Gå til innhold

Tenner på damer som bøyer seg over noe eller noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir tent av  se damer bøye seg over noe, gjerne være dominante og sitte skres på noen- meed eller uten klær. Kanskje derfor jg også blri tent av å se dem i catfight. Noen som kjenner seg igjen, eller..

Anonymkode: 7e72e...64c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle heterofile menn kjenner seg igjen. 

Anonymkode: 6630f...637

• Liker 3
Skrevet

TS her, hetero mann. Har vel kjent det sånn i alle fall siden tenårene. Da er jeg i godt selskap. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir tent av  se damer bøye seg over noe, gjerne være dominante og sitte skres på noen- meed eller uten klær. Kanskje derfor jg også blri tent av å se dem i catfight. Noen som kjenner seg igjen, eller..

Skrevs på noen, sett bakfra- en pen rumpe. Forfra blir konturene av musa tydeligere og man kan fantasere om hvordan det ser ut under klærne...

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

For meg er det helst når de holder armene høyt, typisk fikser på håret. Forfra blir da hele kroppen helt fantastisk. Puppene løfter seg, magen blir flat, topp/genser løftes, hoftene blir synlige, lårene blir rette og deilige. Er du heldig vises også the gap ganske så tydelig. Alt det fine vises på en pen måte i denne posisjonen.
Nå kan de damene som leser dette, rødme hver gang de løfter armene, andre tenker kanskje at dette var noe å huske på.... :smilorange:.

Skrevet

The gap?

Anonymkode: 6332b...f67

Skrevet

Så det sist gang på julebordet, hun skiftet sko før vi dro hjem, ei hærlig bolletaske hadde hun. Ikke noe rart ho gliste da hun så øynene på meg. Skal vedde snabelen min på at hun gjorde det med vilje🤪😜

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The gap?

Anonymkode: 6332b...f67

1214367455_MindTheGapVictoria(1).thumb.jpg.a4e393a8d84c5249fdcd4b0892eef5bc.jpg

Anonymkode: b163f...658

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1214367455_MindTheGapVictoria(1).thumb.jpg.a4e393a8d84c5249fdcd4b0892eef5bc.jpg

The gap er alltid noe en skal være varsom med..ikke uten grunn at det stadig advares..

mind-the-gap-roundel.png.95899cbdffcd255575a42fdcfdf4de77.png

Skrevet
3 minutter siden, Paramount skrev:

The gap er alltid noe en skal være varsom med..ikke uten grunn at det stadig advares..

Hehe, måtte bare benytte muligheten. Er forresten helt enig i beskrivelsen din. Synes det er en av de (sjeldene) ganger andre jenter ser virkelig interessante ut, selv om jeg egentlig ikke er så veldig bifil en gang, dvs generelt sett ikke spesielt interessert i jenter uansett hvor mye de "fikser håret". 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Paramount skrev:

For meg er det helst når de holder armene høyt, typisk fikser på håret. Forfra blir da hele kroppen helt fantastisk. Puppene løfter seg, magen blir flat, topp/genser løftes, hoftene blir synlige, lårene blir rette og deilige. Er du heldig vises også the gap ganske så tydelig. Alt det fine vises på en pen måte i denne posisjonen.
Nå kan de damene som leser dette, rødme hver gang de løfter armene, andre tenker kanskje at dette var noe å huske på.... :smilorange:.

kom på en gang jeg så silhuetten av en nabodame som åpnet garasjeporten sin.  Hesehalen danset og hun strakte kroppen grasiøst.  Det var et fint syn  Så henne på avstand,, derfor bare silhuetten, ingen detaljer.

Gjest Paramount
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kom på en gang jeg så silhuetten av en nabodame som åpnet garasjeporten sin.  Hesehalen danset og hun strakte kroppen grasiøst.  Det var et fint syn  Så henne på avstand,, derfor bare silhuetten, ingen detaljer.

Ser det for meg, sikkert et vakkert syn ja. Bra vi er alene nå, hadde noen damer hørt oss ville de trodd vi var smågale og desperate ☺️.

Skrevet
6 minutter siden, Paramount skrev:

Ser det for meg, sikkert et vakkert syn ja. Bra vi er alene nå, hadde noen damer hørt oss ville de trodd vi var smågale og desperate ☺️.

Hehe...eller de kan ta det som kompliment😄  Hvis noen kvinner ser dette- er det noen positurer eller bevegelser menn gjør, som dere synes er sexy?

Skrevet (endret)
4 timer siden, Paramount skrev:

Okey. Så 'the gap' er altså avstanden (åpenrommet) mellom lårene når en jente er rimelig slank? 'The tigh gap? Det er sexy? 

Jeg synes menn som strekker seg så jeg får et lite glimt av magen er veldig pirrende. Spesielt til menn jeg egentlig ikke har noe med å gjøre :)

Endret av Moden dame
  • Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
10 minutter siden, Moden dame skrev:

Okey. Så 'the gap' er altså avstanden (åpenrommet) mellom lårene når en jente er rimelig slank? 'The tigh gap? Det er sexy? 

Jeg synes menn som strekker seg så jeg får et lite glimt av magen er veldig pirrende. Spesielt til menn jeg egentlig ikke har noe med å gjøre :)

Omtrent riktig det, bortsett fra at det ikke har så mye med vekt å gjøre. The gap er egentlig bare et lite åpenrom som oppstår helt øverst mellom benene, pga fettvalken på innsiden av lårene på kvinner. De aller fleste har the gap, det kommer bare an på hvordan du står. Når alt kommer til alt er ikke dette akkurat viktig, ærlig talt..nærmere tull enn viktig, men ubetydelige feminine detaljer er ofte mer interessante for menn enn kvinner. 

Skrevet (endret)

Om man må løfte på armene eller bøye seg for å ha bra kropp, har man ikke bra kropp. Enten eller så er det ikke noe forskjell.

Endret av Dalmatian
Skrevet
3 minutter siden, Dalmatian skrev:

Om man må løfte på armene eller bøye seg for å ha bra kropp, har man ikke bra kropp. Enten eller så er det ikke noe forskjell.

Godt poeng.  Men kanskje den fremheves ekstra i noen positurer? Ellers har jeg vel aldri sett noen som ikke har noe fint ved seg, uansett hvordan de beveger seg.

Skrevet
44 minutter siden, Paramount skrev:

Omtrent riktig det, bortsett fra at det ikke har så mye med vekt å gjøre. The gap er egentlig bare et lite åpenrom som oppstår helt øverst mellom benene, pga fettvalken på innsiden av lårene på kvinner. De aller fleste har the gap, det kommer bare an på hvordan du står. Når alt kommer til alt er ikke dette akkurat viktig, ærlig talt..nærmere tull enn viktig, men ubetydelige feminine detaljer er ofte mer interessante for menn enn kvinner. 

The devil is in the detail. Eventuelt God is in the detail. :) Bra vi alle har noen uinteressante detaljer å glede oss over. 

Skrevet

og hurra for den lille forskjellen☺️

Skrevet

'The gap' kan også vises når en dame sitter overskrevs på noe eller noen, gjern i tettsittende klær. Som i catfight.  Vannkrig, snøkrig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...