
Gjest Voksen? Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 På den annen side; hvorfor skal det være forbeholdt oss gutta å snakke nedsettende om sexpartneren? Nå er det ikke alle menn som er like udannet som deg, da. I min krets er det ikke en del av kutymen å prate nedsettende om kvinner man har hatt tilfeldig seksuell omgang med. Men nå går vi heller ikke på videregående skole.
Gjest Penistilbesvær Skrevet 31. mai 2005 #12 Skrevet 31. mai 2005 Og hvorfor skal man ha pliktsex med noen som man faktisk ikke tenner på lenger etter at man så at han hadde liten tiss? Vi kan jo ikke styre hva vi tenner på. En hendelse jeg hadde på et ONS for noen uker siden gikk slik, kortfattet: Traff henne på byen for så å gå gikk hjem til henne da det nærmet seg stengetid. Etter en del intim dansing hos henne, gikk det over til at noen plagg falt. Hun var nesten naken mens jeg hadde bar overkropp men buksene var på. Jeg ga henne oral sex lenge og vel, og hun både viste og fortalte at hun nøt det noe enormt. Så ville hun kle av meg buksen og det gikk smertefritt. Hun utførte deretter oral sex på meg en god stund, for så å skreve over meg. Etter et halvt minutt ca., gikk hun av og sa "Sorry, den er dessverre for liten", og gikk. Jeg tok klærene mine og forsvant så fort jeg kunne. Ingen hyggelig opplevelse, mildt sagt! Om penisen min er liten, så følte i alle fall jeg meg ennå mindre.
Gjest gjesten Skrevet 31. mai 2005 #13 Skrevet 31. mai 2005 Føler med deg :-( Drittkjerring. Bare et spørsmål, men hvor mye drakk du den kvelden?
Gjest Gjesten Skrevet 1. juni 2005 #14 Skrevet 1. juni 2005 En hendelse jeg hadde på et ONS for noen uker siden gikk slik, kortfattet: Traff henne på byen for så å gå gikk hjem til henne da det nærmet seg stengetid. Etter en del intim dansing hos henne, gikk det over til at noen plagg falt. Hun var nesten naken mens jeg hadde bar overkropp men buksene var på. Jeg ga henne oral sex lenge og vel, og hun både viste og fortalte at hun nøt det noe enormt. Så ville hun kle av meg buksen og det gikk smertefritt. Hun utførte deretter oral sex på meg en god stund, for så å skreve over meg. Etter et halvt minutt ca., gikk hun av og sa "Sorry, den er dessverre for liten", og gikk. Jeg tok klærene mine og forsvant så fort jeg kunne. Ingen hyggelig opplevelse, mildt sagt! Om penisen min er liten, så følte i alle fall jeg meg ennå mindre. Dette er jo bare ufint! Selv om jeg skrev det over så ville jeg aldri ha gjort det på denne måten, og jeg ville heller aldri ha nevnt penisstørrelsen til deg. (Om jeg hadde vært så godt i gang med en fyr så hadde nok penisstørrelsen blitt mindre vesentlig)
Gjest Fornøyd jente Skrevet 1. juni 2005 #15 Skrevet 1. juni 2005 Jeg tror faktisk (til tross for hardnakket benektelse i andre tråder) at disse jentene er såpass vide nedentil at de bruker angrep som et slags forsvar... Det er jo ikke akkurat uvanlig at gutter snakker om hvor vid den og den jenta var, og slikt kan jo såre.. Har du godt trente skjedemuskler (jada, alle sier at de har det ) skal det mye til før mangelen på størrelse på det mannlige organ ødelegger nytelsen. Snakker av erfaring! Til Penistilbesvær: Prøv å ikke la denne hendelsen ødelegge for ditt videre sexliv, så råtne jenter finnes det tross alt ikke mange av (håper jeg)! Er pikken din for liten for henne ("for liten" er relativt, ikke sant?), er jo hun for stor for deg også, ikke sant?
Gjest ikke bra Skrevet 1. juni 2005 #16 Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke bra når damer prater om slikt! Stakkars oss gutta! Frekt. Vi prater om pupper, om der er store eller små, og det kan forekomme at vi prater om hvor trang/vid jenta er. Men størrelsen på pikken er anderledes, det er så mye mas om at den skal være stor nok osv. Dere kan jo gjøre knipeøvelser hvis dere vil bli trangere, så er dere vide er det deres egen feil. Vi kan ikke gjøre noe med størrelsen på pikken. Selv har jeg hatt sex med ca. 40 damer, men kun en har sagt noe videre om at jeg har liten. ( Jeg har 10 cm lang og ganske tynn ) Nei, de av dere som prater om slikt til veninner, skjerp dere, det er nok ikke vanlig og det bør ikke bli det heller.
Gjest Penistilbesvær Skrevet 1. juni 2005 #17 Skrevet 1. juni 2005 Hvor mye jeg hadde drukket? Hva har det med saken å gjøre? Og hva gjør at du tror jeg hadde drukket Jeg hadde drukket 2 halvlitere denne kvelden. Til Penistilbesvær: Prøv å ikke la denne hendelsen ødelegge for ditt videre sexliv, så råtne jenter finnes det tross alt ikke mange av (håper jeg)! Er pikken din for liten for henne ("for liten" er relativt, ikke sant?), er jo hun for stor for deg også, ikke sant? Takk for det Fornøyd jente. Liten er vel ikke relativt når den er godt under gjemmosnittet Ellers har vi i min guttegjeng aldri snakket om hvor vid de man har vært med er, men mulig det er vanlig, ikke vet jeg. Men kunne aldri falt meg inn verken å hasselert om det ene eller andre hos damer. Å si at penisstørrelseproblemet er det samme som damenes puppestørresleproblem, blir helt feil etter min mening. Penisen fungerer som en "joystick", som har mye å si for tilfredsstillelse. Det finnes mange måter å tilfredsstille på, men for de fleste er vel samleiet rosinen i pølsa ("hovedretten") for å si det slik, selv om det ikke nødvendigvis trengs å oppnås orgasme under samleiet. En slik funskjon har ikke pupper og størrelsen på brystene har jo ikke akkurat noe å si for et godt sexliv eller ikke.
Gjest Stakkars gutter da! Skrevet 1. juni 2005 #18 Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke bra når damer prater om slikt! Stakkars oss gutta! Frekt. Vi prater om pupper, om der er store eller små, og det kan forekomme at vi prater om hvor trang/vid jenta er. Men størrelsen på pikken er anderledes, det er så mye mas om at den skal være stor nok osv. Dere kan jo gjøre knipeøvelser hvis dere vil bli trangere, så er dere vide er det deres egen feil. Vi kan ikke gjøre noe med størrelsen på pikken. Selv har jeg hatt sex med ca. 40 damer, men kun en har sagt noe videre om at jeg har liten. ( Jeg har 10 cm lang og ganske tynn ) Nei, de av dere som prater om slikt til veninner, skjerp dere, det er nok ikke vanlig og det bør ikke bli det heller. Tuller du? Har ikke tall på alle samtaler jeg har hørt der gutter legger ut om jenter. De diskuterer størrelser og former, bollemus og alt mulig annet. Noen jenter har begynt å ta etter guttene i dette og da sutres det! Tror også det er ønskedrøm at venninder skal skal slutte å snakke sammen. Venninder snakker om det meste. Sånn har det alltid vært.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #19 Skrevet 1. juni 2005 Ingen harselerer mitt utstyr iallfall, den er lang som en langkost og tjukk som en gris!! Egyptiske berter elsker den!
Gjest Fornøyd jente Skrevet 2. juni 2005 #20 Skrevet 2. juni 2005 Til Penistilbesvær: Jo, liten eller ikke liten er faktisk relativt, og har forsåvidt ingenting med gjennomsnittet å gjøre. Relativt fordi det finnes jenter som passer for akkurat deg (og omvendt)! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå